Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Oprava, za méně než sekundu. |
|
|
|
| Tak jen pro info, v Praze stačí na podezření z přestupku projetí na červenou projet předkem auta do dvou sekund od padnutí červené. Vyměřeno podle autokamery. Ale to už tu asi někteří dobře vědí. |
|
|
|
| Proč tolik opatření pro bezpečnost chodců (někdy i cyklistů) musí zhoršovat propustnost nebo průjezdnost v případě krize (nehoda apod.), a tím mnohdy škodit i hromadné dopravě...
Aneb prokleté dělené přechody...
+ určité zvýšení bezpečí, ale je otázka, nakolik je to jen klam
- u víceproudých silnic se semafory to zavání tím, že mám klidně zůstat čekat uprostřed, kde někdy není ani betonový zátaras a někdy je to extrémně úzké - to je tak krásně na ráně, kdyby někdo nezvládl řízení
- blokuje to dopravu (většinou je díky tomu méně odbočovacích pruhů, nebo tam dříve byly neznačené a teď se tam ani dva osobáky nevejdou vedle sebe, nemluvě o případu, kdy se tam někdo šprajcne, musí ho ostatní objet protisměrem) |
|
|
|
| Dnes mě na autobusovém nádraží v Plzni po 18. hodině u budky RegioJetu/Student Agency nemile překvapilo zjištění, že další autobus do Prahy jede až v 5:30. O prázdninách jede jejich poslední autobus do Prahy v 18 hodin... Naštěstí to jistily České dráhy. Stihl jsem zpožděný expres (19:01, skutečný odjezd v 19:10) z Německa, přiměřeně klimatizovaný, WC s dvojitým mýdlem a vodou tekoucí docela proudem (ovšem s trochu matoucím ovládáním přes "tlačítka" na instruktážních obrázcích), bez zastávek - dokonce se omlouvali za "zastavení", když jednou z technických důvodů přibrzdili - za akční cenu jen o 16 Kč vyšší než SA. Celkově byla čistá doba cesty i s metrem na I. P. Pavlova jen asi o 5-10 minut delší... |
|
|
|
| Marshall:
Tenkrát jsem se taky naučil mluvit s řidičem i když není o čem.
No to je přesně ono... v podobné situaci je nezbytné, aby řidiče držel někdo při smyslech a to je úkolem "velitele vozu" na sedadle spolujezdce...
Jinak ještě k té bouračce u Vodňan... tam nikdo nejede jen 90... nikdo a nikdy, to si troufám tvrdit naprosto závazně, tamní silnice mají trasování z časů, kdy teoreticky platila neomezená rychlost a ikdyž ten obchvat vznikl už po uzákonění limitu, tak trasování zůstalo... tamní silnice mají lepší profil, než některé "dálniční" úseky... |
|
|
|
| AVip: Co je zajímavé (fyzikálně), že spolujezdkyně na předním to možná přežije. Ale to mohlo být dáno tím, že se vraceli z dovolené a ti vzadu spali.
Odbočka (služební cesta do/z Nice, přes ten slavný most v Janově - 1200 km):
Jsme jeli v noci ve čtyřech lidech = 3 řidiči + navigátor (2011 a nikdo neměl navigaci). Vzhledem k tomu, že jsem byl hlavní navigátor a musel jsem být skoro pořád ve střehu, obzvláště přes tu Itálii, tak znova bych to nedělal, ale tenkrát šéf zavelel... a přežili jsme to. Heh, já vlastně na služebkách vždycky "jezdím s brokovnicí". Tenkrát jsem se taky naučil mluvit s řidičem i když není o čem. |
|
|
|
| Dej to někde do oběhu...
neříkám, že to není zajímavé, ale není to oblast mých hlavních zájmů, co se železnice týče. |
|
|
|
| Tak ty časopisy Železnice asi teda nikdo nechcete ani zadarmo, můžu s nima jít na všezaodvoz apod.? |
|
|
|
| Průběh bude odpovídat skutečnému předvečeru zahájení provozu trasy metra A v roce 1978. Začátek akce bude 11. srpna v cca 0:40 ve stanici metra Kačerov. Po projetí Nuselského mostu budou mít návštěvníci unikátní příležitost svézt se po kolejích traťové spojky spojující trasu C s trasou A (v historii pražského metra se tak stane úplně poprvé, kdy tato místa navštíví zástupci z řad veřejnosti – dříve byla jízda po traťových spojkách zapovězena i stranickým delegacím ze SSSR). |
|
|
|
| DPP v neděli od 11:45 do zhruba 15:10 nasadí historické sovětské soupravy 81-71 do běžného provozu mezi stanicemi Dejvická a Náměstí Míru. „Jízdu doprovodí dobové hlášení staničního rozhlasu a i strojvedoucí budou v dobových uniformách,“ říká Ladislav Urbánek, dopravní ředitel DPP s tím, že všem cestujícím budou stačit standardní jízdenky nebo časové kupóny.
"v noci z pátku na sobotu exkluzivní možnost navštívit úsek mezi stanicemi Náměstí Míru a Dejvická v době noční přepravní výluky metra." |
|
|
|
| Tady je podobné s komentářem. Jinak je to dobrá ukázka produktivity práce. |
|
|
|
| Neměl by někdo zájem o časopis Železnice, konkrétně číslo 5/97 a 4/95?
Stav dobrý, jen obálka trochu odrbaná.
Ten z 1997 je zajímavý tím, že tam představují chystanou expresní sedmidílnou soupravu pro ČD řady 680, která vypadá na Pendolino. Nebo je tu pár informací o povodněmi poškozených a někdy i trvale uzavřených tratích.
1995 zas ukazuje pár mapek, jak se vyvíjelo Masarykovo nádraží v Praze.
Je to hezké, ale nejsem takový nadšenec, takže bych si pár stránek oskenoval a jinak to klidně daroval (za pivo, budoucí laskavost apod.:-)). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|