Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| anubis: Takže do školky s přestupem :-/ Boha jeho, prostě Praha 4 - dílna na dopravní nesmysly.
Devatenáctku jako takovou beru, ono to dává smysl, ne že ne, ale zkracovat pro to 193? Přímou Nuselskou spojku pro školky, školy, MČÚ P4, Polikliniku, Budějovickou jako takovou, Brumlovku, Šeberák a DO PREDELE KRČSKOU NEMOCNICI?! Dementi. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Spíš jde o dostupnost těch zastávek jako takových a pohodlí - nebo spíš nepohodlí - při nástupu a výstupu. |
|
|
|
| AVip:
a ve srovnání s trasováním trmavaje č. 18 už vůbec
No však jak píšu ;) |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
ono teda o blok vedle je zastávka autobusů (nad Jezerkou)
To není úplně ono... a ve srovnání s trasováním trmavaje č. 18 už vůbec. No uvidíme, jak se to vyvrbí... |
|
|
|
| Jen takovy info, v Pcich zacla celkova rekonstrukce nadrazi a okoli ... tj na pristi tri roky cca bude asi dost vtipny jezdeni vlakem. Uz ted je tam zuzeny nastupiste (4 nastupiste zacli vymlacovat) takze jsem zvedava jak dlouho bude v Pcich jen tri nastupiste a pet koleji. Dneska musel rj (od CD) cekat asi 100m na drive prijety rychlik smer Praha.
A pristi rok na pet mesicu papa jezdeni pres Rosice do Chrudimi a dal na jih a bude jen nahradni doprava, tipuju ze mozna az do Chrudimi a az tam pak prestup na vlak do Slatinan a dal. |
|
|
|
| Mimochodem, v listopadu se bez náhrady zruší zastávka Palouček pro 18 i 193, čili do školek budeme jezdit buď jen autem, nebo MHD s třemi přestupy o 20 minut déle ;) Už jsem se s tim nějak smířil, ale utvrdil jsem se v názoru na Ropid. |
|
|
|
| AVip:
být v pozici obyvatel té části Nuslí, tak na myšlenku zrušit tam pravidelnou dopravu držkuju jak nezavřenej.
Mno, ono teda o blok vedle je zastávka autobusů (nad Jezerkou), takže by to až tak obří tragédie nebyla, ale problém je v tom, že všechny ty linky tam jedou na východ :) 18 je jediná, která to dole stočí na západ a vo tom to je. |
|
|
|
| anubis:
zda se obnoví linka 19
Tak ta se přímo nabízí a byl bych hodně rád. Ona v tom schématu "severo-východní" linka dost chybí, ne že ne. |
|
|
|
| anubis:
To by prý vadilo, zastávka Na Veselí je hojně využívaná a je tam dobrá hospoda.
Před časem jsem si to tam projel a prošel... být v pozici obyvatel té části Nuslí, tak na myšlenku zrušit tam pravidelnou dopravu držkuju jak nezavřenej.
Ano, ty spoje tam nejsou přetížené, ale ono je to dost stranou od ostatní dopravy a zas takové vzduchovoziče to tam zas nejsou... takže docela nemám problém věřit, že by to místním silně vadilo. |
|
|
|
| AVip+Telemachus Rhade: Na dopravních webech se spekuluje, co by tam mohlo jezdit, zda se obnoví linka 19 nebo zda se ponechá úsek k Vozovně Pankrác jen pro zatahující spoje. To by prý vadilo, zastávka Na Veselí je hojně využívaná a je tam dobrá hospoda. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Je to tak, zatím to bude "slepá kolej", ale počítá se s jejím nasazením, až bude Pankrác kvůli stavbě D dočasně mimo provoz... a pak to možná i zůstane. |
|
|
|
| Dotaz, asi hlavně na AVipa... Z Praž povstu bagrují celý tramvajový pás až nahoru, tj. i ten bývalý nad odbočkou Na Veselí. A do hloubky. A válcují ho. Oni fakt povedou tramvaj na Pankrác? |
|
|
|
| Nádhera! A koukám jezdí dodnes. Asi důvod k návštěvě Wuppertalu :-) |
|
|
|
| Mvek: Ale to už byl v obvodu staničních výhybek a tam už platí normální RNS a hlavně to podělal někdo na stavědle a fíra té montážní soupravy to opepřil tím, že ignoroval že jede evidentně na špatnou kolej (silně pochybuju, že si to nechal postavit blbě na svou zodpovědnost).
Jakékoli návěstidlo, které kryje výhybky, má stůj absolutní a je více-méně jedno, jak přesně je to návěstidlo definováno.
Prolétnul jsem debaty na K-reportu a pokud je všem fírům při přezkušování vtloukáno do hlavy, že "můžou až 100 km/h" (jak se píše v předpise) - tak to teda pámbu potěš... a samozřejmě LVZ hodí "modrou" a naprosto dlabe na ztrátu signálu, což je taky blbě. Silně pochybuju, že německý PZB nechá jet vlak víc jak 40/45 (podle toho, do jakého režimu to v Německu spadne), není náhoda, že prakticky u všech velikých bumbáců v Rajchu se vyšetřováním ukázalo, že PZB byl z nějakého důvodu vypnutý. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|