Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| V sobotu potřebuju tramvají po Praze Národní třída - Brusnice, Brusnice - Výstaviště Holešovice. Co to znamená?
Hodinu googlení kudy teď, co jezdí a smutná realizace toho, že pojedu z Karláku. Prdele práce... |
|
|
|
| Leena: Tyto změny, ale nejsou o právě stavěném nádraží Zahradní Město. Jsou o Černokostelecké a okolí |
|
|
|
| anubis 319728: tak o tech Strasnicich se snad vi uz minimalne rok ne? od doby co se zacal stavet ten novy koridor hlavak az Hostivar. |
|
|
|
| Ano... Je to důsledek stavu českých železnic, hodnotí tragickou srážku vlaků Němci
Zaujala mě i tato věta: "„Pro infrastrukturu je dobře, že tyto tratě zůstaly v provozu, na druhé straně to ale znamená také bezpečnostní rizika,” řekl Iffländer s tím, že mnohé současné tratě v Česku by v Německu byly nejpozději v 80. letech zrušeny."
Trochu se smutným sarkasmem by šlo poznamenat, že se o to v 90. letech např. ministr dopravy Říman, přezdívaný "likvidátor českých železnic", docela snažil... -)( Podle mě by ale přímo rušení tratí místo modernizace dobrým řešením nebylo (byť u některých tratí, kudy mají jezdit nejrychlejší vlaky nebo i rychlovlaky, je asi logická kompletní "výměna", narovnání apod.). Otázkou je, zda je ale tedy modernizace vůbec ekonomicky únosná (byť asi bude hrát stále silnější roli i environmentální hledisko) a zda se třeba budoucí vlády nevrátí k "římanovštině"... |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Tak ono je to tak trochu "spojené nádobí"... aneb nejde mít jedno bez druhého.
A každopádně, současná situace, kdy je jednodušší ČR objet, než jet přes ní, je do značné míry symptomatická pro celý stav naší železniční sítě. |
|
|
|
| Vlaky Berlín - Vídeň to mají rychlejší přes Mnichov.
To prostě mluví za vše. Zabezpečení nezabezpečení. Zavedení ETCS je doslova to 3. nebo 4., co by nás teď stran drah mělo zajímat. Sorry, jako. |
|
|
|
| leena: Já mám akorát takový pocit, téměř hraničící s jistotou, že zatímco doba zůstává konstantní (bude zavedeno za x let), tak ten letopočet se tak nějak furt zvyšuje.
Nehledě na to, že "stop-gap" řešení zavedené na skoro dvacet let už v podstatě není "stop-gap", to už je "semi-permanent" řešení... |
|
|
|
| AVip 319649: no co jsem nekde cetla tak to bude u nas trvat jeste 19nact let nez to bude uplne na vsech trati. |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Mne hlavně nepřestává fascinovat to, že se už celá desetiletí ví, že stávající zabezpečovače nestačí a že po každé podobné nehodě se vynoří naprosto teflonoví "odborníci", kteří nás ujistí, že zavedeme ETCS a všechno bude OK a že nebudeme zavádět žádná zastaralá řešení... |
|
|
|
| AVip: Podívej se, přejít na standard TGV/ICE se dalo v roce 1990. Stejně tak se ZLPS dala zakotvit v ústavě, atp. Vládlo tu, co tu vládlo a pohrobky toho vládnou dodnes. |
|
|
|
| Jen na okraj současných debat na téma (objektivní) zaostalosti zabezpečovacích zařízení na českých železnicích a kdy k tomu došlo...
no, nepotěším nikoho - pohled do historie prozradí, že české dráhy začaly zaostávat za světovým vývojem ještě za časů Rakouska - Uherska více než před sto lety a nikdy tuto "technologickou sekeru" nedokázaly dohnat, byť v tomto směru diktatury 20. století udělaly docela dost (byť i tam to často byla z nouze ctnost, ale alespoň udělaly něco - na rozdíl od naprosto neschopných "kdemohkradických" vlád, které ostatně svou totální neschopnost v případě velkých liniových staveb osvědčují nejen v tomto případě).
Ostatně, od Malé Listopadové Buržoazní Kontrarevoluce nás dělí více než 30 let a za tu dobu bylo času na implementaci nějakého modernějšího řešení až - až... |
|
|
|
| Toto se svým způsobem také týká dopravy (byť možná i cestování, zvláště v době "covidové" možná častější formou než dříve), a možná by to mohlo někoho zajímat, byť pro někoho to bude zcela rutinní záležitost. Před dvěma týdny jsem si objednal pře E-Bay několik čísel National Geographic, která nám loni možná vlivem covidových zmatků nedorazila a ozvali jsem se pozdě, takže z NGS nám podruhé poslali jen tři poslední. Níže je vidět z Global Package Tracking záznam poměrně rychlého putování balíčku do Česka až z Havaje... -) Pomiňme teď, že poštovné plus předem vybraný celní poplatek (nemusel jsem nic vyřizovat) stálo asi pětkrát tolik co časopisy samotné, ovšem cena zboží zase byla jen 5 USD (vyřízení cla ale kolem 7).
• 21 Čer 2021 12:35 Zásilku jsme doručili Jermanice, Česko DPD
• 21 Čer 2021 06:46 Zásilku jsme předali kurýrovi.Jermanice, Česko DPD
• 21 Čer 2021 06:46 Out for Delivery. Out for delivery. TRACKYOURPARCEL
• 21 Čer 2021 06:46 Zásilku jsme předali kurýroviJermanice, Česko DPD
• 21 Čer 2021 06:43 Zásilku jsme přijali na depo.Jermanice, Česko DPD
• 21 Čer 2021 06:43 In Transit. At parcel delivery centre. TRACKYOURPARCEL
• 21 Čer 2021 06:43 Zásilku jsme přijali na depoJermanice, Česko DPD
• 20 Čer 2021 17:19 Zásilka prochází překladištěm.Modletice, Česko DPD
• 20 Čer 2021 17:19 In Transit. Scanned By DPD At parcel delivery centre. TRACKYOURPARCEL
• 20 Čer 2021 17:19 Zásilka je na cestě na depo, ze kterého ji budeme doručovat Modletice, Česko DPD
• 20 Čer 2021 16:19 In Transit with Destination Carrier. Scanned By DPD At parcel delivery centre. PITNEY BOWES
• 17 Čer 2021 00:21 Zásilka je na cestě na depo, ze kterého ji budeme doručovat. Oirschot, Nizozemsko DPD
• 17 Čer 2021 00:21 Zásilka prochází překladištěm.Oirschot, Nizozemsko DPD
• 17 Čer 2021 00:21 In Transit. Picked Up | Einrollung TRACKYOURPARCEL
• 16 Čer 2021 23:21 In Transit with Destination Carrier. Picked Up | Einrollung PITNEY BOWES
• 15 Čer 2021 09:28 Customs ClearedAMSTERDAM-SCHIPHOL, Amsterdam, Nizozemsko, 1118 PITNEY BOWES
• 13 Čer 2021 14:12 Shipped from the Global Shipping Center to International DestinationErlanger, Kentucky, United States, 41025-2501 PITNEY BOWES
• 12 Čer 2021 16:34 Přijali jsme informace k zásilce od odesílatele.Datové centrum DPD
• 12 Čer 2021 16:34 Zásilku jsme vyzvedli u odesílatele Datové centrum DPD
• 12 Čer 2021 16:22 Shipped. Departure to country of destination TRACKYOURPARCEL
• 12 Čer 2021 15:22 In Transit with Destination Carrier. Departure to country of destination PITNEY BOWES
• 12 Čer 2021 14:22 Customs Documentation and LabelingErlanger, Kentucky, United States, 41025-2501 PITNEY BOWES
• 12 Čer 2021 14:22 Ready to Ship. FML label requested TRACKYOURPARCEL
• 12 Čer 2021 12:52 Processing at the Global Shipping CenterErlanger, Kentucky, United States, 41025-2501 PITNEY BOWES
• 10 Čer 2021 06:46 Arrived at the Global Shipping CenterERLANGER, KY, 41025 PITNEY BOWES
• 09 Čer 2021 23:54 Processed Through Usps FacilityCINCINNATI OH NETWORK DISTRIBUT, 45235 PITNEY BOWES
• 09 Čer 2021 23:50 Arrival At UnitCINCINNATI, OH, 45235 PITNEY BOWES
• 08 Čer 2021 02:16 Processed Through Usps FacilityHONOLULU HI DISTRIBUTION CENTER, 96820 PITNEY BOWES
• 07 Čer 2021 12:48 Processed Through Usps Facility HONOLULU HI DISTRIBUTION CENTER, 96820 PITNEY BOWES
• 07 Čer 2021 11:42 Depart Usps Facility HONOLULU HI DISTRIBUTION CENTER, 96820 PITNEY BOWES
• 07 Čer 2021 11:11 Processed Through Usps FacilityHONOLULU HI DISTRIBUTION CENTER, 96820 PITNEY BOWES
• 06 Čer 2021 23:41 Tracking Details Uploaded PITNEY BOWES
• 06 Čer 2021 18:30 Picked Up HONOLULU, HI, 96815 PITNEY BOWES
• 06 Čer 2021 13:41 Tracking Details Uploaded. Shipping Lbl Created Usps Awaits Item HONOLULU, HI, 96815 PITNEY BOWES |
|
|
|
| A vtipne cestovani Chrudim - Praha minimalne na pul roku zacina ... uz dnesni cesta z Pcic "uzasny". Aneb oprava nadrazi v plnym proudu. |
|
|
|
| Mvek: Ano, má i stejné číslo končící na 002. Druhý z jediných dvou vozů prý vyhořel a nechoval se. V té fotogalerii právě ukazují i stav před rekonstrukcí, která začala roku 2018 a stála prý včetně nové budovy depozitáře 118 milionů Kč, z toho 80 milionů z EU a zbytek od Tatry. |
|
|
|
| Pozemstan: V létě 2016 vypadala hrozně zanedbaně, jak stála oprýskaná před budovou muzea. Nevím, jestli je to tentýž exemplář, ale pravděpodobně ano. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|