Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| TelemachusRhade: Ad Shell... Hele, myslím, že to nehrozí, nevěřím, že by Shell udržel válku tak dlouho, zatímco okolo Ona jezdí spousta lidí po té výpadovce, okolo Shellu tolik ne, takže spousta jich tam nebude zajíždět.
A hlavně i když to Shell už drží delší dobu, mám informace, že bývá plno u obou, střídá se to, jednou víc u Shellu, jednou víc u Ona. |
|
|
|
| nejlepší je zmínka v tom článku o linkách a zastávkách, že zatím na to není ani koruna:-). |
|
|
|
| Praha by mohla zahloubit ulici V Holešovičkách (pokračování magistrály kolem Bulovky) za 3,5 mld., aby se tím částečně udělalo provizorní pokračování městského okruhu od Blanky.
Plus se v článku mluví o mimoúrovňových křižovatkách v Hloubětíně.
To mi připomíná, že ten kus obchvatu z Kbelské kolem Kbel na Černý Most či M. Boleslav nechápu, resp. nechápu tu křižovatku, budovali tam takové opičárny, a přitom se tam má jezdit 30kou, protože ten nájezd z D8 je tak ostrý, že ani v létě bych si tam 50 asi netroufl jet.
Podle Dobeše by se na rychlodráhu z Ruzyně do centra mohla získat dotace z EU", Podmínkou je ale propojení Masarykova nádraží a Hlavního nádraží pro cestující pomocí pojízdného pásu tak, aby lidé nemuseli při přestupu překonávat několik křižovatek jako v současnosti. Na Žofínském fóru to dnes řekl ministr dopravy Pavel Dobeš (LIDEM). Výstavbu železničního spojení centra s letištěm připravuje ministerstvo dopravy společně s Prahou a Správou železniční a dopravní cesty.
Dráha totiž k získání dotace musí vést na mezinárodní nádraží. Proto se zvažuje i využití pražského semmeringu, tedy Jinonic... na Smíchovské.
Upřímně si nedovedu představit, kudy by ten tubus mezi Masaryčkou a Hlavním vedl, tam je to dost komplikované. A pod zemí to učitě nebude.
Praha chystá inteligentní řízení semaforů za 156 milionů (možná). Zní to krásně, že bude systém předvídat vznik kolon a působit na plynulejší dopravu, ale už vidím, jak semafory přesěmerují auta jinam, když vznikne nehoda... Zní to prostě moc hezky, ale když mě taky hezky znějící plán s informačními tabulemi na dálnicích informuje v létě na nebezpečí námrazy, nebo na nehodu, která tam už půlhodinu není, a naopak, nevěřím ani tomuhle.
Plzeň bude mít most Ivana Magora Jirouse, rozhodli to zastupitelé - aneb bezejmenný železniční most se bude jmenovat podle disidenta, představitele českého undergroundu, signatáře Charty 77 a básníka.
Jen jsem si tak vzpomněl, proč se nemohla po Václavu Havlovi pojmenovat třeba Evropská třída, proč sakra to blbé letiště, aby to stálo tolik peněz z veřejných rozpočtů.
V Praze by mohly vzniknout nové linky a železniční zastávky - ale už se o tom mluví moc dlouho, o Podbabě dávno, ta měla už být v souvislosti s novou konečnou tramvaje. A další jsem také slyšel a mnohé by se hodily, některé jako Eden mi přijdou jen jako další zpomalovače vlaků na té trati, je to dost blízko:
Hlubočepy, Podbaba, Kačerov, později Rajská Zahrada, Eden, Zahradní Město a možná i další.
Také by se měla prodloužit linka na S trati z Smíchovského na Vršovice (to bych preferoval).
Osobně bych viděl přínos hlavně u zastávek: Rajská Zahrada, Podbaba, Kačerov, ale také třeba Vyšehrad, přece tam před mostem by snad šlo udělat zastávku dle pravidel. A kdyby konečně zpřístupnili nádraží Vršovice pěšky z Michle, taky by to hodně pomohlo (nemluvě o Hlavním od nám. W. Churchilla a tedy i VŠE).
AVip ocení špatně zvolený ilustrační obrázek, který není z ČR:-).
|
|
|
|
| Mvek:
Takže proč to nezkusit opakovaně, když to je při ruce.
Protože v momentě, kdy by se Shellu podařilo odstřelit ONO, tak se cenově vrátí na nějakých 36 za litr. |
|
|
|
| Důvod je jasný, vůbec v okolí toho Ona jsou nejlevnější ceny v Praze. Nicméně mám po jednom natankování záhadně nízkou spotřebu, i oproti době, kdy jsem měl taky nějakou cestu ven, na stejné místo, takže jenom tím to nebude. Takže proč to nezkusit opakovaně, když to je při ruce. |
|
|
|
| Mě hlavně séře, že cena benzínu je dlouhodobě o 2 koruny nižší, než nafty. Když jsem měl auto na benzín, bylo tomu samozřejmě naopak.
A s tím Shellem.. Já tyhle "ČD praktiky" neuznávám. ONO je levné všude, Shell jenom tak, kde musí. |
|
|
|
| Doporučuji pravidelně sledovat nějaké ty stránky s cenami benzínu v Praze, Shell na Hornoměcholupské mívá často stejně draho jako ONO poblíž. |
|
|
|
| U nás pro změnu donedávna pravidelně kropili ulice.... go figure. :-) |
|
|
|
| Říkám, že to vidím potřetí za celý listopad. A viděl jsem i uprostřed dne někdy před týdnem. |
|
|
|
| Dnes ráno bylo kolem nuly a mlha, což je celkem zaručený recept na problém...
jinak včera v noci jsem měl "luxusní" zážitek ve starém autobusu, kdy jsem se bál, že půjdu domů pěšky, protože nešly zavřít dveře(v docházkové vzdálenosti jsem to ovšem už měl) |
|
|
|
| Mvek: Zrovna dnes má být podle předpovědi nejchladněji za celý týden, někde až -3 °C. V Praze-Libuši je podle ČHMÚ už teď 0,5... Ale je fakt, že za jasného počasí by mráz neměl vadit, i když mohou být i mrznoucí mlhy...
|
|
|
|
| Už jsem viděl za tento měsíc třetí kombi sypač+pluh v Praze nebo okolí, kyd je třeba i nad nulou, nebo max kolem ní, bez deště nebo hrozby sněžení (např dnes večer).
To mají nové vybavení a musí ho zajezdit? Nebo takhle utrácí peníze a pak jim dojdou? |
|
|
|
| Ono je to spíš o tom, jestli má pumpa v pořádku tanky a trubky a taky o tom, jestli její dodavatel nevozí ve stejné cisterně jednou benzín a jednou naftu. A dále, jestli provozovatel benzín moc nepančuje.
A konečně, občas se některá šarže povede líp (a nebo hůř). |
|
|
|
| TelemachusRhade: Hele, za sebe včera nemůžu mluvit, ale myslím, že více lidí už to ověřovalo i měřením spotřeby, kolik na určitý objem ujeli, resp. jakou měli spotřebu, a to opakovaně při typických jízdách, ne jednou.
Tuto zkušenost jsme měli dlouhodobě i U šťastné podkovy vedle malešické spalovny. |
|
|
|
| Mvek:
u Shellu opravdu platí, že je to cítit, ten rozdíl
Díky sugesci :)
Jinak ale nechápu, že se v okruhu pěti kilometrů kolem TankONO udrží i jiné benzínky. Já tam jezdím pro naftu z Nuslí a pořád se mi to velice vyplatí.
|
|
|
|
| OT:
Nevěřil jsem vlastním očím, ale mám to černé na bílém, Shell v Hostivaři měl Natural 95 (FuelSave) za 33,90, stejně jako ONO, viz http://www.ceskybenzin.cz/mapa/925
Jiné SHelly ne, ale tady jo. Tomu říkám štěstí, aspoň jsem si natankoval přes 20 litrů lepšího benzínu (u Shellu opravdu platí, že je to cítit, ten rozdíl, i když ten rozdíl ceny se jinak imho nevyplatí, zas tak se to na spotřebě neprojeví). |
|
|
|
| Mvek: Pokud to není myšleno tak, že bys ses měl napojit v padesátce kvůli nepřehlednosti úseku. Jinak ale ano, z 80 vjedeš na úsek, kde tak jako tak je 80. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Jo, to jo, takže by mě zajímalo, jak to je od toho nájezdu z Černého Mostu, směrem na Běchovice. Zřejmě je tam tedy škrtnutá 80, která tam je stejně zbytečně, protože je to Praha, pak ale tam platí tak jako tak stále 80. |
|
|
|
| Mvek: Jezdím často. U sjezdu na Běhovice je kratičký úsek mimo Prahu, kde je povolena 100, od sjezdu na Hradec (bráno směrem na ČM) je už opět 80. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|