Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Vlastně když nad tím přemýšlím, tak v případě BUSů jsem nezaznamenal žádnou změnu. Je to stejně heterogenní a místy nešikovné, jako to bylo předtím. Jen se to přeskupilo. |
|
|
|
| AVip:
zkracuje krátké linky a ty dlouhé naopak prodlužuje - takže ve finále budou dlouhé linky (aka metrolinky) jezdit ještě více podle generátoru náhodných čísel
To určitě. Z her mi rozhodně vyšlo lépe dělat různé kratší spoje mezi třeba linkami metra apod. a nebo sbírající linky z periferií právě k nějakým hlavním. Takhle se tu ty "metro" linky akorát prodloužily.
Dneska jsem si říka, jak bude zahýbat kloubový bus 188 mezi Jezerka/Nad Jezerkou a Sdružení (u Pankráce), kde je 90 stupňů a velmi úzké dvouproudé ulice, bez semaforu. Je to ještě horší než odbočka pro kloubové 195 na Jesenické, kterým teď křižovatku navíc rozšířili. |
|
|
|
| Nebo ještě jinak - fakt nechápu, čemu pomůže změna trasování, které funguje posledních 30 let a které místním jen zkomplikuje život (a abych tak řekl - ještě že jsem si kvartýr sehnal v docházkové vzdálenosti od metra, fakt že jo). |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Není vyloženě špatný, ale je strašně nedotažený.
Ten návrh je hlavně tak blbej, že to až bučí... zkracuje krátké linky a ty dlouhé naopak prodlužuje - takže ve finále budou dlouhé linky (aka metrolinky) jezdit ještě více podle generátoru náhodných čísel (klasickou ukázkou budiž změna 114 vs. 193, která je blbá "až za roh"), přeložení 124 je přinejmenším prapodivné (ale tam jsem ochoten přihmouřit oko, byť se mne to dotkne, protože tam vidím i druhou stranou mince).
Ořezání 148 připomíná špatnou parodii na dopravní plánování (a přípravu na zrušení linky) a tak bych mohl pokračovat...
V podstatě se dá říci jen jediné - je klika, že propojky mezi trasami metra jsou kapacitně naprosto nedostatečné, jinak by nejspíš i metro jezdilo od září po jiných trasách. |
|
|
|
| Razer:DP nebo doprava?:-)
Jinak já toho slyšel, samozřejmě, že první dny bude chaos, ale to zas přehánějí, nicméně ta akce je moc hurá na to, jak jinak vždy vše proběhne špatně i s dlouhou přípravou, no třeba právě naopak:-). |
|
|
|
| TelemachusRhade: Tak já zas slyšel, že DP krachne úplně... |
|
|
|
| Když nic, tak to jsou kokoti v tom ohledu, že prostě za 14 začnou jezdit a nikdo neví jak. Jsem docela zvědavý, kolik řidičů si splete trasu. |
|
|
|
| Doufám, že brzy udělají kompletní schémata, protože z autobusů jsem velmi zmaten a zajímají mě ty nemetrobusy, které chybí úplně.
Některé věci pro mě taky vypadají výhodně, některé nic moc, sice je fajn, že nám tu posílí autobusy, ale na té zasekané Záběhlické to stejně moc smyslu ve špičce mít nebude. |
|
|
|
| Vskutku zvláštní, tramvaje naší rodině naopak pomůžou. Babičce 16ka a mně 6ka. |
|
|
|
| AVip: Mno, mně ty změny zas až tak nevadí, ale postrádám v nich skutečnou koncepčnost. Je to tak něco na půl.
Třeba si Ropid neuvědomuje, že udělal důležitou přestupní stanici z "Mezi hřbitovy", která se stává jedinou možností jak nahradit linku 19 a nevím nevím, jestli to ty ostrůvky v silně vytížené komunikaci pojmou.
Totéž Flora, která bude muset pojmout lidi přeskakující z jedenáctky na pětku.
Jsou to takové změny nezměny. V případě té 11/5 je to vyloženě jenom prohození větví.
Moc nerozumím těm svázaným linkám. Jakože budou mít svázaené intervaly? Mno dejme tomu. Ale zase budou mít intervaly blbě proti ostatním. To je takovým větrný boj, který evidentně svádí nějaký Godot.
Jinak se mi ale třebas líbí trasy 5 a 25 a rozhodně schvaluju zrušení linky 21. To byla fakt pěst na oko. Taky se mi líbí protažení busu 193 až na Šeberák.
Co se metrobusů týče - ty jsou tak brutálně nekoncepční, až by jeden zaplakal. Hráč dopravních simulací aby se rovnou zastřelil :) Je naprostý nesmysl zkracovat autobusy na Červený vrh v momentě, kdy tam ještě nejezdí metro.
Navíc to, že bus třeba 275 nahradí linka 249, je tedy přehledné jako opravdu máloco :) Klidně bych se nebál kompletního přečíslování na 1xx pro metrobusy a 2xx pro ostatní linky. Pak by to přehledné bylo.
Takže - jde o půlprodukt. Není vyloženě špatný, ale je strašně nedotažený. |
|
|
|
| Od září bude v Praze veselo...
http://praha.idnes.cz/zmeny-v-prazske-mhd-0oy-/praha-zpravy.aspx?c=A120814_132703_praha-zpravy_ab |
|
|
|
| TelemachusRhade: No, až bude spojení Barrandovský most - Nové Butovice, tak to bude mezi mostem a nádražím taky bordel. U Zlíchovského tunelu bude to vyústění a tam je to už teď na hraně. |
|
|
|
| Tak dneska opět revizor, 20:00, BUS Velká Ohrada - Nové Butovice. |
|
|
|
| A jelikož mám po delší době trochu času, tak budu různě postovat různé příspěvky..
Zde naše nová radost, která fantasticky jede a díky SDI motoru těší i spotřebou, která je po zhruba po tisíci najetých km 4,9/100 :)
A "radost" při registraci. CRV Bohdalec, pondělí, 6:40. Zhruba stejná fronta byla i za mnou :)
|
|
|
|
| V anketě 'kdo z náš všechno řídí' hlasovalo neuvěřitelných 15 lidí a 11 z toho je pojízdných.
Nyní je zde nová anketa. |
|
|
|
| Který ******* ***** vymslel dálniční křížení v Lahovičkách? včera poprvé jsem potřeboval využít odbočku z Lochkovského tunelu na centrum a asi 3 jsem musel přejet z pruhu do pruhu mezi exity, kde přejezdní délka nebyla delší než 10 metrů.
Oproti tomuhle je logický i Barrandovský most. |
|
|
|
| Taky si tu ještě nikdo nestěžoval na toho, kdo navrhl nájezd na tu spojku městského okruhu, co vyrostla mezi Kbelskou a Černým Mostem (místo Poděbradské). Fascinuje mě, že když tam jinak mají docela místo, staví to tak dlouho a dávají do toho tolik peněz, tak tam udělají tak ostrý výkrut a nájezd s omezením 30. |
|
|
|
| můžu potvrdit, že v sukni nebo kraťasech je MHDčko s koženýma/dřevěnýma/plastovýma sedačkama na umření :( já chci transportéry |
|
|
|
| Ba ne, dnes sem je viděl já :-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|