Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| chtěla bych vidět v kterým střeleným městě nemají na MHD čísla - všude kde sem byla mají čísla, je to přehlednější - dobrá mvekovina, to se musí uznat :D |
|
|
|
| A vůbec, pak kdo tu zabíjí. |
|
|
|
| Tohle se si zaslouží do třetice všeho dobrého. |
|
|
|
| Jak asi mnozí známe "manažery", podobně smýšlející by se bohužel mohli najít. Pak řeknou: "lidi stejně nadávají, že čísla nevidí, tak je zrušíme" a myslím, že v nějakých cizích městech jsou jen konečné, podobně jako na vlacích.
(za tohle se hodí leda smajlík, který by vyjadřoval ten facepalm) |
|
|
|
| Zephram:
Tak já si nemyslím, že to zmenšování čísel Mvek schvaluje.
A to s tím prosimtě souvisí jak? |
|
|
|
| Stejně na to bude reagovat nějak ve smyslu, že to myslel jako vtip, ale zapomněl napsat smajlík. (V lepším případě.) |
|
|
|
| Yakuzza:
Tak já si nemyslím, že to zmenšování čísel Mvek schvaluje.
|
|
|
|
| Yakuzza: Já mám pocit, že v Mvekově pracovní Opeře jsou obrázky blokovány :-) |
|
|
|
| Mvek:
mžoná je to záměr časem eliminovat čísla a orientovat se jen podle cílové stanice, která tak bývá teď už často čitelnější.
Já nechápu, jak tebe vždycky napadne nějaká taková píčovina. Jasně, budeme postupně zmenšovat čísla, dáme je do rámečků, pak do rámečků ze srdíček, až se cestující bude nakonec muset dívat na cílovou stanici.
Jako sorry, ale ještě jeden.
|
|
|
|
| Mvek:
Na 1. dubna by nebylo špatné zrušit cílové stanice a zobrazovat jen čísla (ve dvojkové soustavě). |
|
|
|
| lagga:
některá čísla autobusů jsou hubenější a v rámečku, mám problém to na dálku přečíst
Jj, mžoná je to záměr časem eliminovat čísla a orientovat se jen podle cílové stanice, která tak bývá teď už často čitelnější. |
|
|
|
| mě dopravní změny nezasáhly, naopak se mi líbí co z toho vzešlo pro víkendy na mojí vesnický lince, jasné zlepšení :)
jediné, co mi vadí je to, že některá čísla autobusů jsou hubenější a v rámečku, mám problém to na dálku přečíst :D |
|
|
|
| Hlavně řidiči u linek, kde mají projíždět některé zastávky (třeba že je to i objížďka, tak jim nedali všechny, už přes léto), koukali natažení u každé zastávky na označník, jestli tam opravdu nemají stavět. IDnes si možná vymyslela, ale napsala, že si i řidič bral leták od informačních lidí z DP:-) a někde skutečně jel špatně jiný, tak ho lidi naváděli.
Jinak rodičům to sice jelo hodně pozdě, mně naopak vše správně, takže já jsem v pohodě. |
|
|
|
| No já byl "překvapen" tím, že metrobus 124 na své obrovsky dlouhé trase nabral "jen" 10 minut zpoždění (popravdě, hodilo se mi to, jinak by mi ujel...) |
|
|
|
| Tak dnes sem jel do práce o 30 min déle, ačkoli spoj měl údajně jezdit 2x tak často, někde se asi stala chyba :) |
|
|
|
| Skvělé, před týdnem to byla Na Rolích, v minulém týdnu z ní párkrát udělali Jemnickou (tak jsem si myslel, že jsem špatně pochopil popis, která bude která), a dneska je to nakonec Vyskočilova (která jsem si myslel, že bude za rohem, u křižovatky s Vyskočilovou, ale ne na ní).
Zřejmě soudruzi také nevěděli, která má být která., a proto i DPP web v pátek měl stále Na Rolích. |
|
|
|
| Změnu čísla linky jsem spíše moc nepochopil. Asi si budu muset to vysvětlení přečíst ještě třikrát. Nebo jde jen o to, že kdyby obě linky dohromady bylo jedno číslo, mátlo by to, že ta pokračující třeba jede zase napříč tou první? Zkrátka že by se moc klikatila, třeba i křížila, a proto tedy jsou to dvě zvlášť, byť jedním vozem?
Jinak mi na tom nic nevadí, ale museli by řidiči důsledně měnit to číslo ještě před příjezdem do dané zastávky. těm, co jsou uvnitř je to už jedno, a ti, co budou nastupovat uvidí jinou linku, tak nastoupí. Je to pak jak u některých BUSů, kde také občas pokračují hned zpátky bez odpočinku, takže výstupní = nástupní. |
|
|
|
| Yakuzza: Chtěli prostě zvýraznit tyhle spoje nějakým názvem, že jsou jako hlavní. A expresní označení by nebylo to pravé, když staví stejně každou zastávku (až na výjimky). |
|
|
|
| Yakuzza: Jde z pravidla o linky, které protínají klíčové stanice metra a dokrývají místa, kde metro není. Většinou došlo ještě k jejich prodloužení a právě zcuchnutí intervalu na cca 3 - 6 minut.
Spoje paralelní s vedením metra se naopak zrušily nebo zkrátily.
Toto platí pro tramvaje i autobusy.
Změna linky za jízdy je spíš praxe z menších měst, uvidíme jak se osvědčí tady, ale zatím s tím opatrně souhlasím. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|