Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Mvek: V komentářích je tam několik dobrých poznámek na obranu 15T...
...za sebe bych jen dodal, že dnes opravdu panují jiné požadavky na všechno možné, než v dobách, kdy šly do výroby T3. |
|
|
|
| Mvek 306538: Možná je třeba si spíš položit otázku proč je v Česku tak obrovský problém vztyčit protihlukovou bariéru. Jako toto nám opravdu nejde. Přitom jde o řešení finančně skoro nenákladné. |
|
|
|
| Mvek:
je hloupé začít stavět trasu D jen v současném rozsahu
Dokonce bych řekl, že úsek Pankrác - Hl. n./Nám. Rep. měl být tím prvním, Libuš až navazujícím. Přetížit Pankrác, PP, Vyšehrad a hlavně IP je opravdu špatný nápad. |
|
|
|
| Až 20 minut čekání na výstup z metra Pražského povstání
Nepíší nikde, jak dopadla večerní špička, tak asi to nebylo tak zajímavé a policií a informátory to víc usměrnili.
Nicméně krásná ukázka, proč je hloupé začít stavět trasu D jen v současném rozsahu, a ne až na Náměstí Míru (nebo dokonce Hlavní nádraží). |
|
|
|
| Marshall: Omlouvám se za pozdní reakci, minulý týden jsem byl na konferenci v Polsku a vrátil se až dnes. Úzkokolejná linka (č. 11) na trase Liberec - Jablonec n. N. je v rámci tramvajové sítě poněkud speciální případ. Tady teď také výluku nevidím.
S Opuscard nemám osobní zkušenost (i když táta ji myslím má). Sám používám z jablonecko-liberecké MHD právě jen několikrát do roka tramvaj č. 11, naposledy asi před měsícem, když mi vlivem zpoždění vlaku z Plzně ujel autobus z Prahy do Jablonce. Jinak chodím po Jablonci a Liberci (kde jsem ale jen občas) pěšky. Podle webu Opuscard.cz by mělo jít získat kartu na počkání "kromě Liberce i v České Lípě (IK v Tržní ulici) a v Jablonci nad Nisou (Informační středisko magistrátu)". |
|
|
|
| Pozemstan: a jak je těžké si udělat tu opuscard? Na počkání?? Chtěl bych totiž tu sedmidenní jízdenku :)
|
|
|
|
| Pozemstan: Prosím tě, jak to vypadá s tramvajovou sítí Liberec-Jablonec? Někde jsem četl, že je výluka, ale na stránkách vaší MHD to nemůžu nikde najít. Už to skončilo nebo teprve bude? |
|
|
|
| Soudruzi, trasa D bude!
Ne, seriozně, bydlím přímo nad plánovaným tunelem D a teď právě u nás probíhá pasportizace objektu. A pochybuju, že Metrostav si ta data nechá jen tak expirovat... |
|
|
|
| Před chvílí nevydržel můj letos první autobus :) Utavila se 145 na Kobylisích... |
|
|
|
| Detektor překážky způsobil nehodu na cyklistickém závodu
Konkrétní případ mi přijde směšný už tím, že nechápu, proč to auto jede tak blízko (vždyť ho někteří cyklisté předjíždějí). To, že samozřejmě auto není určeno k tomu, aby někdo z jeho střechy mával praporem, je jedna věc, ale dovedu si představit, že se totéž může stát kvůli jiným "překážkám".
V rodině máme už tři případy, kdy antikolizní systém u vozu Škoda Fabia III (dva různé ročníky a modely po stránce výbavy) spustil naprosto nesmyslně, nicméně ve všech případech snad šlo jen o děsící alarm, nikoliv zastavení.
Jednou to bylo za větrného počasí, jednou projela poblíž hodně hlasitá motorka. Třetí případ nevím. Já zažil jen ten první (ale na kameře jsem žádné letící listí nebo něco podobného neviděl). |
|
|
|
| Marshall: Zajímavé, a trochu smutné. Někdy tamtudy jezdívám cestou do Chotěboře... -) Liberecký kraj je tuším jediný, kde nejsou elektrifikované tratě. |
|
|
|
| kapitan Pike:
Lidé by více ocenili, kdyby spoje přijely alespoň občas dle jízdního řádu :-)
No tak nějak.
A taky kdyby jízdní řády nedělaly na cestující vyložené "trololo".
Abych byl fér, na několika relacích v Praze si to asi někdo zvládnul vyřvat, ale pořád je toho moc a moc a pokud doba cesty se díky blbým návaznostem zvyšuje běžně o 25% (nebo více), tak je to opravdu řešení hodně suboptimální. |
|
|
|
| Wifi v tramvaji slibovala i spousta stran v Plzni. Přitom je to totální nesmysl. Lidé by více ocenili, kdyby spoje přijely alespoň občas dle jízdního řádu :-) |
|
|
|
| Praha končí s bezplatnou wi-fi v metru, prioritou je pokrytí mobilním signálem
No sláva. Pořád žasnu nad populistickými (a přitom stejně jen naoko pozitivními) výdaji typu chytré lampy s dobíječkou, a hlavně wi-fi, nebo wi-fi v tramvaji apod. Vždyť je to stejně nespolehlivé, v případě wi-fi i potenciální bezpečnostní problém, a ještě to stojí peníze a bylo by lepší, kdyby lidem s příjmy pod životním minimem rozdávali chleba... |
|
|
|
| Mvek: Ano, také se na číslo vlaku občas podívám, i když spíše na neznámé trase. Jinak jsem si zrovna v pondělí na Smíchově také říkal, jak dlouho u zpožděného mezistátního expresu Praha - Mnichov trvá jen hlášení v češtině (od spatření blížícího se vlaku až po příjezd k nástupišti). Je ale fakt, že zejména nevidomému, ale i třeba zmatenému zdravému člověku, který právě přijel jiným vlakem a nevšiml si nápisů, se může hodit i úvodní oznámení jména stanice.
Mimochodem, také bylo zajímavé, že tentokrát hlásil ve vlaku výluku mezi Plzní a Stodem a náhradní autobusovou dopravu jen průvodčí (v Plzni jen hlášení česky, anglicky a německy oznámilo konečnou). Muži asijského vzhledu říkal průvodčí lámanou němčino-angličtino-italštinou, že bude vlak v Plzni "finito" a musí přestoupit na autobus. Když mu cestující ukázal jízdenku, tak průvodčí jen odvětil, že je to OK, ale vlak končí v Plzni. Nevím, zda cizinec pochopil, že je náhradní doprava organizována ČD a v ceně, ještě párkrát se šel zeptat a říkal něco v tom smyslu, že cosi nestíhá (vlak už měl asi 15 minut zpoždění, ale možná myslel přestup z autobusu na navazující vlak do Mnichova) a raději se vrátí do Prahy (cestoval s rodinou)... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|