Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Telemachus Rhade: Tak ta místa a zeleň taky organizuje Passerinvest, na té Brumlovce je to vše od něj (a to nemluvím o tom, že tam má stále jednu volnou rekonstruovanou budovu po HP). Zeleně asi ve výsledku neubyde, budou tam nové stromy. Jen ta místa ubydou, prý je v podezmních garážích BB Centra dost místa (vše je a bylo placené). Spíš mě to štve jako zbytečné vyhazování peněz, když v jedné budově BB Centra vidím, co je tam vše špatně a kašle se na to atd. A připadám si tam jak na staveništi. Trochu mi to připomnělo některé filmy z čerstvých sídlišť v 70. a 80. let, kdy je všude hlína, odpad a tak mezi už zabydlenými domy. |
|
|
|
| Mvek:
Nechci ani vědět, jak to vypadá úplně jinde.
Úplně stejně blbě. Ale buď v klidu, jednak jsi dle Magistrátu pouze zpovykaný, a potom ti reálná parkovací místa i zeleň uberou, čili přesně to, co chceš ;) |
|
|
|
| Nejde jen o dopravu, mám prostě dojem, že jsem ve Východním Německu poslední dobou. Třeba na Brumlovce se demoluje socialistický hotel a bude místo něj budovat nová budova.
Dále se pořád ještě zatepluje a rekonstruuje budova A (prodejna O2).
Dále se rekonstruuje částečně budova nevím jaká vedle, kde třeba dělala nebo dělá Pantarei a je tam nějaké callcentrum.
Dále ze strany stejného majitele přišla renovace dvou náměstí, resp. překopání plácku se stromy na plácek se stromy (kvůli čemu všechny stávající stromy pořezali a vykopali) a parkoviště na náměstí.
A to je jenom tam, na ulici U Plynárny se dějí rekonstrukce a výstavby poblíž krytu CO asi na třech místech.
Poblíž té Brumlovky je navíc zavřená ta pasáž na Budějovické.
Nechci ani vědět, jak to vypadá úplně jinde. |
|
|
|
| Marshall:
Je to o víkendu, nevidím v tom problém.
Já jako bývalý vinohraďák v tom problém celkem vidím, ono ani za plného stavu to není díky "zklidněnému" Václaváku a navazující pěší zóně žádná hitparáda... a je to možná divné, ale občas někdo potřebuje jet MHD i o víkendu (aby bylo jasno, na jednu uzavírku teď a jednu potom bych neřekl ani "ň" - ale dvě najednou v de facto stejné destinaci? - to teda pardon...)
A ty tratě jsou průser už dlouhodobě... |
|
|
|
| AVip: "Chirurgicky přesnými zásahy strategických cílů se v rámci operace Trvalá okupace podařilo koalici pod vedení @adkrn zcela ochromit obranu města a zároveň ho uzavřít pro příchod dalších radikálních automobilistů ze sousedství."
Viz zde. -)( |
|
|
|
| Marshall 297630: Mě třeba zaráží, že se to má týkat i trati směrem na Most, kde byla asi před čtyřmi roky půl roku výluka. |
|
|
|
| Je to o víkendu, nevidím v tom problém. |
|
|
|
| Apríl PID je v principu z ranku těch uvěřitelných. Asi těžko by se Brno integrovalo pod PID, ale jelikož už teď mohu dojet až na chalupu na Kokořínsko v rámci tarifu PID, tak to zas tak zvrácená vize v budoucnu není:-). |
|
|
|
| Začínám pomalu nabývat dojmu, že na těch facebookových fámách o pražské infrastruktuře fakt něco bude. |
|
|
|
| Budějovická, aneb totální rozvrat jedné stanice metra v přímém přenosu...
A jako třešnička na dortu - nikde na Budějovické není v tuto chvíli veřejně přístupný automat na jízdenky, neboť všechny, ale opravdu VŠECHNY jsou pod zámkem ve vstupních halách metra.
Já shodou okolností budu dnes potřebovat extra lístky na příměstskou dopravu a naštěstí, kolem pár automatů ještě pojedu, ale toto je demence takového kalibru, že skutečně uvažuju o napsání stížnosti... ještě to v sobě nechám trochu šrotovat (ano, jeden člověk nic nezmění, ale uvážím-li jak nešťastně se po tomto dotazu tvářil ten dotyčný, co dělal informátora DPP na Budějárně, tak jsem s tímto dotazem evidentně nebyl první, takže ono kdyby se těch podnětů sešlo třeba víc... |
|
|
|
| Pozemstan: "a je-li to někdy v čase 0:33, jak tvrdí autor. Navíc se jedná o křižovatku či její blízkost, kde mělo auto i na základě navigace být "ostražitější"."
Mělo to být spojené: ...je-li to někdy v čase 0:33, jak tvrdí autor, jedná se navíc o křižovatku či její blízkost, kde mělo auto i na základě navigace být "ostražitější". |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Kdysi jsem zaznamenal jakousi informaci na téma výměna dřevěných pražců, ale jestli je to stále aktuální... |
|
|
|
| Mohu se zeptat, proč se na trase Vyšehrad - Kačerov provádí údržba kolejí jednou za 1/4 roku minimálně po dobu 24 hodin? |
|
|
|
| Mvek 297260, Marshall: Zajímavé, podle toho videa "Mill Ave at Night" je místo mnohem osvětlenější a je-li to někdy v čase 0:33, jak tvrdí autor. Navíc se jedná o křižovatku či její blízkost, kde mělo auto i na základě navigace být "ostražitější". Je otázkou, jestli v danou dobu fungovalo veřejné osvětlení a zda mělo také auto dost silná světla, i když ve městě asi nemohlo použít dálková.
Každopádně už při snad první nehodě automatického řidiče před dvěma lety (Google's self-driving car in broadside collision after other car jumps red light) se zdůrazňovalo, že se řidič nemůže v podobných situacích vymlouvat na automatiku a vždy musí sám věnovat pozornost provozu a v případě nutnosti má právo i povinnost do řízení ručně zasáhnout... Tady řidička moc pozorně nepůsobila, i když náležitou pozornost provozu na silnici asi nevěnovala ani oběť. Že by automatiku zmátla možná zdánlivě statická "kovová konstrukce" vedeného kola, popř. odrazky oslňující laser? To jsou ale v silničním provozu běžné záležitosti, na které musí být podobné zařízení připraveno... |
|
|
|
| Hm, tak boty jsou vidět minimálně 15 m dopředu a to auto prostě nebrzdilo. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|