Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Mvek: Nicméně to schéma je prostě hovadina na n-tou (a samozřejmě, že populisticky tam některé relace smysl dávají, to je bezpochyby "autorský záměr" pro zmatení nepřítele, eh, pardon veřejnosti).
Jen připomenu, že to například vůbec nebere v potaz výškové poměry pankrácké pláně a jejího okolí (abych se vyjadřoval k oblasti, kterou znám opravdu důvěrně), už trasa D se s tím bude muset pěkně poprat (ono to mělo nějaký důvod, proč se stavěl Nuselský most) a tohle je ještě x-krát náročnější. |
|
|
|
| AVip: Tak ale jistě z Pankráce hůř zahneš ještě na Brumlovku, která být na metru má velký potenciál s ohledem na další plány rozvoje lokality a dovedu si představit, že zrovna Jeremenkovou by se možná dalo nějaké metro stavět pod silnicí skutečně od Dvorců až po Brumlovku, ale to by se muselo na Budějovické opravdu hodně vše předělat.
Nerozmím tomu mimochodem - vždyť jsem právě rozpor se současnými plány zmiňoval. Ať už je to tramvaj, nebo rozvoj železnice. |
|
|
|
| Mvek: Ona je to hlavně strašlivá fantasmagorie, která "jen tak mimochodem" popírá už existující plány... (nápověda: přestup má být na Pankráci, aneb proč dělat bordel jen na jednom místě, když můžeme rozbordelit hned tři, že...)
Ale chápu, že někdo potřeboval vykázat činnost a něco vyprodukovat. |
|
|
|
| Praha Sobě chce prověřit možnost okružní linky metra
Tohle mi přijde, jako by podnik metra navrhoval rozíšíření sítě bez ohledu na existující ostatní dopravu. Přijde mi, že to vůbec nebere v potaz:
1) Prodloužení C z Letňan (které má vést snad skoro totožně, jen asi víc přes současnou Avii, kde bude nová čtvrť, na nádraží Čakovice)
2) Co s D na Nám. Republiky (pominu to, že snad pořád není dáno, kam povede z Hlavního nádraží, směr na východ je pořád asi ještě možný)
3) Tramvajovou trať ze Smíchova přes nový most na Dvorce a Budějovickou, Brumlovku a pak do Michle (a taktéž tram z Michle přes okraj Záběhlic a Bohdalec do Vršovic), přičemž část toho má vzniknout v tomto desetiletí a část se prakticky překrývá.
4) Plánované opravy a úpravy železnic (např. zdvojkolejnění trati od Branického mostu po Kačerov a možná dál, a tedy opět určitou duplicitu k navrhované části metra O, a taktéž využívání tratě přes Malešice)
Jako smysluplné části tedy vidím úsek Podbaba - Smíchov (možná by bylo lepší to ale směrovat víc a západ do oblasti Jinonic/Butovic apod., kde se nám to rozrůstám, a buď pokračovat na Barrandov, a pak teprve potenciálně na východ přes Modřany, nebo naopak to vzít severněji přes Pražského Povstání například, aby se to nesuplovalo tolik s tou tramvají (bod 3).
A další smysluplnou částí je něco S-J na východě, nicméně s ohledem na plánované změny a rozšíření tratí (přes ty Malešice to dost supluje to metro). Takže je otázka, zda přece jen není lepší propojit Hlavní nádraží s Žižkovem a pak až Vysočanskou a jinak to řešit tou železnicí. Případně ve velkorysém horizontu uvažovat o propojení Hájů, Petrovic, Hostivaře na sever na Prosek či Letňany (a to potažmo i s prodloužením A do Dubče/Štěrbohol, byť tam také má pokračovat tramvaj, takže to možná potřeba není).
Jinak mi přijde, že už z dopravních her člověk ví, že vysloveně okružní linky většinou část okruhu vydělávají na další část. Takže čistokrevný okruh bez přesednutí není úplně vhodný, navíc stejně nikdy úplně bez přestupu nebude, protože souprava metra asi na něm nebude jezdit celý den, ale bude občas zatahovat někde do depa. |
|
|
|
| kapitan Pike: Je to možné. Teď koukám, že ten předstih dalšího vlaku jsem četl chybně. Šlo o průměrné "zpoždění" ze dvou vlaků, z nichž jeden měl -4 minuty a druhý 0 (minimum a maximum ze tří, kdy jeden vlak měl údaj neznámý), přičemž na -3 jako "průměru" se asi projevilo zaokrouhlování, navíc šlo až o další stanici, na Smíchově byl průměr -2. |
|
|
|
| Pozemstan:
Mylně jsem se domníval, že vlak musí ve stanici počkat do řádného času odjezdu, ale zjevně ne.
IMHO to bude selhání lidského faktoru. |
|
|
|
| Dnes mě na cestě z Plzně do Prahy překvapilo, že rychlík R779 Berounka dorazil na Smíchov o 4 minuty dříve oproti jízdnímu řádku a navíc se stejným předstihem i odjel, což je vidět i na záporných číslech v tomto přehledu. Mylně jsem se domníval, že vlak musí ve stanici počkat do řádného času odjezdu, ale zjevně ne. V přehledu je za poslední tři dny i další vlak, který měl předstih 3 minuty. -) Sotva jsem stihl vystoupit, ale byl jsem rád, že jsem stihl dřívější metro a byl včas na Černém Mostě ještě před příjezdem autobusu do Jablonce. |
|
|
|
| AVip 321870: jo tak dva dny zpatkyjsem se tomu taky celkem smala .. sileny no. |
|
|
|
| :-D
Ale vůbec mě to nepřekvapuje :-) |
|
|
|
| AVip: Zajímavé, tak je doufejme, že to příští rok nezarazí válečné operace - "studené", nebo i "horké"... |
|
|
|
| Marshall: Tesne vedle :-D |
|
|
|
| Telemachus Rhade: jsem chvíli přemýšlel, kde je Interstate 10 :D |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|