Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Heh, cedule v Českých Budějovicích navádějí na Prahu skrz (D)4 :-) |
|
|
|
| Bohužel šetření nehody nákladního vlaku u Mariánských Lázní ukazuje, že strojvedoucí zřejmě trojnásobně překročil povolenou rychlost.
WTF?
Tady (Twitter) je video. |
|
|
|
| Pozemstan: Jako Smíchovské nádraží jsem poznal po dlouhé době (text jsem tehdy ještě nečetl) a Karlštejn dále od Berounky zahlédl ještě později. O tohle ale nejde. Spíš o provedení té výplně mezi unikátními pamětihodnostmi ze sériových dílů. |
|
|
|
| Mvek: Zajímavé. Je fakt, že "unikátní model Prahy, Středočeského, Libereckého, Ústeckého, Karlovarského a Plzeňského kraje v měřítku H0 (1:87)" s počtem budov 1071 a rozlohou 574 resp. plánovaných 1008 m2 (odpovídá v daném měřítku jen asi 7,6 km2) asi úplně věrný (kompletní) nebude, ale vypadá to obdivuhodně... |
|
|
|
| Z trochu jiného soudku...
SlowTV - Království železnic
Mno, kvalita přenosu je tedy dost zpátečnická, u modelu fakt je potřeba, aby těch maximálních 720p bylo aspoň minimálně ztrátově komprimovaných.
Jinak super, mám dojem, že tyhle živé přenosy mě postupně odradí od toho do Království železnic jít:-). Protože roztomilé to je, práce je tam hromada, ale nějak mi nesedí ta snaha nacpat na omezený prostor co nejvíc všeho možného. A přijde mi pak, že kvantita a občasné specialitky převládají nad kvalitou celku. Ostatně mi přijdou i nějaké tunely nepřirozeně široké na jednokolejnou H0 trať. Některé dvojkolejné mosty vypadají jak ze staré hry, chybí jim provázání mezi oblouku napříč, nebo něco, nevím. Budovy se dost často opakují atd.
Asi jsem moc náročný, a mnoha dětem to bude asi fuk. Ale když už platit dost, tak bych si radši ještě připlatil a jel do Německa na jejich modely. Nebo bych radši za menší cenu viděl důkladně zpracovaný malý model. |
|
|
|
| Když v City Elefantu (pražská S1 pozdravuje) vypadne vzduchotechnika v jednom vagónu, jede zavřený prázdný, lidi tam nepustí. Obvykle to bývá druhá třída, takže zbytek 2. třídy je narvaný. Je to docela často.
Bohužel za 1. třídu si nelze připlatit, když máte předplacenou PID, museli byste si koupit celou jízdenku u průvodčího. |
|
|
|
| Mirak: Když jsme jeli v Červnu na konferenci vlakem do Varšavy (Pendolinem od Ostavy - Svinova a odtamtud expresem Vídeň - Gdaňsk), tak na polském území se nám také zdálo, že je klimatizace vypnutá. Až těsně před cílem ji zapnuli.
Cestou do Chotěboře a zpět jsem naopak ve vlacích i bez klimatizace (jen s průvanem) docela vymrzl... V expresech mezi Plzní a Prahou také občas fouká studený vzduch na nohy, i když je tam někdy zase vedro... |
|
|
|
| Já jel po 7 letech zase jednou vlakem. Jel jsem do Budapešti a měl jsem místenku. Škoda, že jsem byl zrovna v jediném vagonu z celého vlaku, kde nefungovala klimatizace. Neskutečný zlo. |
|
|
|
| Poprvé jsem jel s Českými drahami celou trasu Chotěboř - Jablonec nad Nisou (mezi Turnovem a Libercem ovšem bohužel náhradní autobusovou dopravou)... i s čekáním celkem cca 6,5 hodiny... -) Dříve jsem jel vlakem jen z nebo do Rychnova u Jablonce nad Nisou nebo Železného Brodu...
Původně jsem dnes plánoval jet přes Prahu a v Pardubicích využít Leo Express. Jejich prodejny jízdenek v jednom obchodě s časopisy a občerstvením jsem si však všiml až těsně před odjezdem, a navíc si prodavač zrovna někam odskočil. Ještě jsem mohl využít do Prahy jeden zpožděný expres Českých drah, ale bohužel mi došlo pozdě, že zkratka "rj" místo "RJ" znamená "rail jet", nikoli "RegioJet"... -) |
|
|
|
| Mvek: V komentářích je tam několik dobrých poznámek na obranu 15T...
...za sebe bych jen dodal, že dnes opravdu panují jiné požadavky na všechno možné, než v dobách, kdy šly do výroby T3. |
|
|
|
| Mvek 306538: Možná je třeba si spíš položit otázku proč je v Česku tak obrovský problém vztyčit protihlukovou bariéru. Jako toto nám opravdu nejde. Přitom jde o řešení finančně skoro nenákladné. |
|
|
|
| Mvek:
je hloupé začít stavět trasu D jen v současném rozsahu
Dokonce bych řekl, že úsek Pankrác - Hl. n./Nám. Rep. měl být tím prvním, Libuš až navazujícím. Přetížit Pankrác, PP, Vyšehrad a hlavně IP je opravdu špatný nápad. |
|
|
|
| Až 20 minut čekání na výstup z metra Pražského povstání
Nepíší nikde, jak dopadla večerní špička, tak asi to nebylo tak zajímavé a policií a informátory to víc usměrnili.
Nicméně krásná ukázka, proč je hloupé začít stavět trasu D jen v současném rozsahu, a ne až na Náměstí Míru (nebo dokonce Hlavní nádraží). |
|
|
|
| Marshall: Omlouvám se za pozdní reakci, minulý týden jsem byl na konferenci v Polsku a vrátil se až dnes. Úzkokolejná linka (č. 11) na trase Liberec - Jablonec n. N. je v rámci tramvajové sítě poněkud speciální případ. Tady teď také výluku nevidím.
S Opuscard nemám osobní zkušenost (i když táta ji myslím má). Sám používám z jablonecko-liberecké MHD právě jen několikrát do roka tramvaj č. 11, naposledy asi před měsícem, když mi vlivem zpoždění vlaku z Plzně ujel autobus z Prahy do Jablonce. Jinak chodím po Jablonci a Liberci (kde jsem ale jen občas) pěšky. Podle webu Opuscard.cz by mělo jít získat kartu na počkání "kromě Liberce i v České Lípě (IK v Tržní ulici) a v Jablonci nad Nisou (Informační středisko magistrátu)". |
|
|
|
| Pozemstan: a jak je těžké si udělat tu opuscard? Na počkání?? Chtěl bych totiž tu sedmidenní jízdenku :)
|
|
|
|
| Pozemstan: Prosím tě, jak to vypadá s tramvajovou sítí Liberec-Jablonec? Někde jsem četl, že je výluka, ale na stránkách vaší MHD to nemůžu nikde najít. Už to skončilo nebo teprve bude? |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|