Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doleva, doprava - a třeba i rovně

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 3050
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2602 - 2621 / 3050Starší   Nejstarší

AVip - 06. září 2012 13:20sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: Pche... nejlepší byly ŠM 11

http://cs.wikipedia.org/wiki/Karosa_%C5%A0M_11

Pro mne je B 731 novinka, na jejíž nasazování do provozu si dokonce pamatuju... :-)
AVip - 06. září 2012 13:13sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade: Tramvaje jsou v Praze rozvrácené zejména výlukou na Vinohradech a několika dalších místech a od toho se pak odvíjí řada dalších problémů, takže bych s hodnocením raději počkal, až minimálně vinohradská výluka skončí.
Pak teprve bude možno posoudit změny v celém rozsahu.
Mvek - 06. září 2012 13:09sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ale (což je odbočka) vizuálně zvenku si vzpomínám, jak mi před deseti lety, když jsem začal MHD jezdit pravidelně, vadily. Vadila mi představa, že tu budou tyhle divné, které nevypadají jako BUS, a vymizí staré Karosy, a to opravdu ty staré (já vím, že je to relativní:-)), ne renovované s novou zaoblenou maskou. A dneska jsem tak zvyklý, že je anopak beru jako klasiku. V MHD hrách té doby jsem právě preferoval starý styl vzhledu BUSů, nejlépe ještě spíš do stylu Ikarusů se zaoblenou střechou (a střešními okýnky v ní), zatímco dnes beru buď ty, a nebo pak právě něco připomínající Citybusy.
Mvek - 06. září 2012 13:03sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mně taky Citibusy (a nemůžu si vybavit, jak přesně vypadají Citelisy uvnitř, ale mám pocit, že skoro stejně) přijdou dobré. Ne super, ale dobré. Akorát tedy jen ty s plošinou vzadu a spíše ty, kterým neodstranili vodorovnou tyč v zadní části, což je u některých novějších s prohnutými tyčemi.
Telemachus Rhade - 06. září 2012 12:17sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
AVip: Dobře, ale to je obecný problém, kteří vyřeší pouze výstavba nové tratě - nijak to nesouvisí s aktuálními změnami.
AVip - 06. září 2012 12:03sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade: Point taken. :-)

A jinak, ono je to v pořádku i tak, v oblasti tram je to setrvalý bordel od roku 1974 (+/-), protože se čím dál víc ukazuje, že zrušení tramvají na Budějovickou bylo, mírně řečeno, krátkozraké.
Telemachus Rhade - 06. září 2012 11:11sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
AVip: Tohle souvisí s novým pravidlem číslo 3 klubu o ST knihách. Mluvil jsem o tramvajové síti.
AVip - 06. září 2012 10:58sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade:
Jediné místo, které mi opravdu dře, je okolí Želivského, tak to nění úplně košer.

Tak to si dovolím nesouhlasit, těch míst je zatraceně hodně, v podstatě podél celé trasy D jižně od Pankráce je to jeden velký průser, t.j. Krč/Novodvorská/Tempo/Lhotka/Písnice/Kunratice (jo, kdyby trasa D existovala, to by byla jiná...), tam nezůstal kámen na kameni a vesměs k horšímu.
Yakuzza - 06. září 2012 10:31sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
TelemachusRhade: Nikdy jsem netvrdil opak :)
Telemachus Rhade - 06. září 2012 10:29sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Yakuzza: SOR má mnoho městských modelů.
Telemachus Rhade - 06. září 2012 10:27sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Souhlasím s Mvekem, já si taky stěžovat nemůžu. 18 zůstala beze změn, nově mi šestka jezdí přímo ze Synkáče, a ne z Otakarky, jedenáctka jede častěji, 193 jezdí taky častěji a protažení na Šeberák je mi šumák, neboť to jezdí pořád na čas. Trochu mě mrzí, že zrušili 100% obslužnost téhle linky právě Citybusy (aneb Karosa ala Renault), které mi vyhovují zdaleka nejvíc ze všech autobusů, a to praktickým vyřešením zadní části. Ať je to verze s volným místem, nebo se čtyřsedačkou. Krom jiného jsou to taky busy dobře odolné vůči řidičskému "umu" přažských busdriverů. Oproti tomu jsou nové SORy dost peklo.

Co se nového rozložení tram sítě týče. Já s ní vlastně i souhlasím. Jediné místo, které mi opravdu dře, je okolí Želivského, tak to nění úplně košer.
Yakuzza - 06. září 2012 10:25sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Ty hrbaté busy, o kterých mluvíš, to jsou SOR.
Yakuzza - 06. září 2012 10:25sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mvek: Tyhle krámy, to je Citelis; Citybus zde.
AVip - 06. září 2012 10:08sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: Klasické třídveřové Citibusy a Citelisy, ve kterých se kvůli nízkopodlažnosti blbě sedí i stojí... na 205 jezdí jakési podivné cosi, až si to pořádně prohlédnu, poreferuji.

Mvek - 06. září 2012 09:44sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip:
nízkopodlažní "Citis*ačky

To jsou ty připodělané krátké dvoudveřové, co jsou vzadu vyšší? Alespoń takové nám jezdily na lince 101 donedávna, teď nevím.
Mvek - 06. září 2012 09:43sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Vtipné je, že částečně tenhle obrázek odpovídá původnímu návrhu za první republiky. Alespoň to A, i když to myslím mělo být jiné písmeno. A samozřejmě nemluvím o těch "objezdech":-), jen o tom zalomení linek v centru.

Jako já si opravdu stěžovat nemůžu, kdybych nechtěl chodit pěšky a nevadila mi občas zácpa, můžu jet bez přestupu od domu nově do práce, a když chci chodit pěšky kus, tak mi jen odpadla možnost jít poloviční cestu jednou za uherskou hodinu:-), musím vždy dál, ale jezdí to častěji. A TRAM 6 je pro mě taky jen výhoda. Ale pár špatných nápadů je imho i tady, a nejde jen o to prodloužení dlouhých linek (ať už 125 nebo další).
AVip - 06. září 2012 09:03sipka
ZAMĚŘIT
AVip
A jen vsuvka na téma, co se chstá napřesrok... :o)

AVip - 06. září 2012 08:57sipka
ZAMĚŘIT
AVip
No jak jsem napsal... já naštěstí mám metro v docházkové vzdálenosti, takže mne se sice změny dotkly, ale neschytal jsem to vyloženě "mezi oči".

Každopádně, linka 205 ve stávajícím provedení venkovských autobusů ČSAD je hodně špatný vtip... 193 jakž tak jezdí a díky "metrofikaci" na ní občas jezdí i normální Karosy, protože nízkopodlažní "Citis*ačky" v důsledku úspor došly...
Zephram - 05. září 2012 21:05sipka
ZAMĚŘIT
Zephram
Já dost vážně uvažuji, že si už nekoupím permanentku a v případě nutnosti budu používat jednorázové jízdenky.
Mvek - 05. září 2012 20:46sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Já taky asi budu jezdit méně, ne že by firma vnucovala auto, to bych se nerad prohřešil proti svému ekologickému smýšlení, ale zjistil jsem, že to mám z práce 30-35 minut pěšky, takže když mi to ta nejpříjemnější varianta MHD zkrátí jen asi o 10-15 minut, tak se asi často v chladnějším počasí projdu (jako včera a dnes, kdy je to ale na hraně).

Nejnovější   Novější 2602 - 2621 / 3050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o