Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doleva, doprava - a třeba i rovně

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 3043
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2245 - 2264 / 3043Starší   Nejstarší

Mvek - 13. březen 2014 10:35sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Myslíš tím, že chtějí získat hlasy od voličů uvnitř města, nebo že i když to připraví a rozhodnou v dubnu, jak se tváří, tak to pak další "vláda města" zruší, nebo že bys věděl, koho volit?:-)
AVip - 13. březen 2014 10:19sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: Kdy jsou nejbližší komunální volby...? Není to čistě náhodou letos?

Mvek - 13. březen 2014 09:59sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Možná za rok nebudou smět do Prahy benzíňáky vyrobené před 2005 a diesely před 1999, přičemž buď půjde o širší centrum, nebo o vnitřek městského okruhu (Jižní spojka atd.).

Nebudu se rozčilovat předčasně, protože článek bude asi zase odfláknutý. Ale nechápu, kde přišli na rok 2005 u benzínu, když třeba Felicie mají katalyzátory už někdy od konce století (a spotřebou i při jízdě po Praze by neměly převyšovat 8 litrů na sto). Nemluvě o tom, že většina i moderních dieselů pěkně smrdí (a ten kouř bývá i tmavý), když řidič šlápne trochu víc na plyn, tak nechápu, co tam smrdí, jestli mají mít už tak dlouhou dobu dobré emise.

lagga - 07. březen 2014 14:29sipka
ZAMĚŘIT
lagga
celý roky mám klid a dneska sem si vyzkoušela jak nenavazující spoje tak smradlavého spolucestujícího, ...na každého jednou dojde, předpokládám :) ještěže mi na tom nic nezáviselo
Zephram - 25. únor 2014 10:07sipka
ZAMĚŘIT
Zephram
Něco pro Liberečáky.
Mvek - 31. leden 2014 10:44sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Policie v EU by mohla na dálku zastavovat ujíždějící řidiče

Zase jedna diskutabilní novinka. Na jednu stranu je to velmi zajímavé, na druhou docela nebezpečné z mnoha důvodů. Jak co se týče zneužití, tak co se týče věcí jako, že s vypnutým motorem přestává fungovat posilovač brzd, tak nebezpečí chyby a zastavení auta samovolně.
Yakuzza - 24. leden 2014 13:14sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Už jsem se lekl :)
Mvek - 24. leden 2014 13:13sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Yakuzza: Ne, zdá se, že jsem se ještě nezbavil tohoto mého častého překlepu (na QWERTY).
Yakuzza - 24. leden 2014 13:11sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mvek:
na olomoucky

To je úmysl?
Mvek - 24. leden 2014 12:58sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Šternberk na olomoucky prodává obložení stropu - jednotlivé hliníkové kachle totožné s kachlemi zdobícími starší stanice metra A
Mvek - 23. leden 2014 15:12sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Přesně tak, to vytýkám od začátku. Informace "omluvte nepravidelný provoz" je na dvě věci. Zvláště, když nenasadí rychle nějaký náhradní BUS, aby někdo mohl jet metrem (i když jestliže stavělo na mnoho minut na každé stanici, tak to bylo dost naprd) a někdo náhradním busem, a pak teprve někdo dalšími způsoby, pokud nechtěl přímo do centra.
AVip - 23. leden 2014 14:22sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Ještě všeobecně ke včerejšímu výpadku trasy C.
Mne se to dotklo +/- okrajově, jel jsem až po 17:00. Od Pražského Povstání dolů jsme nechávali na peróně cestující, kteří se do vlaku nevešli.

Co bych DPP vytknul ze všech nejvíc, je naprosto mizerný způsob, jakým byli cestující o celém problému informováni, či spíše neinformováni.

Dále se jednoznačně ukázalo, že stačí, aby trasa C trochu zakašlala a je průšvih - ve světle toho je jasné, že je zapotřebí záložní infrastruktura jak ve formě tramvaje, tak celé trasy D. nedělám si ovšem iluze, že by si z toho vzal Syreček poučení.
Každopádně, včerejšek jasně demonstroval, proč nemají různí anti-D či anti-tramvajoví rozumprdi pravdu...

Fakt, že neoficiální zdroje, které jsou jindy plné poměrně přesných informací (metroweb, k-report), stran včerejška +/- zaraženě mlčí taky nevěstí nic dobrého.
Mvek - 23. leden 2014 12:08sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Pozemstan: Ne, na časy přestupů se absolutně nedá spolehnout. Na křižovatce Chodovská/Záběhlická (U Plynárny) dává rád přestup mezi Chodovskou a Chodovskou, nebo Chodovskou a Bohdaleckou (často je to opravdu lepší) 2-3 minuty. Jelikož je člověk závislý na semaforech ve většině případů (a může být na dvou), navíc jsou obě zastávky od křižovatky vzdálené až 100 metrů, tak je to reálné tak maximálně pro svižné mladé.
Navíc často dva směry jsou u světel naštosované a v případě Záběhlické bezpečnost přechodů, že musí mít ostrůvky, zúžila silnici tak, že tam částečný pruh pro BUS nepomůže, kus stejně musí přes zácpu.
Mvek - 23. leden 2014 11:47sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ale tak zrovna včera byl hlavní problém se dostat z Budějovické na tu tram dolu (nejel správný autobus a na tu variantu se 118 jsem zapomněl), nicméně mě překvapilo, že mobilní idos mi našel spoj z Michelské 6kou na Karlák a přestup na metro. 6ka se zpozdila o 3 minuty, a přesto jsem během (a sražením dvou lidí na Karláku nahoře) chytil dole metro, které jelo o 2 minuty, než předpokládal IDOS.
Pozemstan - 23. leden 2014 11:38sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
AVip: Pravda, ve špičce to může být horší. Zejména při vystupování z tramvaje a na eskalátorech se může projevit docela "úzké hrdlo". Mimo špičku ale myslím na přestup často stačí časy oproti IDOSu poloviční, i když zase metro jede třeba jednou za osm či deset minut...
AVip - 23. leden 2014 10:24sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Pozemstan:
3 minut na přestup na Karláku

Ty tři minuty bych chtěl ve špičce opravdu vidět, zejména v situaci, kdy podobný nápad bude mít víc lidí (aby bylo jasno, já to explicitně nesestřeluju, ale zásadně rozporuji a oponuji časy přestupu/vstupu/výstupu, které udává roprd, protože ty jsou bez výjimky vysoce optimistické a platí pouze mimo špičku - stačí několik pomalých a motajících se senilních staříků v kritických místech a je o zábavu postaráno - tohle je prosím pěkně nic proti starším spoluobčanům, tohle je holá konstatování reality, protože s tím mám zkušenosti téměř z první ruky)
Pozemstan - 23. leden 2014 10:15sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
Mvek: "tram na Karlák a Bčkem" Ano, podle IDOSu by to trvalo na Náměstí Republiky asi 14 minut včetně 3 minut na přestup na Karláku a 3 minut čekání na metro, což by možná šlo ještě zkrátit...
AVip - 23. leden 2014 10:07sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Jinak u "B" je problém v tom, že stanice jsou vesměs hluboko a jen projít labyrintem vestibulů sjet/vyjet eskalátory chvíli trvá... z křižovatky Vinohradská/Italská jsem na Nám. republiky chodil takřka výhradně pěšky, výjimkou byly pouze výrazně zhoršené meteorologické podmínky (včera to bylo na hraně) nebo potřeba odnést něco nadnormativně velkého/těžkého.
AVip - 23. leden 2014 10:02sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek:
měl jsem jet 118kou na Smíchovské

To ovšem taky není žádná výhra...
ale je to zhruba ekvivalentní té kombinaci 124+3, pokud bych tohle musel řešit, tak bych vzal první autobus, který by mi přijel, ev. do kterého bych se probojoval...
Mvek - 23. leden 2014 09:29sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ad stav trasy C - a to je přesně to, proč ano, mě také se*e, že se nyní vážně uvažuje o trase D jakožto větvi C kvůli úspoře peněz.
Protože to pak bude k ničemu, budou stát obě větve... A nemusí jít jen o tu opravu Nuseláku, o které se mluví.


A ano, včera jsem si potvrdil AVipova slova, že by tram měla jezdit aspoň na Budějovickou, nebo někam za Kačerov. Včera by to pomohlo, dostal bych se na Karlák/Palackého také mnohem rychleji.


Je to zbytečné, já vím, ale kam má pořád největší smysl se ozvat s dopravními připomínkami? Na DPP je to k ničemu, takže má obecně Magistrát nějaký odbor, nebo jde tlačit jen na konkrétní městské části a zkusit nezávisle ROPID?
(Opakuji, vím, že je to asi k ničemu, ale ve světle událostí jako včera a vůbec často sebevrahů apod., má člověk v ruce aspoň argument.)

Nejnovější   Novější 2245 - 2264 / 3043Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o