Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| leena:
v Pcich
Kdeže? :-)
Pozemstan:
Ale souhlasím, že 160 km/h by dnes měl být, kde to umožňuje tvar trati, minimální standard...
No naprosto rozhodně! naivně jsem se domníval, že proto jezdí lidi vlakem :) Popravdě mě provozní rychlost odpovídající Jižní spojce dopoledne šokovala. |
|
|
|
| Pozemstan: "za čas o 9 delší než u Jančury"
o 9 minut...
|
|
|
|
| Telemachus Rhade: "že to ještě v roce 2020 trvá 150 minut"
Zajímavé, a přitom je to dokonce trochu rychlejší než nedávno částečně zmodernizovaná trať Praha-Plzeň, kde trvá 103 km mezi Smíchovem a Plzní 68 minut, tedy s průměrnou rychlostí nějakých 91 km/h, zatímco na trase Praha-Brno (255 km) máš i u nejrychlejších vlaků ČD, které to zvládají za čas o 9 delší než u Jančury, průměrnou rychlost cca 99 km/h... -)
Ale souhlasím, že 160 km/h by dnes měl být, kde to umožňuje tvar trati, minimální standard...
|
|
|
|
| Telemachus Rhade 314156: jen upozorneni, ze v Pcich se zaclo rekontruovat nadrazi tj je tam celkem velka pravdepodobnost, ze to i tak jako tak bude mit spozdeni a nezalezi na dopravci. |
|
|
|
| Macek:
Auto?
Bude v Brně. Jinak bych se na vlak ani neptal ;) |
|
|
|
| Macek: To by šlo, pokud by na Brno nevedlo nejdelší schodiště ve střední Evropě... :-(
(tedy alespoň co se mne týče - ahodou okolností jsem někdy před měsícem řešil ev. cestu do Brna, nakonec z ní sešlo kvůlivá Covid-19, ale auto jsem přesně z tohoto důvodu zavrhnul +/- předem) |
|
|
|
| Děkuji, ale ne. Pointa byla v tom dojet do Brna na otočku na odpoledne za klukem, ale celkem 4 hodiny od dveří ke dveřím jsou prostě objektivně moc, čili to nechám až na víkend. Nenapadlo mě, že to ještě v roce 2020 trvá 150 minut, když se všichni holedbají těmi 160 km na železnici. |
|
|
|
| A jinak jezdim i ted s obema - CD i regio - jen s rouskou s tim, ze do Chrudimi si pod ni beru jeste vkladaci nanofiltr (kvuli babi, jinak bych se na to vybodla), ale zpatky na to kaslu. |
|
|
|
| Telemachus Rhade 314134: jela bych klasicky bud regiem (ale tam Ti nevychazi uplne spoje) a nebo proste CD jinym nez Pendolinem. Ted jsem jela uz nekolikrat za posledni ctvrt roku do Chrudimi a prijde mi, ze minule jsem z Prahy jela poloprazdnym vlakem (CD). V tvm pripade bych jela v 12:44 (tim jezdim kdyz mam v patek pul dne dovcu) a zpatky z Brna v 17:39.
Regiem to mas v idealne uz v 11:20 a zpatky posledni vlak jede v 17:09. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: S Jančurou jsem vlakem nikdy nejel, takže ti v tom neporadím. Jinak nevím, jaká je vytíženost spojů, ale minimálně o respirátoru bych uvažoval. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Holt ti nezbude nic jiného, než použít "žlutý (pro)mor"... :-)
(tak jako tak, doporučuju skafandr ála Quariané z ME :-/ ) |
|
|
|
| Zjistil jsem poměrně zásadní setback: Do Brna Penďo nejezdí :-) Nejrychlejší je RegioJet za 2:26 |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Zaregistruj se zde. Pak si doporučuji stáhnout mobilní aplikaci Můj vlak a přihlásit se. Můžeš si tam vytvořit i virtuální inKartu, takže se pak nemusíš při cestě prokazovat dokladem. Následně si přes mobilní aplikaci kup zpáteční jízdenku (včetně rezervace, ta je možná povinná) a je to :-) |
|
|
|
| Dotaz... Když chci jet ve středu 18. na otočku do Brna a rád bych obě cesty absolvoval Pendolinem, řekněme v jednu tam a po páté zpět, jaký je postup pro vyřízení on-line? |
|
|
|
| leena: Je zapotřebí paralelní trasa, která v případě výpadku C za ni bude schopná zaskočit a taková trasa chca nechca musí jet do centra a ne někam do pr- eh, chci říct na Žižkov.
A od toho se odvíjí vše ostatní.
Když to dopadne ideálně, dojede trasa D na Hlavní Nádraží, kde se potom úvratí stočí na Žižkov, ostatně pro to existuje příprava v územním plánu.
Trasování na Floru je hovadina, kterou si kdysi vymysleli politici z Prahy 3, aby se zalíbili před volbami, ale která nemá oporu ani v potřebách cestující veřejnosti - a nakonec ani v projektu jako takovém.
|
|
|
|
| AVip 313883: jenze kdyz uz bude navazovat dal do centra tak by mohl vyresit i dalsi oblasti a nejak rozumne navazat a kdyz uz to bude resit problem v jedny casti tak proc nepokracovat dal.
A dochazkova vzdalenost mi prijde jako blbost, kdo dneska realne jde pesky z jednoho uzlu na druhy? ikdyz je vyluka nebo neco tak stejne clovke pouzije nahradni dopravu a nebo nejblizsi moznou doravu. |
|
|
|
| leena: Flora je moc z ruky, idea byla +/- kdysi taková, že přestupní uzly budou pro všechny případy v docházkové vzdálenosti.
A nerad to přehnaně zdůrazňuju, ale D opravdu nemá řešit Žižkov, nýbrž jih Prahy (Krč, Písnice atp.). |
|
|
|
| Telemachus Rhade 313875: hele ja dodneska nepochopila proc proboha chtej z Pankrace pokracovat Decko na Mirak misto toho aby to vytahli treba na Floru nebo Zelivskeho a pak nahoru idealne do Kobylis (pres Palmovku a Bulovku) a treba dal do Bohnic, aspon by se nemusela resit xkrat jestli tam tram do Bohnic jo a nebo ne... proste zacpeme centrum uzlama metra a jeste vic tam zhustime dopravu... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|