Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Zdá se, že si v Praze budeme muset zvyknout na to, že máme trvale N-M stanic metra v provozu, kde M bude tak v intervalu od 1 do 2.
To je tak nějak odhad můj i z článku:
Metro bude modernizovat další stanice
Za rok, chvíli po zprovoznění Národní třídy se zavře Muzeum na Áčku na rok. |
|
|
|
| Mvek:
Já vím, že je to sarkasmus
Co? Můj post? Ne, není. |
|
|
|
| Yakuzza: Jo, jako důkaz svých korektorských schopností bych to neukazoval...
|
|
|
|
| Mvek:
tak jsem kontejner přidržel a otevřel, udělal dva kroky pryč a začal sjíždět z obrubníku do frekventované ulice.
Když jsem to četl poprvé, chápal jsem to tak, že jsi ty začal sjíždět do ulice :) |
|
|
|
| Já vím, že je to sarkasmus, nicméně faktem je, že kontejnery na kolečkách na svahu jsou obecně blbý nápad. A bohužel častý. Už jsem takhle viděl v hlavní silnici o blok dál jeden před pár lety. |
|
|
|
| Mvek: Chvályhodné, že jsi vytrval v úsilí.. |
|
|
|
| Třídění odpadů je někdy docela nebezpečné. Dnes jsem neprocpal flašku kulatou dírou kvůli tvrdé gumě, tak jsem kontejner přidržel a otevřel, udělal dva kroky pryč a začal sjíždět z obrubníku do frekventované ulice.
Vytáhl jsem ho, ale stejně se mu nechtělo stát. Zašlápl jsem další brzdu na jeho kolečkách, odešel a sjel do silnice. Nakonec jsem ho pootočil a už zůstal stát.
Naštěstí tam zrovna nikdo nejel tak, aby ho to ohrozilo. |
|
|
|
| Jeden pohled na budovaný most na Kačerově a na možná nejvytíženější křižovatku v ČR:
5. května (D1) / Jižní spojka
Celkem souhlasím, že to bude bordel. Předpokládám, že aby to mělo nějaký smysl, budou chtít zakázat nákladní dopravě cestu po Spořilovské směrem na jih.
Je problém, že měnící se značení je dost rizikové a matoucí, jinak by bylo nejlepší, kdyby se to podle vytížení měnilo. |
|
|
|
| Je ostuda, když po kdoví jak dlouhé době jede BUS, který mezi Kačerovem a Nemocnicí Krč hlásí: Michelský les, zatímco na označníku i digitálním panelu BUSu je: U Labutě.
Nemluvím teď o tom, že nechápu, proč tuhle zapadlou zastávku přejmenovali, ale je fakt, že jsem to před časem v nějakém oznámení o změnách zaznamenal. |
|
|
|
| Mvek:
Doporučuji se v Praze vyhnout Jižní/Štěrboholské Spojce
Pozdě :) |
|
|
|
| Doporučuji se v Praze vyhnout Jižní/Štěrboholské Spojce, jelikož je zúžená o jeden pruh mezi Průmyslovou a Běchovicemi.
Dále se doporučuji vyhnout Průmyslové/Kbelské, neboť je zúžená na křižovatce s Poděbradskou, kde předělávají všechno možné.
V sobotu kolem desáté jsem se vyhnul ucpané spojce ve Vršovicích (možná kvůli tomu zúženému kusu se to táhlo až sem), ale vystál jsem si kus Průmyslové od Švěhlovy, a pak znovu od Českobrodské na tu Poděbradskou. |
|
|
|
| Špatně jsem se vyjádřil.. Ano, spojení tam je - oklikou, ale nemají vyloženě turistickou linku, která by centrum křížila nějak rozumně. V Praze je to třeba 22. Z tohoto pohledu je to jejich řešení trochu chaotické. |
|
|
|
| Koukal jsem na mapu linek a mezi Neustadt Bhf. a Haupt Bhf. jezdí tram 11 (a to přes Prager Str.), případně pár dalších, když se popojde zastávku, nebo přestoupí, plus tu jsou ty S-Bahn 1 a 2, které mají stejný tarif jako ostatní MHD (tzn. stejná pravidla o přestupech apod.).
Takže nevím, co Telemachovi vlastně chybí:-). |
|
|
|
| Jinak samozřejmě S-Bahn nepatří do klasické jízdenky a je třeba si koupit buď DB jízdenku v automatu, nebo DVB/VVO jízdenku, třeba na jedno pásmo a čas, nebo na celý den apod. Pak lze podle toho třeba s tou denní za asi 5,50 jezdit celý den čímkoliv. |
|
|
|
| Dnes může být zajímavá akce Labe/Elbe, která zahrnuje velkou část spojů Ústeckého kraje a Oberelbe v Německu, jen se tedy asi dostat do Ústeckého... Něco takového jsem si mohl koupit v rámci včasné jízdenky z Prahy do Drážďan, takže jsem mohl po celém VVO jezdit zadarmo ten den. I když uznávám, že na to řidiči BUSů koukali trochu zvláštně, když je to vytištěná jízdenka na A4, kde je jen německy a česky napsáno, že to platí i ve VVO a logo. |
|
|
|
| TelemachusRhade, Mvek: Co si pamatuji, tak vlak z Jablonce jel jen na Neustadt, ale dalo se tam snadno přestoupit na vlak až na hlavní nádraží - to jsou asi ty Mvekem zmíněné S-bahny. Nejsem si jistý, jestli to jde/šlo i na stejnou jízdenku, protože do Drážďan tuším ještě platila nějaká sleva Libnet (příhraniční u Libereckého kraje, možná ne až do Drážďan) nebo alespoň celostátní ČD SONE (sobota + neděle)...
Sestřenici se ale před lety povedlo omylem přestoupit hned do protějšího vlaku, který byl sice označen Dresden - Hauptbahnhof, ale šlo o výchozí bod. Vyklubal se z toho rychlovlak s příští stanicí v Lipsku... Naštěstí byli tehdy k neznalým Čechům shovívaví a umožnili jim dokonce cestu z Lipska zdarma zpět... -) |
|
|
|
| Ad výluky - ano, prateta mi přesně říkala, že tu S-Bahn tam modernizují snad 10 let. Zřejmě nepřehání. I když zpravidla to znamená jen krátké výluky.
Momentálně např. přestavují most v Meissenu, takže se z S1 nedá dostat na další vlaky jedoucí dál na západ. No a pak je nějaká ta S výluka u Bad Schandau (ne však pro rychlíky Ústí - Drážďany). |
|
|
|
| TelemachusRhade: A proč bys chtěl na této trase spoj? Buď jedeš S1 či S2 (nebo rovnou vystoupíš na Hauptbahnhof), nebo jdeš pěšky:-).
Horší bylo spíš se dostat od mostu směrem na Pillnitz, tam pod těmi dvěma lanovkami na hlavní nádraží, protože tam jezdí momentálně jen 4 a 6, ale ani jedna z nich nejede k hlavnímu. Výsledek byl, že jsme jeli BUSem 63 k S-Bahn zastávce před hlavákem, tam ovšem Sko jelo o pár minut před naším příjezdem, takže jsme museli jít/jet ještě zastávku na tram 9.
|
|
|
|
| Mvek: Pokud jedu do Drážďan, tak většinou přímým vlakem z Jablonce, vystoupím na Dresden Neustadt a projdu se k hlavnímu nádraží přes centrum a následně Prager strasse. A to je přesně trasa, kde nejede lautr nic :) Takže za sebe říkám, že doprava v tomhle městě moc vyřešená není, minimálně tedy, co se centra týče.
Ost Deautschland má ovšem oproti nám tu obrovskou výhodu, že západ ho pořád dotuje naprosto neskutečnými penězi :)
A k těm tramvajím. Dvojdvéřová Tatra je rozhodně zajímavá, ale hlavně tam mají třídvéřové stejně jako u nás. Narozdíl od nás je ale nízkopodlažně neupravili.
Zajímavější jsou ty výluky, které u Bad Schandau, nebo Zittau, trvají snad už 10 let v různých cyklech. Vůbec nechápu, co tam neustále předělávají. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|