Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Hm, při 135 možná až o deset, ale při 50 třeba jen o tři.
A já mluvil o reálné rychlosti, ne o tacho rychlosti. Jel víc jak 52 podle GPS. Samozřejmě z kopce. A to i na místě, kde byla 30.
Marshall: Jo, na to bacha. |
|
|
|
| kapitan Pike: Závisí i na kolech. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Jo, aspoň to potvrzuje, že tachometry v autech ukazují přestřelenou rychlost :-) |
|
|
|
| kapitan Pike: Součástí většiny navigací, teď už to mají Google Mapy, je v zásadě přesné měření rychlosti. Je pak úsměvné sledovat, jak podle tachometru jedu 135, kdežto v reálu 125 :-) |
|
|
|
| Tak cyklistické tachometry ukazují přesně, na rozdíl od těch v autech :-) |
|
|
|
| Ta "radost", když předjedete cyklistu, co se moc ke straně neklidí, a on vás pak v obci začne předjíždět rychlostí cca 53 km/hod. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Tak Předlitavsko je Předlitavsko, že... :-D
Ale stran D4 - znám ji jak své boty a řeknu to takto: letos se ŘSD významně postaralo, abychom D1 opravdu nezáviděli, jsou tam 4 omezení a z toho 2 jsou opravdu hodně drsná (tedy ono to není na D4 jako takové, ono je to na 4, ale to na výsledku mnoho nemění). |
|
|
|
| AVip: Za posledních 14 dní jsem do syta okusil dálniční systémy Maďarska, Chorvatska, Itálie, Slovinska a Rakouska. Po Rakousku jsou naše dálnice zdaleka nejlepší, čili já si teď nějakou chvíli stěžovat nebudu ;)
Nicméně v ČB tě to z jihu nekompromisně hodí na čtyřku. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Nevím, jak je to značené v ČB, ale vím, že v Písku je to podle hesla "kníže Potěmkin by měl radost".
Mmch. letošní "D4" si s D1 zas až tolik nezadá... |
|
|
|
| Heh, cedule v Českých Budějovicích navádějí na Prahu skrz (D)4 :-) |
|
|
|
| Bohužel šetření nehody nákladního vlaku u Mariánských Lázní ukazuje, že strojvedoucí zřejmě trojnásobně překročil povolenou rychlost.
WTF?
Tady (Twitter) je video. |
|
|
|
| Pozemstan: Jako Smíchovské nádraží jsem poznal po dlouhé době (text jsem tehdy ještě nečetl) a Karlštejn dále od Berounky zahlédl ještě později. O tohle ale nejde. Spíš o provedení té výplně mezi unikátními pamětihodnostmi ze sériových dílů. |
|
|
|
| Mvek: Zajímavé. Je fakt, že "unikátní model Prahy, Středočeského, Libereckého, Ústeckého, Karlovarského a Plzeňského kraje v měřítku H0 (1:87)" s počtem budov 1071 a rozlohou 574 resp. plánovaných 1008 m2 (odpovídá v daném měřítku jen asi 7,6 km2) asi úplně věrný (kompletní) nebude, ale vypadá to obdivuhodně... |
|
|
|
| Z trochu jiného soudku...
SlowTV - Království železnic
Mno, kvalita přenosu je tedy dost zpátečnická, u modelu fakt je potřeba, aby těch maximálních 720p bylo aspoň minimálně ztrátově komprimovaných.
Jinak super, mám dojem, že tyhle živé přenosy mě postupně odradí od toho do Království železnic jít:-). Protože roztomilé to je, práce je tam hromada, ale nějak mi nesedí ta snaha nacpat na omezený prostor co nejvíc všeho možného. A přijde mi pak, že kvantita a občasné specialitky převládají nad kvalitou celku. Ostatně mi přijdou i nějaké tunely nepřirozeně široké na jednokolejnou H0 trať. Některé dvojkolejné mosty vypadají jak ze staré hry, chybí jim provázání mezi oblouku napříč, nebo něco, nevím. Budovy se dost často opakují atd.
Asi jsem moc náročný, a mnoha dětem to bude asi fuk. Ale když už platit dost, tak bych si radši ještě připlatil a jel do Německa na jejich modely. Nebo bych radši za menší cenu viděl důkladně zpracovaný malý model. |
|
|
|
| Když v City Elefantu (pražská S1 pozdravuje) vypadne vzduchotechnika v jednom vagónu, jede zavřený prázdný, lidi tam nepustí. Obvykle to bývá druhá třída, takže zbytek 2. třídy je narvaný. Je to docela často.
Bohužel za 1. třídu si nelze připlatit, když máte předplacenou PID, museli byste si koupit celou jízdenku u průvodčího. |
|
|
|
| Mirak: Když jsme jeli v Červnu na konferenci vlakem do Varšavy (Pendolinem od Ostavy - Svinova a odtamtud expresem Vídeň - Gdaňsk), tak na polském území se nám také zdálo, že je klimatizace vypnutá. Až těsně před cílem ji zapnuli.
Cestou do Chotěboře a zpět jsem naopak ve vlacích i bez klimatizace (jen s průvanem) docela vymrzl... V expresech mezi Plzní a Prahou také občas fouká studený vzduch na nohy, i když je tam někdy zase vedro... |
|
|
|
| Já jel po 7 letech zase jednou vlakem. Jel jsem do Budapešti a měl jsem místenku. Škoda, že jsem byl zrovna v jediném vagonu z celého vlaku, kde nefungovala klimatizace. Neskutečný zlo. |
|
|
|
| Poprvé jsem jel s Českými drahami celou trasu Chotěboř - Jablonec nad Nisou (mezi Turnovem a Libercem ovšem bohužel náhradní autobusovou dopravou)... i s čekáním celkem cca 6,5 hodiny... -) Dříve jsem jel vlakem jen z nebo do Rychnova u Jablonce nad Nisou nebo Železného Brodu...
Původně jsem dnes plánoval jet přes Prahu a v Pardubicích využít Leo Express. Jejich prodejny jízdenek v jednom obchodě s časopisy a občerstvením jsem si však všiml až těsně před odjezdem, a navíc si prodavač zrovna někam odskočil. Ještě jsem mohl využít do Prahy jeden zpožděný expres Českých drah, ale bohužel mi došlo pozdě, že zkratka "rj" místo "RJ" znamená "rail jet", nikoli "RegioJet"... -) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|