Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Ministerstvo dopravy zřejmě počítá s brzkým zavedením raketoplánů a s úpravami pozemních komunikací to nepřehání :-) |
|
|
|
| Dnešní cesta Jablonec > Praha, abychom se vyhnuli všem nehodám a zacpaným pracem na silnici:
Jablonec > Maršovice > Frýdštejn > Sychrov > 17 km po 35/D10 > Mnichovo Hradiště > Bakov nad Jizerou > Bradlec > Debř > Kosmonosy > Mladá Boleslav (centrum) > 23 km D10 > Kostelní Hlavno > Dřísy > Ovčáry > Kostelec nad Labem > 9/D8 > a přes magistrálu do Nuslí.
2:45 čistého času ;) Kdybychom jeli těmi "rudými" kilometry po dálnici, stojíme tam asi doteď.
Letos je sjízdnost D10 hodně podobná D1, možná ještě malinko horší.
_______________
Jinak teda konečně došlo k dokončení "dálničního" spojení Jablonec > Liberec. Čili teď se dá dojet od liberecké TipSport Areny (resp. z (D)35) až do jabloneckých Rýnovic za 6 minut. Postupně se s tou infrastrukturou někam dostáváme :) |
|
|
|
| Marshall: Zajímavé je, že ale o nákladní dopravě se pořád mluví, a nákladní dopravci právě brojí proti přesunu, že tam bude zhoršení kapacity, zvláště, kdyby osobní doprava rostla. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Turbovýtah! |
|
|
|
| Nééé :-DDD
Já chci do Rwandy, tak to alespoň trochu funguje :-) |
|
|
|
| Teda teď mě napadla: Kolik, že ta studie stála? |
|
|
|
| Flixbus zlevnil na 29 Kč za jakoukoliv trasu...
Jde tedy o časově neomezenou akci na prvních pár míst v autobuse, třeba i z Prahy do Brna.
Nejsem extra fanda Vančury, za dob SA jsem měl vůči jeho autobusům vysloveně trochu odpor. Ale tohle je extrém a omezení konkurence by nebylo dobré. |
|
|
|
| Marshall: Ta není tak velká. Z hlediska výpočtu náhrad ano, bylo by to dvanáct stovek, ale z tohoto hlediska bych už po sto tisících měl větší částku než stálo auto (4 Kč za km). Takže pořád bych to viděl u dvou osob srovnatelné. |
|
|
|
| Mvek 298327: Yep.
Mvek 298328: To jsou ty absurdity, aneb "nebuďte zpovykaní a jezděte vlakem - emá to žádné výhody, ale je to dražší" ;)
Na druhou stranu existují dny, kdy si třeba do Milána můžu doletět z Prahy za 3 stovky - ale pravda, není to pevná cena. |
|
|
|
| Pro zajímavost:
Valašské Meziříčí - Praha-Libeň stojí pro dva cestující skupinová jízdenka 768 (plus mínus pár korun, nepamatuji si to přesně)
Cesta mezi těmi samými body autem při spotřebě 6 litrů na sto a ceně 30 Kč za litr stojí 560 Kč.
I pro spotřebu 5 litrů to pořád vychází levněji pro dva lidi jet autem. Smutné.
Jiná věc je ta, že to je minimálně o 15 minut přímým vlakem každé dvě hodiny rychlejší než autem. A to tedy i při dnešním asi běžném zpoždění 10 minut.
|
|
|
|
| Telemachus Rhade: Jako, že takto zruší kruháč? |
|
|
|
| Že magisrát vymýšlí čím dál větší voloviny, to už jsem si nějak zvyknul, ale tohle by mě teda nenapadlo ani ožralýho... Přehradit kruháč parkovacími místy a vytvořit tak 4 nové palčivé problémy, to neumí hned tak někdo :-/
|
|
|
|
| Pozemstan:
Libeňský most se zbourá, schválili pražští radní
"Na jeho místě by měl vzniknout nový most."
"By měl" - Jak se už novináři znalí poměrů jistí dopředu :-D |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Tak ta místa a zeleň taky organizuje Passerinvest, na té Brumlovce je to vše od něj (a to nemluvím o tom, že tam má stále jednu volnou rekonstruovanou budovu po HP). Zeleně asi ve výsledku neubyde, budou tam nové stromy. Jen ta místa ubydou, prý je v podezmních garážích BB Centra dost místa (vše je a bylo placené). Spíš mě to štve jako zbytečné vyhazování peněz, když v jedné budově BB Centra vidím, co je tam vše špatně a kašle se na to atd. A připadám si tam jak na staveništi. Trochu mi to připomnělo některé filmy z čerstvých sídlišť v 70. a 80. let, kdy je všude hlína, odpad a tak mezi už zabydlenými domy. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|