Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Nutno podotknout, že Rakousko je lehce zavádějící díky obtížnějšímu terénu. |
|
|
|
| V Plzni jsem si vzpomněl na Pikeův příspěvek o plzeňských revizorech z fóra o narážkách na ST a 47. Zatímco v Pražské MHD jsem byl kontrolován tak 2-4krát ročně, možná i méně často, v Plzni to je téměř každý týden, někdy i několikrát (jednou mě dokonce titíž revizoři kontrolovali ve dvou navazujících dopravních prostředcích). Kontrolu jízdenek třeba v tramvaji dokonce oznamuje automatické hlášení, přičemž revizoři stihnou mezi zastávkami zkontrolovat všechny cestující... |
|
|
|
| kapitan Pike: To nevím, ale ta mě učila němčinu na VŠE. Viděl jsem ji taky pěkně rozparáděnou, když se rozčílila, že všichni kašlou na domácí úkoly a že už na nás nebude tak milá. |
|
|
|
| Mvek: Zřejmě aplikují teorii časově omezených peněz. Podívej se, jestli jim neradí Ilona Švihlíková :-) |
|
|
|
| To je fakt LOL... Výňatek z podmínek ČD Kredit, kdy můžete mít nabitý kredit pro použití v e-shopu.
Je-li na účtu ČD Kredit nenulový zůstatek a od poslední transakce provedené zákazníkem uplynulo 12 měsíců, budou ČD účtovat zákazníkovi poplatek za vedení účtu ve výši 50 Kč měsíčně za každý další měsíc bez pohybu na účtu ČD Kredit.
Záporný úrok 50 Kč měsíčně za nepoužívání peněz, které jim tam leží, a jediné, co musí udělat, je nesmazat je z databáze.
Je to komické ještě vzhledem k tomu, že u starších In-Karet s elektronickou peněženkou peníze mohou ležet roky. Akorát tam byla už tehdy sviňárna, že převod peněz z karty je také za 50 a peněženka nejde použít na propadlé kartě, a karta nemůže být reaktivována bez zakoupení slevového programu (třeba 150 Kč za tři měsíce), takže když mi před lety změnili míru slevy na studentský program, tak jsem ho už prodloužit nechtěl, ale vyčerpat peněženku jsem nezvládal, protože jsem skoro nejezdil.
|
|
|
|
| Pozemstan: Na ten jsem na nástupišti koukal, tak jsem si právě zkusil vyhledat, jak mu to trvá a našel jsem jeden 1:58. Zajímavé je, že ho ani z mobilu ani na včerejšek už najít nemůžu. To nechápu. A také jel přes Jindřichův Hradec, jen měl jen pár zastávek.
Na druhou stranu vzhledem k tomu, že mi poslední týden dělá v mém a nejen mém okolí technika všeho druhu psí kusy, tak kdoví, co to bylo za bug. |
|
|
|
| Mvek: "Jiný poznatek je, že z Bran do Č. B. jezdí rychlík pod dvě hodiny, to je pěkné."
Myslíš z Brna do Českých Budějovic? Podle IDOSu jedou rychlíky 4 hod. 20 minut (na trase Brno - Jihlava - ČB a dále na Plzeň). |
|
|
|
| Poznatek z nezvyklosti - v Brně šaliny přestávají jezdit o víkendu už po desáté večer, pak už jezdí noční autobusy, ale třeba i po půlhodině.
Jiný poznatek je, že z Bran do Č. B. jezdí rychlík pod dvě hodiny, to je pěkné.
|
|
|
|
| Marshall: Díky, i když mně osobně to paradoxně cestu do práce prodloužilo :-) |
|
|
|
| Dnes jsem jel vlakem ze služební cesty z Jindřichova Hradce do Prahy přes Veselí nad Lužnicí (a pak se podařilo hned navázat autobusem do Jablonce), takže trasa, u níž Mapy.cz uvádějí 261.4 km, trvala "jen" asi 4,5 hodiny. V Jindřichově Hradci jsme viděli i vlak místní úzkokolejné dráhy společnosti JHMD. -) |
|
|
|
| POZOR VLAK 70.
MVeka by mohl zajímat RU 800 poprvé v České republice (strojní pokládka/rekonstrukce tratí). Jinak Slovenská strela je taky zajímavá.
A Plzeňákům gratuluji k úspěšné rekonstrukci nádražních mostů :D |
|
|
|
| Pozemstan: No však... tady došlo k záměně. :-D
Přestup na Florenci je v tomhle případě lepší varianta. |
|
|
|
| AVip: Ale teď až z Palackého náměstí to asi bude horší... Jinak bych ale za předvídatelnější považoval (kromě mimořádných událostí) spíše metro než pražské tramvaje. -) |
|
|
|
| Ale je... je to rychlejší a hlavně - a to je taky důležité, je to předvídatelnější. |
|
|
|
| Pozemstan:
No právě jsem zvažoval, jestli není rychlejší
Není! :-D |
|
|
|
| AVip: No právě jsem zvažoval, jestli není rychlejší než přestup z metra B na C až na Florenci a "návrat" metrem C zpět na Vyšehrad jízda metrem B na Karlovo náměstí a odtamtud tramvají na zastávku Svatoplukova a nahoru pěšky, jak jsem svého času jezdíval a chodíval ze školy (z Albertova) na metro C... :-) Konference se koná v Kongresovém centru... |
|
|
|
| Pozemstan:
Zličínem či Hlavním nádražím a Vyšehradem,
Přiznám se, že mi není úplně jasné, jaký by na tebe ta výluka měla mít vliv... jasně, Vyšehrad je i dole, ale tam asi nemíříš.
A že by sis dal pochod do vyšehradského krpálu z Jamrtálu, to se úplně nezdá...
metro "all the way" to jistí. |
|
|
|
| Chystám se na příští týden na konferenci do Prahy, zvažuji nejkratší cesty mezi Zličínem či Hlavním nádražím a Vyšehradem, a koukám, že je už téměř měsíc výrazně omezena další důležitá stanice metra...
"od 4:30 dne 9.10.2018 do odvolání (předpoklad srpen 2019)
Vážení cestující,
z důvodu výměny eskalátorů ve stanici metra B Karlovo náměstí bude uzavřen vstup i výstup ze stanice metra do oblasti Karlova náměstí. Vstup i výstup ze stanice metra Karlovo náměstí je umožněn pouze vestibulem směrem k Palackého náměstí." |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|