Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Před chvílí nevydržel můj letos první autobus :) Utavila se 145 na Kobylisích... |
|
|
|
| Detektor překážky způsobil nehodu na cyklistickém závodu
Konkrétní případ mi přijde směšný už tím, že nechápu, proč to auto jede tak blízko (vždyť ho někteří cyklisté předjíždějí). To, že samozřejmě auto není určeno k tomu, aby někdo z jeho střechy mával praporem, je jedna věc, ale dovedu si představit, že se totéž může stát kvůli jiným "překážkám".
V rodině máme už tři případy, kdy antikolizní systém u vozu Škoda Fabia III (dva různé ročníky a modely po stránce výbavy) spustil naprosto nesmyslně, nicméně ve všech případech snad šlo jen o děsící alarm, nikoliv zastavení.
Jednou to bylo za větrného počasí, jednou projela poblíž hodně hlasitá motorka. Třetí případ nevím. Já zažil jen ten první (ale na kameře jsem žádné letící listí nebo něco podobného neviděl). |
|
|
|
| Marshall: Zajímavé, a trochu smutné. Někdy tamtudy jezdívám cestou do Chotěboře... -) Liberecký kraj je tuším jediný, kde nejsou elektrifikované tratě. |
|
|
|
| kapitan Pike:
Lidé by více ocenili, kdyby spoje přijely alespoň občas dle jízdního řádu :-)
No tak nějak.
A taky kdyby jízdní řády nedělaly na cestující vyložené "trololo".
Abych byl fér, na několika relacích v Praze si to asi někdo zvládnul vyřvat, ale pořád je toho moc a moc a pokud doba cesty se díky blbým návaznostem zvyšuje běžně o 25% (nebo více), tak je to opravdu řešení hodně suboptimální. |
|
|
|
| Wifi v tramvaji slibovala i spousta stran v Plzni. Přitom je to totální nesmysl. Lidé by více ocenili, kdyby spoje přijely alespoň občas dle jízdního řádu :-) |
|
|
|
| Praha končí s bezplatnou wi-fi v metru, prioritou je pokrytí mobilním signálem
No sláva. Pořád žasnu nad populistickými (a přitom stejně jen naoko pozitivními) výdaji typu chytré lampy s dobíječkou, a hlavně wi-fi, nebo wi-fi v tramvaji apod. Vždyť je to stejně nespolehlivé, v případě wi-fi i potenciální bezpečnostní problém, a ještě to stojí peníze a bylo by lepší, kdyby lidem s příjmy pod životním minimem rozdávali chleba... |
|
|
|
| Mvek: Ano, také se na číslo vlaku občas podívám, i když spíše na neznámé trase. Jinak jsem si zrovna v pondělí na Smíchově také říkal, jak dlouho u zpožděného mezistátního expresu Praha - Mnichov trvá jen hlášení v češtině (od spatření blížícího se vlaku až po příjezd k nástupišti). Je ale fakt, že zejména nevidomému, ale i třeba zmatenému zdravému člověku, který právě přijel jiným vlakem a nevšiml si nápisů, se může hodit i úvodní oznámení jména stanice.
Mimochodem, také bylo zajímavé, že tentokrát hlásil ve vlaku výluku mezi Plzní a Stodem a náhradní autobusovou dopravu jen průvodčí (v Plzni jen hlášení česky, anglicky a německy oznámilo konečnou). Muži asijského vzhledu říkal průvodčí lámanou němčino-angličtino-italštinou, že bude vlak v Plzni "finito" a musí přestoupit na autobus. Když mu cestující ukázal jízdenku, tak průvodčí jen odvětil, že je to OK, ale vlak končí v Plzni. Nevím, zda cizinec pochopil, že je náhradní doprava organizována ČD a v ceně, ještě párkrát se šel zeptat a říkal něco v tom smyslu, že cosi nestíhá (vlak už měl asi 15 minut zpoždění, ale možná myslel přestup z autobusu na navazující vlak do Mnichova) a raději se vrátí do Prahy (cestoval s rodinou)... |
|
|
|
| Dnes to "pěkně" začíná. Ráno u Mnichova Hradiště na dálnici zpoždění autobusu z Jablonce do Prahy 50 minut kvůli nehodě tří aut, nyní v o hodinu pozdějším vlaku do Plzně (expres Praha-Mnichov) stojíme v Berouně a bylo oznámeno zpoždění původně 20 a teď už 40 minut kvůli závadě na troleji... -) |
|
|
|
| Pozemstan: To je neskutečný. To je fakt neskutečný. A co je ještě horší, když si přečteš ten článek, ze kterého čerpají, tak je tam věta "MCAS took readings from only one sensor"... to je ta největší hovadina jakou jsem kdy viděl. To prostě nemohlo projít skrz FAA bez úplatku. To prostě není možný. |
|
|
|
| Mvek: Zajímavé, v Plzni od podzimu také staví novou tramvajovou trať k univerzitnímu kampusu (a průmyslové zóně). Tunel snad stavět nebudou, ale už strhli jeden most pro pěší a cyklisty. Stavba má být dokončena na podzim 2020, takže nejspíš těsně nestihne Výroční konferenci České geografické společnosti v září 2020... -)
Tramvajová trať na Borská pole |
|
|
|
| Pozemstan: jj, FAA řekla, že dle satelitních dat měl velmi podobnou trakjekorii jako ten první. Takže velmi předběžně to vypadá opravdu na chybu Boeingu. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Řekl bych, že třeba u vojenských letadel je to po nehodě běžné a ještě rychlejší. V době počátků proudových dopravních letounů byl relativně rychle uzemněn (hned třikrát) de Havilland Comet. Vždy po vážné havárii (v prvním případě po třech haváriích, kdy ale při dvou ani nevzlétl) byly letouny staženy provozovatelem ke konstrukčním úpravám. Po třetí vážné nehodě byla letounu odebrána certifikace a cestující znovu přepravovala až zcela nová verze Cometu po čtyřech letech...
Relativně nedávno měl problémy i Dreamliner, i když snad nedošlo ke globálnímu zákazu...
Japanese airlines suspend all Boeing 787 Dreamliner flights |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|