Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doleva, doprava - a třeba i rovně

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 3043
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2605 - 2624 / 3043Starší   Nejstarší

Telemachus Rhade - 06. září 2012 10:27sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Souhlasím s Mvekem, já si taky stěžovat nemůžu. 18 zůstala beze změn, nově mi šestka jezdí přímo ze Synkáče, a ne z Otakarky, jedenáctka jede častěji, 193 jezdí taky častěji a protažení na Šeberák je mi šumák, neboť to jezdí pořád na čas. Trochu mě mrzí, že zrušili 100% obslužnost téhle linky právě Citybusy (aneb Karosa ala Renault), které mi vyhovují zdaleka nejvíc ze všech autobusů, a to praktickým vyřešením zadní části. Ať je to verze s volným místem, nebo se čtyřsedačkou. Krom jiného jsou to taky busy dobře odolné vůči řidičskému "umu" přažských busdriverů. Oproti tomu jsou nové SORy dost peklo.

Co se nového rozložení tram sítě týče. Já s ní vlastně i souhlasím. Jediné místo, které mi opravdu dře, je okolí Želivského, tak to nění úplně košer.
Yakuzza - 06. září 2012 10:25sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Ty hrbaté busy, o kterých mluvíš, to jsou SOR.
Yakuzza - 06. září 2012 10:25sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mvek: Tyhle krámy, to je Citelis; Citybus zde.
AVip - 06. září 2012 10:08sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: Klasické třídveřové Citibusy a Citelisy, ve kterých se kvůli nízkopodlažnosti blbě sedí i stojí... na 205 jezdí jakési podivné cosi, až si to pořádně prohlédnu, poreferuji.

Mvek - 06. září 2012 09:44sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip:
nízkopodlažní "Citis*ačky

To jsou ty připodělané krátké dvoudveřové, co jsou vzadu vyšší? Alespoń takové nám jezdily na lince 101 donedávna, teď nevím.
Mvek - 06. září 2012 09:43sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Vtipné je, že částečně tenhle obrázek odpovídá původnímu návrhu za první republiky. Alespoň to A, i když to myslím mělo být jiné písmeno. A samozřejmě nemluvím o těch "objezdech":-), jen o tom zalomení linek v centru.

Jako já si opravdu stěžovat nemůžu, kdybych nechtěl chodit pěšky a nevadila mi občas zácpa, můžu jet bez přestupu od domu nově do práce, a když chci chodit pěšky kus, tak mi jen odpadla možnost jít poloviční cestu jednou za uherskou hodinu:-), musím vždy dál, ale jezdí to častěji. A TRAM 6 je pro mě taky jen výhoda. Ale pár špatných nápadů je imho i tady, a nejde jen o to prodloužení dlouhých linek (ať už 125 nebo další).
AVip - 06. září 2012 09:03sipka
ZAMĚŘIT
AVip
A jen vsuvka na téma, co se chstá napřesrok... :o)

AVip - 06. září 2012 08:57sipka
ZAMĚŘIT
AVip
No jak jsem napsal... já naštěstí mám metro v docházkové vzdálenosti, takže mne se sice změny dotkly, ale neschytal jsem to vyloženě "mezi oči".

Každopádně, linka 205 ve stávajícím provedení venkovských autobusů ČSAD je hodně špatný vtip... 193 jakž tak jezdí a díky "metrofikaci" na ní občas jezdí i normální Karosy, protože nízkopodlažní "Citis*ačky" v důsledku úspor došly...
Zephram - 05. září 2012 21:05sipka
ZAMĚŘIT
Zephram
Já dost vážně uvažuji, že si už nekoupím permanentku a v případě nutnosti budu používat jednorázové jízdenky.
Mvek - 05. září 2012 20:46sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Já taky asi budu jezdit méně, ne že by firma vnucovala auto, to bych se nerad prohřešil proti svému ekologickému smýšlení, ale zjistil jsem, že to mám z práce 30-35 minut pěšky, takže když mi to ta nejpříjemnější varianta MHD zkrátí jen asi o 10-15 minut, tak se asi často v chladnějším počasí projdu (jako včera a dnes, kdy je to ale na hraně).
Mvek - 05. září 2012 20:16sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Razer: Ano, toho, který si to nezkusil, jak to vypadá v praxi. Možná ani v životě MHD už nepojede.
Razer - 05. září 2012 19:30sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Yakuzza: Bohužel mám silný dojem, že přesně tenhle styl "myšlení", který nadhodil Mvek skutečně mnoho "vrcholových" mangaerů ve státní správě má...

Jakého jiného trotla by totiž mohlo napadnot začít dávat čísla linek do rámečků...
lagga - 05. září 2012 18:47sipka
ZAMĚŘIT
lagga
hmm to je pravda, taky se u vlaků orientuju cílovou stanicí víc než číslama
Mvek - 04. září 2012 20:08sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Yakuzza: Vida, konečně vím, proč tak hrozné číslo.
Yakuzza - 04. září 2012 19:57sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Pozemstan:
530190

To je číslo licence.
Mvek - 04. září 2012 19:53sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Pozemstan: Přesně tak, však jsem také mluvil o té orientaci.

Ale jo, nevím, jak dlouho to je, co jsou ty S1-x linky označeny i přímo na vlaku.
Pozemstan - 04. září 2012 19:36sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Mvek: Zajímavé, ani jsem netušil, že mají pražské vlaky (v rámci integrované dopravy?) čísla. Ale ony vlastně i vlaky a linkové autobusy, kde figuruje název konečné stanice, nějaká identifikační čísla typu "530190 47" (autobus Jablonec n. N. - Praha, kde poslední dvojčíslí odlišuje spoje podle konkrétního času), "Os 16208" (osobní vlak Praha - Liberec) apod. mají. Jen většinou tolik neslouží k rychlé orientaci cestujících, i když někdy, třeba při odjezdu více vlaků stejným směrem téměř ve stejném čase, spolu s typem vlaku přece jen ano... -)
lagga - 04. září 2012 19:09sipka
ZAMĚŘIT
lagga
Yakuzza: :D nojo vlastně, ale taky je to jasné označení

mvekovina mvekovina mvekovina :)
Mvek - 04. září 2012 13:02sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
lagga: Tak ani pražské vlaky dřív neměly čísla, takže věřím, že někde to mají, že obrázek autobusu, který má jen cílovou stanici nad řidičem, nebyl fake, ale možná jo.

Tak jako tak byste už mohli cítit vyznění mých komentářů. Pokud si něco opravdu myslím, většinou to neumím napsat jednou větou:-). Tou píšu právě tyhle hlášky.
Yakuzza - 04. září 2012 12:54sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
lagga:
chtěla bych vidět v kterým střeleným městě nemají na MHD čísla

V Jihlavě. Tam jsou trolejbusy označeny písmeny.

Nejnovější   Novější 2605 - 2624 / 3043Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o