Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Telemachus Rhade Sice bych řekl, že trolejbus by měl jet větší část s využitím troleje, ale mně nejde o pojmenování, nýbrž číselnou řadu 5x. Takže se to jednak plete s tramvajemi (nedávno ještě navíc nočními), a navíc pokud by se to osvědčilo a časem by nahrazovali další autobusy elektrobusy, tak v tom bude bordel. Kdyby si vyčlenili třeba číselnou řadu 5xx, tak by pak třeba předěláním 138 na elektro/trolejbus mohli udělat 538 atp. Maximálně by byl problém, až by se sešla stejná čísla stovkové a dvoustovkové řady jako elektro varianta (ale tak 6xx tu taky mohlo na to být).
Přijde mi to číslování jako akce na efekt, že kdysi takto číslované trolejbusy byly. |
|
|
|
| Mvek: Jaký je faktický rozdíl mezi trolejbusem a elektrobusem se sběračem na rychlé dobíjení? Žádný, ne? |
|
|
|
| Z trvalých změn PID od července:
Trolejbus:
Od neděle 1. července 2018 se zavádí do pravidelného provozu linka číslo 58 v trase Palmovka – Prosek – Letňany.
Takže Praha má oficiálně zase trolejbusy... Hm, až na to, že je to prostě jen elektrobus se sběračem, který si vytáhne na kopec na Prosek... Jestli se budou zavádět elektrobusy regulérně (a nejen asi zkušební provozy na linkách 213 a nevím kde ještě), tak to budu tyto linky přečíslovávat, i když nebudou mít zatím nikde trolej?
Když už si tedy přečíslovávali před časem, aby si řadu 5x uvolnili pro tohle, tak mohli radši přečíslovat autobusy a uvolnit pro to celou jednu stovkovou řadu, bylo by to imho v dnešní době lepší. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Waze by prý mělo víc měnit. Ale zatím ten dojem moc nemám, přitom ale si to lidi na D1 pochvalují a pořád tvrdí, že zásadně do Brna nebo dál na Moravu po D1, ale s Waze.
Ale jo, lepší je, když spolujezdec občas kontroluje situaci nebo ve Waze klikne pro alternativní trasy a porovná časy a hlášení. |
|
|
|
| Mvek: Gloglo ukazuje dopravní situaci, čili přesně víme kudy jet. Jen ji nedokáže aktualizovat za letu, čili "navigátor" sleduje a podle toho se upravuje trasa :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: To našel Waze/Gloglo, nebo to byla kutilská práce?
Ještě bych se vyhnul té D8 a vzal to přes Líbeznice, ono to i bez práce na silnici u skládky vycházelo max o minutu pomaleji, no a pak přes Ďáblice, protože se na D8 zase špatně najíždí z Březiněvsi:-).
Ano, je to nádherný stav. D11 je taky zúžená, Českobrodská taky, takže východ je na tom podobně. |
|
|
|
| Ministerstvo dopravy zřejmě počítá s brzkým zavedením raketoplánů a s úpravami pozemních komunikací to nepřehání :-) |
|
|
|
| Dnešní cesta Jablonec > Praha, abychom se vyhnuli všem nehodám a zacpaným pracem na silnici:
Jablonec > Maršovice > Frýdštejn > Sychrov > 17 km po 35/D10 > Mnichovo Hradiště > Bakov nad Jizerou > Bradlec > Debř > Kosmonosy > Mladá Boleslav (centrum) > 23 km D10 > Kostelní Hlavno > Dřísy > Ovčáry > Kostelec nad Labem > 9/D8 > a přes magistrálu do Nuslí.
2:45 čistého času ;) Kdybychom jeli těmi "rudými" kilometry po dálnici, stojíme tam asi doteď.
Letos je sjízdnost D10 hodně podobná D1, možná ještě malinko horší.
_______________
Jinak teda konečně došlo k dokončení "dálničního" spojení Jablonec > Liberec. Čili teď se dá dojet od liberecké TipSport Areny (resp. z (D)35) až do jabloneckých Rýnovic za 6 minut. Postupně se s tou infrastrukturou někam dostáváme :) |
|
|
|
| Marshall: Zajímavé je, že ale o nákladní dopravě se pořád mluví, a nákladní dopravci právě brojí proti přesunu, že tam bude zhoršení kapacity, zvláště, kdyby osobní doprava rostla. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Turbovýtah! |
|
|
|
| Nééé :-DDD
Já chci do Rwandy, tak to alespoň trochu funguje :-) |
|
|
|
| Teda teď mě napadla: Kolik, že ta studie stála? |
|
|
|
| Flixbus zlevnil na 29 Kč za jakoukoliv trasu...
Jde tedy o časově neomezenou akci na prvních pár míst v autobuse, třeba i z Prahy do Brna.
Nejsem extra fanda Vančury, za dob SA jsem měl vůči jeho autobusům vysloveně trochu odpor. Ale tohle je extrém a omezení konkurence by nebylo dobré. |
|
|
|
| Marshall: Ta není tak velká. Z hlediska výpočtu náhrad ano, bylo by to dvanáct stovek, ale z tohoto hlediska bych už po sto tisících měl větší částku než stálo auto (4 Kč za km). Takže pořád bych to viděl u dvou osob srovnatelné. |
|
|
|
| Mvek 298327: Yep.
Mvek 298328: To jsou ty absurdity, aneb "nebuďte zpovykaní a jezděte vlakem - emá to žádné výhody, ale je to dražší" ;)
Na druhou stranu existují dny, kdy si třeba do Milána můžu doletět z Prahy za 3 stovky - ale pravda, není to pevná cena. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|