Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Když v City Elefantu (pražská S1 pozdravuje) vypadne vzduchotechnika v jednom vagónu, jede zavřený prázdný, lidi tam nepustí. Obvykle to bývá druhá třída, takže zbytek 2. třídy je narvaný. Je to docela často.
Bohužel za 1. třídu si nelze připlatit, když máte předplacenou PID, museli byste si koupit celou jízdenku u průvodčího. |
|
|
|
| Mirak: Když jsme jeli v Červnu na konferenci vlakem do Varšavy (Pendolinem od Ostavy - Svinova a odtamtud expresem Vídeň - Gdaňsk), tak na polském území se nám také zdálo, že je klimatizace vypnutá. Až těsně před cílem ji zapnuli.
Cestou do Chotěboře a zpět jsem naopak ve vlacích i bez klimatizace (jen s průvanem) docela vymrzl... V expresech mezi Plzní a Prahou také občas fouká studený vzduch na nohy, i když je tam někdy zase vedro... |
|
|
|
| Já jel po 7 letech zase jednou vlakem. Jel jsem do Budapešti a měl jsem místenku. Škoda, že jsem byl zrovna v jediném vagonu z celého vlaku, kde nefungovala klimatizace. Neskutečný zlo. |
|
|
|
| Poprvé jsem jel s Českými drahami celou trasu Chotěboř - Jablonec nad Nisou (mezi Turnovem a Libercem ovšem bohužel náhradní autobusovou dopravou)... i s čekáním celkem cca 6,5 hodiny... -) Dříve jsem jel vlakem jen z nebo do Rychnova u Jablonce nad Nisou nebo Železného Brodu...
Původně jsem dnes plánoval jet přes Prahu a v Pardubicích využít Leo Express. Jejich prodejny jízdenek v jednom obchodě s časopisy a občerstvením jsem si však všiml až těsně před odjezdem, a navíc si prodavač zrovna někam odskočil. Ještě jsem mohl využít do Prahy jeden zpožděný expres Českých drah, ale bohužel mi došlo pozdě, že zkratka "rj" místo "RJ" znamená "rail jet", nikoli "RegioJet"... -) |
|
|
|
| Mvek: V komentářích je tam několik dobrých poznámek na obranu 15T...
...za sebe bych jen dodal, že dnes opravdu panují jiné požadavky na všechno možné, než v dobách, kdy šly do výroby T3. |
|
|
|
| Mvek 306538: Možná je třeba si spíš položit otázku proč je v Česku tak obrovský problém vztyčit protihlukovou bariéru. Jako toto nám opravdu nejde. Přitom jde o řešení finančně skoro nenákladné. |
|
|
|
| Mvek:
je hloupé začít stavět trasu D jen v současném rozsahu
Dokonce bych řekl, že úsek Pankrác - Hl. n./Nám. Rep. měl být tím prvním, Libuš až navazujícím. Přetížit Pankrác, PP, Vyšehrad a hlavně IP je opravdu špatný nápad. |
|
|
|
| Až 20 minut čekání na výstup z metra Pražského povstání
Nepíší nikde, jak dopadla večerní špička, tak asi to nebylo tak zajímavé a policií a informátory to víc usměrnili.
Nicméně krásná ukázka, proč je hloupé začít stavět trasu D jen v současném rozsahu, a ne až na Náměstí Míru (nebo dokonce Hlavní nádraží). |
|
|
|
| Marshall: Omlouvám se za pozdní reakci, minulý týden jsem byl na konferenci v Polsku a vrátil se až dnes. Úzkokolejná linka (č. 11) na trase Liberec - Jablonec n. N. je v rámci tramvajové sítě poněkud speciální případ. Tady teď také výluku nevidím.
S Opuscard nemám osobní zkušenost (i když táta ji myslím má). Sám používám z jablonecko-liberecké MHD právě jen několikrát do roka tramvaj č. 11, naposledy asi před měsícem, když mi vlivem zpoždění vlaku z Plzně ujel autobus z Prahy do Jablonce. Jinak chodím po Jablonci a Liberci (kde jsem ale jen občas) pěšky. Podle webu Opuscard.cz by mělo jít získat kartu na počkání "kromě Liberce i v České Lípě (IK v Tržní ulici) a v Jablonci nad Nisou (Informační středisko magistrátu)". |
|
|
|
| Pozemstan: a jak je těžké si udělat tu opuscard? Na počkání?? Chtěl bych totiž tu sedmidenní jízdenku :)
|
|
|
|
| Pozemstan: Prosím tě, jak to vypadá s tramvajovou sítí Liberec-Jablonec? Někde jsem četl, že je výluka, ale na stránkách vaší MHD to nemůžu nikde najít. Už to skončilo nebo teprve bude? |
|
|
|
| Soudruzi, trasa D bude!
Ne, seriozně, bydlím přímo nad plánovaným tunelem D a teď právě u nás probíhá pasportizace objektu. A pochybuju, že Metrostav si ta data nechá jen tak expirovat... |
|
|
|
| Před chvílí nevydržel můj letos první autobus :) Utavila se 145 na Kobylisích... |
|
|
|
| Detektor překážky způsobil nehodu na cyklistickém závodu
Konkrétní případ mi přijde směšný už tím, že nechápu, proč to auto jede tak blízko (vždyť ho někteří cyklisté předjíždějí). To, že samozřejmě auto není určeno k tomu, aby někdo z jeho střechy mával praporem, je jedna věc, ale dovedu si představit, že se totéž může stát kvůli jiným "překážkám".
V rodině máme už tři případy, kdy antikolizní systém u vozu Škoda Fabia III (dva různé ročníky a modely po stránce výbavy) spustil naprosto nesmyslně, nicméně ve všech případech snad šlo jen o děsící alarm, nikoliv zastavení.
Jednou to bylo za větrného počasí, jednou projela poblíž hodně hlasitá motorka. Třetí případ nevím. Já zažil jen ten první (ale na kameře jsem žádné letící listí nebo něco podobného neviděl). |
|
|
|
| Marshall: Zajímavé, a trochu smutné. Někdy tamtudy jezdívám cestou do Chotěboře... -) Liberecký kraj je tuším jediný, kde nejsou elektrifikované tratě. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|