Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| no nevím jak je to u vlaků, ale u tramvaje je to na volbě řidiče. Když před lety shořela trafačka na Žižkově, tak jsem zrovna byl na Libeňském mostě a byly jsme rozjetí, tak se ozval ten signál, že nemáme napětí, ale tramvaj se valila vesele dál, dokonce jsme dokázali, že je ten most do oblouku (vertikálního) a dojeli jsme až před křižovatku na Maninách :) Ale myslím, že kdyby to bylo třeba z velkého kopce (troja) tak musí zastavit.
Jinak můžu se zeptat AŽD, mám je na G+. |
|
|
|
| Nicméně zatímco jsem nespěchal a celou situaci bral spíše jako zpestření výletu (i když jsem přemýšlel, jak dobrá Farradayova klec ten vlak je, zejména, jak moc by se člověk měl vzdálit od zřejmě kovové vnitřní stěny), tak jsem se akorát obával, aby ten druhý výpadek a případně ještě nějaký další nevedl k selhání restartujícího se systému, že díky SW nedojedeme ani po bouřce.
No, nestalo se, zázrak:-). |
|
|
|
| Jen hádám z vlastní zkušenosti, ale vlaky asi budou mít pravidlo, že jakmile vypadne napájení, tak musí zastavit okamžitě, že?
Ale opět je to případ, kdy nechápu, proč nemůže být možnost obejití řidičem, když vyhodnotí situaci. Konkrétně v sobotu přišla pěkná bouřka "z tepla" a ačkoliv jsme z venkovního grilování utekli celkem včas na vlak, zkysli jsme v CityElefantu dvakrát na cestě mezi Mokropsy a Radotínem. V prvním případě to ale bylo právě pár desítek metrů před nástupištěm Černošice - Mokropsy.
Také snad řidič musel hlásit něco, aby lidé nezkoušeli otevírat dveře, nebo nemačkali tlačítko nebo co. |
|
|
|
| Marshall:
Jasně, bude to vždy smlouvání s řidičem :-].
|
|
|
|
| Třeba se blíží situace, kdy budu chodit ráno na zastávku a nebudu vědět, co a kam to pojede... Asi nezbývá než říci Challange accepted!
No, ale vážně měnit vedení linek, co půl roku (navíc IMHO bez nějakého většího zamyšlení) už překračuje hranici i na Prahu. |
|
|
|
| Naprostá nesmyslnost linky 13 je prostě zarážející. Pokud chtějí 22 udělat prakticky stejně jako kdysi 22/23, tak proč to neudělají i s 11-kou?
Případ 8 zase ukazuje jak moc špatná byla koncepční změna v září, aneb co nám tohle změnou vlastně chtějí říct...
Že osmička vedla správně? Že se nikdy neměla rušit 23? Že měli nechat 'vinohradský express' jak byl? ANO, TO VŠECHNO VÍME UŽ DÁVNO! :) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Neumím posoudit, dotčené linky neznám, ale ano, jak je to podané, vypadá to jako hovadina. Nejvíce mě pobavilo, že argument je, že jde hlavně o řešení souběhů linek...
1) Proč to neudělali od září?
2) Proč pak chtějí zavést linku 13, která bude mít 80 % stejných s 11kou?
A dobře, možná bych pochopil nějaký smysl, že je třeba to centrum posílit (jestli i strašnický konec, to nevím, tam už moc nejezdím), ale proč to tedy neudělají jak s 22 a nedají prostě některé spoje tak a některé tak? Je to úplně stejná trasa, jen na jedné straně kratší, na druhé delší. Jelikož stále budou existovat tyhle případy, tak nemůže jít o srozumitelnost jízdních řádů (i když jinak by bylo asi lepší, kdyby byly na různé délky trasy pro různá období různé linky). To už bych pochopil víc, kdyby jezdila po Korunní jako stará 16 a 10.
Jinak přesně, jak jsem si myslel, v místech, kde nejezdím, teď prostě nevím, jestli tam určitá linka jede, nebo ne. Protože si pletu, zda tam jezdila dříve, nebo naopak má nově od září, nebo se zrovna nezměnila...
Na druhou stranu v místech, kde jezdím nejvíce, jsem měl snad změny jen k lepšímu (anebo změna jedné varianty za jinou). |
|
|
|
| Z toho článku už nějakým způsobem zmizel návrch ROPIDu na omezení linky 193 na 30-ti minutový interval :) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Na DPP ani Ropid stránkách jsem nic nenašel, kde je něco? |
|
|
|
| Co říkáte na aktuálně chystanou další velkou překopávku PID? :-) |
|
|
|
| taky bych varovala před Uhříněvsí, Dolními Měcholupy, a pak také úsek Olivovna v Říčanech-Tehovec u Mukařova, všude dělají něco s vozovkou - ovlivňuje to nejen lokální situaci ale taky sjezd z okruhu u Štěrbohol a trasy napojené na Háje |
|
|
|
| Marshall: No jo, vždyť vím:-), ale dík. |
|
|
|
| http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/namesti-miru-koh-i-noor-docasne-preruseni-provozu-tramvaji/
nejenom, že mění koleje, ale postupně uzavírají celou silnici, včera jsem tam jel busem, a bylo to totálně ucpané. |
|
|
|
| Marshall: Albertov, to je fakt, to vím, Dejvice mi asi situaci neovlivní, ale co je v Hostivaři/Vinohradech, resp. kde? |
|
|
|
| Rozhodně! Jsem si včera byl zaběhat a těch lidí venku bylo až nehezky :/
Jinak momentální situace v Praze je z části taky daná kritickou situací na klíčových úsecích... Dejvice, Vinohrady/Hostivař, Albertov...., kde probíhají rekonstrukce/stavby. |
|
|
|
| Je hezky - lidé čerpají dovolenou, nebo se obecně snaží trávit víc času venku. Pokud přijde dlouho očekávané teplo, klidně se to takhle nárazově projeví. |
|
|
|
| Mvek: Tak někteří v zimě skutečně tolik nepracují - např. zaměstnanci ve stavebnictví. Navíc se na jaře aktivizují technické služby zaměřené na úklid a opravu silnic apod. Ale netuším, jestli to může souviset zrovna s tebou zmíněnými konkrétními případy... |
|
|
|
| Teda, proč ta doprava tak houstne? Jako DPP (ROPID) se nám snažil namluvit, že v zimních měsících je menší objem cestujících v MHD, ale teď s jarem se zdá, že naopak přibylo aut, tak nechápu, co ty lidi dělají v té zimě... Asi nepracují, že?
Každopádně potkávám zácpy tam, kde je neznám, nebo bývají v danou dobu poloviční.
Výsledek je takový, že snad budu chodit každý den většinu pěšky. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|