Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| TelemachusRhade: Point taken. :-)
A jinak, ono je to v pořádku i tak, v oblasti tram je to setrvalý bordel od roku 1974 (+/-), protože se čím dál víc ukazuje, že zrušení tramvají na Budějovickou bylo, mírně řečeno, krátkozraké. |
|
|
|
| AVip: Tohle souvisí s novým pravidlem číslo 3 klubu o ST knihách. Mluvil jsem o tramvajové síti. |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Jediné místo, které mi opravdu dře, je okolí Želivského, tak to nění úplně košer.
Tak to si dovolím nesouhlasit, těch míst je zatraceně hodně, v podstatě podél celé trasy D jižně od Pankráce je to jeden velký průser, t.j. Krč/Novodvorská/Tempo/Lhotka/Písnice/Kunratice (jo, kdyby trasa D existovala, to by byla jiná...), tam nezůstal kámen na kameni a vesměs k horšímu. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Nikdy jsem netvrdil opak :) |
|
|
|
| Yakuzza: SOR má mnoho městských modelů. |
|
|
|
| Souhlasím s Mvekem, já si taky stěžovat nemůžu. 18 zůstala beze změn, nově mi šestka jezdí přímo ze Synkáče, a ne z Otakarky, jedenáctka jede častěji, 193 jezdí taky častěji a protažení na Šeberák je mi šumák, neboť to jezdí pořád na čas. Trochu mě mrzí, že zrušili 100% obslužnost téhle linky právě Citybusy (aneb Karosa ala Renault), které mi vyhovují zdaleka nejvíc ze všech autobusů, a to praktickým vyřešením zadní části. Ať je to verze s volným místem, nebo se čtyřsedačkou. Krom jiného jsou to taky busy dobře odolné vůči řidičskému "umu" přažských busdriverů. Oproti tomu jsou nové SORy dost peklo.
Co se nového rozložení tram sítě týče. Já s ní vlastně i souhlasím. Jediné místo, které mi opravdu dře, je okolí Želivského, tak to nění úplně košer. |
|
|
|
| Ty hrbaté busy, o kterých mluvíš, to jsou SOR. |
|
|
|
| Mvek: Tyhle krámy, to je Citelis; Citybus zde. |
|
|
|
| Mvek: Klasické třídveřové Citibusy a Citelisy, ve kterých se kvůli nízkopodlažnosti blbě sedí i stojí... na 205 jezdí jakési podivné cosi, až si to pořádně prohlédnu, poreferuji.
|
|
|
|
| AVip:
nízkopodlažní "Citis*ačky
To jsou ty připodělané krátké dvoudveřové, co jsou vzadu vyšší? Alespoń takové nám jezdily na lince 101 donedávna, teď nevím. |
|
|
|
| AVip: Vtipné je, že částečně tenhle obrázek odpovídá původnímu návrhu za první republiky. Alespoň to A, i když to myslím mělo být jiné písmeno. A samozřejmě nemluvím o těch "objezdech":-), jen o tom zalomení linek v centru.
Jako já si opravdu stěžovat nemůžu, kdybych nechtěl chodit pěšky a nevadila mi občas zácpa, můžu jet bez přestupu od domu nově do práce, a když chci chodit pěšky kus, tak mi jen odpadla možnost jít poloviční cestu jednou za uherskou hodinu:-), musím vždy dál, ale jezdí to častěji. A TRAM 6 je pro mě taky jen výhoda. Ale pár špatných nápadů je imho i tady, a nejde jen o to prodloužení dlouhých linek (ať už 125 nebo další). |
|
|
|
| A jen vsuvka na téma, co se chstá napřesrok... :o)
|
|
|
|
| No jak jsem napsal... já naštěstí mám metro v docházkové vzdálenosti, takže mne se sice změny dotkly, ale neschytal jsem to vyloženě "mezi oči".
Každopádně, linka 205 ve stávajícím provedení venkovských autobusů ČSAD je hodně špatný vtip... 193 jakž tak jezdí a díky "metrofikaci" na ní občas jezdí i normální Karosy, protože nízkopodlažní "Citis*ačky" v důsledku úspor došly... |
|
|
|
| Já dost vážně uvažuji, že si už nekoupím permanentku a v případě nutnosti budu používat jednorázové jízdenky. |
|
|
|
| Já taky asi budu jezdit méně, ne že by firma vnucovala auto, to bych se nerad prohřešil proti svému ekologickému smýšlení, ale zjistil jsem, že to mám z práce 30-35 minut pěšky, takže když mi to ta nejpříjemnější varianta MHD zkrátí jen asi o 10-15 minut, tak se asi často v chladnějším počasí projdu (jako včera a dnes, kdy je to ale na hraně). |
|
|
|
| Razer: Ano, toho, který si to nezkusil, jak to vypadá v praxi. Možná ani v životě MHD už nepojede. |
|
|
|
| Yakuzza: Bohužel mám silný dojem, že přesně tenhle styl "myšlení", který nadhodil Mvek skutečně mnoho "vrcholových" mangaerů ve státní správě má...
Jakého jiného trotla by totiž mohlo napadnot začít dávat čísla linek do rámečků... |
|
|
|
| hmm to je pravda, taky se u vlaků orientuju cílovou stanicí víc než číslama |
|
|
|
| Yakuzza: Vida, konečně vím, proč tak hrozné číslo. |
|
|
|
| Pozemstan:
530190
To je číslo licence. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|