Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Pozemstan:
Mylně jsem se domníval, že vlak musí ve stanici počkat do řádného času odjezdu, ale zjevně ne.
IMHO to bude selhání lidského faktoru. |
|
|
|
| Dnes mě na cestě z Plzně do Prahy překvapilo, že rychlík R779 Berounka dorazil na Smíchov o 4 minuty dříve oproti jízdnímu řádku a navíc se stejným předstihem i odjel, což je vidět i na záporných číslech v tomto přehledu. Mylně jsem se domníval, že vlak musí ve stanici počkat do řádného času odjezdu, ale zjevně ne. V přehledu je za poslední tři dny i další vlak, který měl předstih 3 minuty. -) Sotva jsem stihl vystoupit, ale byl jsem rád, že jsem stihl dřívější metro a byl včas na Černém Mostě ještě před příjezdem autobusu do Jablonce. |
|
|
|
| AVip 321870: jo tak dva dny zpatkyjsem se tomu taky celkem smala .. sileny no. |
|
|
|
| :-D
Ale vůbec mě to nepřekvapuje :-) |
|
|
|
| AVip: Zajímavé, tak je doufejme, že to příští rok nezarazí válečné operace - "studené", nebo i "horké"... |
|
|
|
| Marshall: Tesne vedle :-D |
|
|
|
| Telemachus Rhade: jsem chvíli přemýšlel, kde je Interstate 10 :D |
|
|
|
| Okružní spojení je průser. 125ka je super pro Chodovec, Chodov, Opatov, Háje, ale třeba z Kačerova vám už neumožní se rychle dostat na Smíchovské nádraží (a pokračovat třeba na Stodůlky). Přitom by asi nebyl problém přidat expres, který jede z Kačerova na Smíchovské a nevěřím, že by to Cčku neulevilo (případně často přecpanému autobusu 118). |
|
|
|
| Za svých studií v Praze jsem využíval jen MHD a byl jsem celkem spokojen, i když je fakt, že je i v tomto ohledu relativně dobré radiální spojení s centrem, zatímco okružní trasy mezi okrajovými částmi jsou horší, a to i frekvencí spojení. Když jsem se chtěl dostat od kolejí na Jižním Městě (zastávka Volha) na Černý Most, občas jsem měl štěstí na autobusové spojení přes Opatov, které trvalo asi 45 minut. Často ale byla možná jen cesta s využitím metra B a C, která trvala téměř hodinu. Teď koukám, a asi to fungovalo i před lety, že bylo ještě možné jet autobusem na Vysočanskou a odtamtud metrem, ale to je také na více než 50 minut... |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Jednak se most na ČM právě upravuje na možný třípruh při rekonstrukci a jižněji je na to také místo, jednak řekni to obyvatelům Spořilova, Zahradního Města, že to bude jedno:-). |
|
|
|
| Mvek:
Ale samozřejmě mě pálí víc dokončení Běchovice - Čestlice, protože Štěrboholská spojka a Spořilovská jsou otřesné.
Pokud v úseku Běchovice-ČM zůstane D0 na dvou pruzích, bude to stejně jedno :-/ |
|
|
|
| leena: Zapomněla jsi na jeden podstatný bod, že severní obchvat je právě proto, aby se dostala auta z města. A ano, jistě, že by mohli jezdit třeba autem vybavení studenti z Bohnic do ČZÚ, nebo já nevím kolik lidí jen prostě mezi těmi čtvrtěmi, ale primárně budou lidé objíždět Prahu.
Ale samozřejmě mě pálí víc dokončení Běchovice - Čestlice, protože Štěrboholská spojka a Spořilovská jsou otřesné. |
|
|
|
| leena:
ze se proste nebude dal palit prakticky nenahraditelny benzin/nafta, ktera by se v surove podobe - jako ropa mela spis pouzivat a setrit na chemicky prumysl.
Ale jako nejsi taková zuřivá eko-aktivistka, že bys nechápala, že to nejde přes noc, že ne? :) Většina lidí se už asi smířila s tím, že jejich další auto bude elektro, ale tlačit na ně "okamžitě opusť spalování" by bylo silně kontraproduktivní. Tato změna musí proběhnout co možná nejhladčeji. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|