Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Razer: Copak jsi celou dobu neposlouchal? Drbat v oku se prostě tou jednou rukou nesmíš.
A jinak ty bakterie ani viry zas tak dokonale odolné nejsou, aby ti tolikrát stačil jen jediný. Spoustu ničí UV apod., ano žloutenku zrovna asi ne, ale i tak asi jde o množství. A nebo nám kecají, a opravdu se běžně AIDS přenáší i líbáním (kde nejde ani tak o žaludek, ten to možná zničí, ale právě citlivé dásně a slina se setká s krví...). |
|
|
|
| Mvek: Oděrka, podrbeš se v oku. Na stranu druhou pořád ještě nenosím rukavice, jako někteří... |
|
|
|
| A když už jsme u toho, proč bych měl chytit žloutenku, když si opravdu budu dávat pozor?
Ale pokud má holka dlouhé vlasy, tak si vešky apod. (není-li to mýtus) přinese bez ohledu na hygienu, pokud si je nemeje každý den, pak možná.... |
|
|
|
| Yakuzza: Nesmí, ale jednu dobu za mého studia na VŠE dal DPP do BUSů v Praze reklamu, která přímo vyzývala, že za jízdy se máš nasvačit nějakou tyčinkou či müsli/BeBe. A opravdu šlo o to, že za jízdy, byl tam nějaký slogan, něco jako "Za jízdy se musíte najíst" místo "držet". Nebo něco podobného. |
|
|
|
| lagga: Myslím logicky, bez předsudků. Pár mikrobů žloutenky ti zničí život okamžitě. Bůček mohu jíst 30 let a nemusí se mi nic moc stát. |
|
|
|
| lagga:
taky v nich jím
To se nesmí. |
|
|
|
| :D
já jo, a taky v nich jím a učím se a čtu si a koušu si nehty
ale to je zvláštní přístup, bát se tlačítek na dveřích, madel a sedaček v autobuse, věcí co sou mimo lidský tělo, který se dají ovlivnit mytím rukou....ale přitom neřešit to, co člověk jí, co si dává DO těla ....jako paranoia dobrá :) |
|
|
|
| Mvek: :-O teď si to zazdil |
|
|
|
| Tajný druhý život laggy... |
|
|
|
| lagga: No já nevím, jak ty, ale já většinou v městských busech nespím :-) |
|
|
|
| Tak já navíc nesnáším ty látkové chlupaté sedačky. Nedělám si iluze, že kožené/koženkové/dřevěné/plastové/atd. nějak extra čistí, ale pořád lepší než ty chlupaté. A nevím, zda je urban legend, že už pár lidí z nich chytlo vši po bezdomovci nebo tak. |
|
|
|
| to je dobře, já ji mám taky nejraději :) člověk se na sedačce může schoulit jak chce, vždycky se vyspí, nemá tak otlačený kosti a tak :) |
|
|
|
| lagga: Tu si tu všichni chválíme :) |
|
|
|
| lol :D lidi, a co stará dobrá karosa ? |
|
|
|
| Lidi, prosím, jsou to tramvaje 14T, 15T, v Brně 13T apod. S písmenem na začátku tady máme KT8, T3, T6, K2, K3 (opět brněnská specialita), případně RT6 (to radši nekomentuju). |
|
|
|
| Až dnes/včera jsem si při pohledu z Nuselského mostu všiml asi trvalých kolejí po obvodu střechy nuselské sportovní haly. Jestli jsem to vypozoroval správně, jezdí po nich jakýsi (modrý) jeřáb umožňující údržbářům (teď asi klempířům) a možná i čističům oken spouštět se po stěnách, a mít bez lešení přístup po celém obvodu budovy (snímky lze zvětšit)...
Jinak, když už tu byly zmíněny tramvaje T15, při pohledu ze země mají velice pěkný design, ale při pohledu z mostu je vidět oproti starým typům kupodivu neaerodynamická střecha s různými zařízeními. Až se divím, že to nemá problémy v dešti. Trochu mi to bohužel připomíná Potěmkinovu vesnici a i podvozek asi nebude nejlepší. I když se na rozdíl od T14 kola umí na pohyblivých plošinách ohýbat, při přejezdu přes křižovatku s výhybkami se stroj bohužel stejně nepřirozeně otřásá, jako by se měl rozsypat... -( Ale celkově u mě ještě stále převládá nadšení, že se vůbec nové a pěkně vypadající vozy, navíc české výroby, do běžného provozu dostaly, a to nakonec za dobu, co se v Praze pohybuji, hned dva typy... -) |
|
|
|
| Ad tlačítka - v Brně máme jediný problém, a to v autobusech a nemyslím si, že by to byla chyba cestujícího. Máme tady Citibusy, Citelisy a Crosswaye, kde poptávkové tlačítko slouží k otevírání dveří. Pak tady ale ještě jezdí spousta Karos 9xx a dokonce i 7xx, kde slouží pouze jako signál na znamení. Běžného cestujícího samozřejmě nezajímá, do jakého typu busu leze, takže ty tlačítka mačkají všichni i v Karosách. Výsledkem je, že nasraný řidič (kterému to samozřejmě pořád pípá na palubovce) pouští do éteru hlášení o zbytečném používání signalizace.
(Jinak Citybusy a Citelisy taky nesnáším, nejsem nijak extra vysoký, ale na spoustě sedaček mám problém se nějak poskládat s nohama.) |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Sedačky nemám rád ani v T14, ani v T15 a také raději stojím.
14T je smutný případ sám o sobě a na tolika frontách, že by vydala na diskuzi sama. 15T je trochu lepší, ale taky se evidentně nepočítalo s návaly...
zlatá T3, T6 nebo KT8!
Razer:
Tuhle sem jednoho sledoval a vypadal, že by nejraději vozíčkářku nakopl takovou silu až by z ostrůvku vylétla do magistrály ,D
Nedivím se.
Oficiální propaganda s tím sice počítá, ale jízdní řád moc ne-e... (a než mne někdo nařkne z necitlivosti - tenhle problém nemá v nejširším slova smyslu dobré řešení, jen celou řadu více či méně špatných a nemyslím si, že je úplně OK zablokovat kvůli jednomu vozíčkáři plný autobus lidí, kteří někam jedou a že při případné evakuaci -bože chraň aby se něco podobného stalo- způsobí přítomnost vozíčkáře chaos a ztráty na životech mezi ostatními pasažéry, protože bude překážet a oni se nedostanou včas ven - zni to sice strašně tvrdě, ale je to přesně tak, jak jsem to napsal, dtto. pro kočárky, aby si někdo nemyslel, že jsem si zasedl explicitně na vozíčkáře).
Razer:
A dnes se cizinec ptal tramvajáka na cestu, ten na něj strašně silně zařval NEROZUMIM!!! a rozjeli sme se ,D
To se mu nedivím, má jízdní řád, který musí držet a ten nezahrnuje vybavování se s cizinci - nehledě na to, že tenhle si na něj bude stěžovat možná, ale pokud půlce tramvaje ujede přípoj, tak si na něj budou stěžovat pasažéři zcela určitě. Tramvaje jsou sledovány online dispečinkem, který vidí, kde která je, takže si kvůli problémům na něj nebude muset ani nikdo stěžovat. |
|
|
|
| Mvek: To samozřejmě vím, ale mělo by to projít. Občas zapomínám jak je SN letitý, ale na svou dobu dobře udělaný. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|