Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Mvek 297260, Marshall: Zajímavé, podle toho videa "Mill Ave at Night" je místo mnohem osvětlenější a je-li to někdy v čase 0:33, jak tvrdí autor. Navíc se jedná o křižovatku či její blízkost, kde mělo auto i na základě navigace být "ostražitější". Je otázkou, jestli v danou dobu fungovalo veřejné osvětlení a zda mělo také auto dost silná světla, i když ve městě asi nemohlo použít dálková.
Každopádně už při snad první nehodě automatického řidiče před dvěma lety (Google's self-driving car in broadside collision after other car jumps red light) se zdůrazňovalo, že se řidič nemůže v podobných situacích vymlouvat na automatiku a vždy musí sám věnovat pozornost provozu a v případě nutnosti má právo i povinnost do řízení ručně zasáhnout... Tady řidička moc pozorně nepůsobila, i když náležitou pozornost provozu na silnici asi nevěnovala ani oběť. Že by automatiku zmátla možná zdánlivě statická "kovová konstrukce" vedeného kola, popř. odrazky oslňující laser? To jsou ale v silničním provozu běžné záležitosti, na které musí být podobné zařízení připraveno... |
|
|
|
| Hm, tak boty jsou vidět minimálně 15 m dopředu a to auto prostě nebrzdilo. |
|
|
|
| Okej, I stand corrected. Mill Ave at Night
Tak tohle je hodně podivné. Musel bych tam být na konečné rozhodnutí, ale za takovýchto podmínek by to člověk zvládl (jako referenci můžete použít to světlo pod mostem). |
|
|
|
| Mvek: Právně bych to vůbec neřešil, sebevražda chodkyně. Technicky jsem ale zvědaví jak to, že ji nebylo "vidět". |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Zajímavé, před pár lety jel exkolega na mopedu z Ostravy do Prahy přes Wrocław asi právě částečně po této trase. Tehdy jsem se divil, proč to bral takovou "zajížďkou"... -) |
|
|
|
| Je docela smutné, když nejrychlejší dopravní spojení Frýdlant > Jeseník zajišťuje polská dálnice A4. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Mně to tedy přijde jako nesmyslný design, který buď bude nutit řidiče jet pomaleji, nebo se tam budou stávat tragické nehody a most bude muset být opravován. |
|
|
|
| Takže metro D možná povede z Míráku přes Hlavní, ale na nám. Republiky...
Nevím, co si o tom myslet. Na jednu stranu souhlasím s určitou alternací pro centrum, může se to sakra hodit, ale na druhou stranu to udělá pěknou čáru přes rozpočet plánované čtvrti na nákladovém nádraží. To jediné místo mi přijde, že by opravdu potřebovalo metro, aby tam nebyl nával na Želivského a Palmovku a Hlavní tramvajemi. Málo lidí chodí pěšky, a zejména když na Želivského vede nepříjemná silnice s hustým provozem mezi hřbitovy. |
|
|
|
| To nesouvisí, ale vrtá mi hlavou, proč jezdí v úterý večer kolem půl desáté Olšanskou 7ka od nádraží, a to navíc na svou konečnou na Černokostelecké...
PubTran o tom totiž věděl a naplánoval nám s ní cestu. Ale fakt ten směr nechápu, chápal bych, kdyby jela do nějaké vozovny, nebo z nějaké vozovny, ale víc po své trase. |
|
|
|
| Bylo to super, Jiráskáč - Palečák 15 minut a týpek vedle mě o mýdle jen jednou slyšel... |
|
|
|
| Proto jela 18 po nábřeží... (ne, že by mi to vyloženě vadilo...) |
|
|
|
| DPP začal vykupovat pozemky pro tramvaj do Slivence
Uch, tak tam jsem absolutně nepochopil, proč postavíme 1,5 km se 3 zastávkami mezi poli... Ale je jasné, že tam asi nějaká sídliště ještě dorostou.
Já bych radši viděl některé z těch dalších tratí... No, kdoví, kdy se jich dočkáme...
Třeba most na Dvorce.
Nebo trať do Libuše.
Nebo zejména Chodovská - Háje.
Na druhou stranu některé tratě jako Budějovická - Michle, nebo Chodovská - Vršovická - Želivského radši ani nechci vidět, jak zhorší provoz, protože zúží silnice. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|