Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| leena: Což o to, množství průjezdů návěstidel není nějak zatím dramaticky vyšší, je plynulý nárůst poslední roky, ale taky je nárůst železniční dopravy. Jen teď je nějak moc těch, co mají i nějaké škody či zranění. |
|
|
|
| Když k tomu přidáme i Porucha na trakčním vedení a někdy v týdnu hořící nákladní lokomotivu při průjezdu Studénkou na Novojičínsku (ano, ta Studénka je nějaká prokletá, asi by tam měli přeložit trať někam jinam)... |
|
|
|
| kapitan Pike: Zajímavé a také poněkud děsivé! Tou dobou jsem seděl v expresu v opačném směru na Prahu, který jsem stihl díky tomu, že měl mírné zpoždění (na tabuli na plzeňském hlavním nádraží ukazovali zpoždění 2 minuty, ale vlak se rozjel asi až v 19.08). Po chvíli se ozval z reproduktorů živě a jen česky ženský hlas s oznámením, že mimořádně zastavíme v Ejpovicích, ať nevystupujeme a dbáme své osobní bezpečnosti. Možná to souviselo s tímto incidentem, protože jsme se rozjeli asi až kolem 19.20 nebo později. Na Smíchov pak vlak dorazil s asi dvacetiminutovým zpožděním, takže jsem na Černém Mostě těsně minul autobus do Jablonce ve 20.55, ale ještě stihl autobus do Liberce ve 21 hod. -) |
|
|
|
| Marshall 304460: V rozhovoru tady to zní trochu jinak, že spíš ta záchranná nebrzdila ze stejného důvodu jako automatické zastavení při absenci strojvedoucího, a to v důsledku té poruchy či manipulace strojvedoucího na základě poruchy.
irozhlas.cz |
|
|
|
| AHÁ^2
Důvodem vystoupení strojvedoucího byla podle informací Zdopravy.cz porucha střadačové brzdy. Vlak se rozjel, dveře se automaticky zavřely, takže strojvedoucí do něj už nemohl naskočit. Okamžitě volal výpravčí, která si vzpomněla, že ve vlaku viděla svoji známou a zavolala ji s instrukcemi, aby zatáhla za záchrannou brzdu. „Její účinek není ale takový, že by vlak zvládla zcela zastavit. Nicméně ho výrazně zpomalila, do Velkého Meziříčí přijel vlak už poměrně pomalu,“ řekl generální inspektor Drážní inspekce Jan Kučera. |
|
|
|
| Marshall: Těžko říct, co to bylo, ty ilustrační fotky jsou v těch článcích různé, takže z toho moc usuzovat nelze. Ale u lokálek na Plzeňsku jsem takhle prosklené dveře ještě neviděl, tam jsou vždy pevné. |
|
|
|
| Ahá. Kdyby to byla 810 (Kufr), tak tam vyrazit dveře není problém. Nevím, co je to za sklo, ale možná by šlo rozbít i tady.
Dveře v 840 |
|
|
|
| Marshall: Hele, na webu Českého rozhlasu psali, že to zkoušeli :-) |
|
|
|
| kapitan Pike: Ta by fungovat měla. Myslím, že za ni nikdo nezatáhl :D |
|
|
|
| Spíš mi přijde zarážející, že nefungovala záchranná brzda, byť jsem o její funkčnosti nikdy neměl velké iluze :-) |
|
|
|
| Tady je přibližný profil trati. By mě zajímalo, co se dělo mezitím ve vlaku. Ty údolí(3x) v profilu jsou samozřejmě přemostěny. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|