Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| TelemachusRhade: Neříkal jsem to, jen jsem říkal, že v Praze snad žádné nejsou.
Naopak souhlasím, že jsou zastávky, kde by to vůbec nevadilo, třeba Plynárna nebo Teplárna Michle, které fungují jen ve špičce, jedna z nich i přes den, kdy je kontaktní centrum otevřené.
A ano, Hloubětíny budou taky dobrý příklad.
Celkově mi to přidání nevadí, byť v mnoho z těch zastávek, couž jsou i od jara, v 90% má aspoň jednoho čekajícího člověka. |
|
|
|
| Mvek: Vzpoměl jsem si jak jsi říkal, že tram zastávky na znamení nejsou dobrým nápadem.. Dneska jsem jel po delší době 19-tkou z Lehovce a musím číct, že Starý i Nový Hloubětím by klidně na znamení být mohly..
Jinak zvýšení zastávek na znamení celkem chválím. Z aktuální zkušenosti nejvíc na linkách 101, 104 a 120.
Co nechválím je jízdné za 32. To je za současného stavu opravdu nemístné.. |
|
|
|
| Fórum... ale proč ne, třeba bude žít více než zvířátka.
Doplním tedy své předchozí sdělení. DPP je jako MS, zavede zlepšení, a zároveň něco pokazí, nebo ho nedotáhne.
Nově skutečně hlásí autobusy zastávku na znamení nějakou dobu po oznámení příští zastávky (zatím to v 90% případů vyšlo na chvíli po rozjezdu z předchozí), a to hláškou "(gong) Příští zastávka je na znamení", ovšem když se zastávka přiblíží, nebo když ji projede, už hlásí jen její název, nikoliv to "zastávka na znamení".
No, možná jim to dojde, až se pár lidí, co dotyčnou zastávku jako na znamení znát nebudou, a hlášku přeslechnou, bude rozčilovat, že tam řidič nezastavil (ne, že by se občas někdo nedivil i tak, ale teď bude mít i z hlášení dojem, že má pravdu, a řidič tam měl zastavit).
Ale tak mě to snad nepálí, DPP jistě ví, jak má postupovat... |
|
|
|
| To myslíte vážně? Jste neměli přes FFko co dělat? :-) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Nakonec jsem jel přes Prahu a autobusem to také vyšlo na čtyři hodiny, a to měl ještě autobus do Chotěboře asi 15 minut zpoždění... |
|
|
|
| Pozemstan:
autem by to snad bylo přece jen rychlejší. Takto je to paradoxně někdy i "kratší" přes Prahu
Mno.. Já to jel autem právě přes Prahu a je to trasa ve tvaru nedokončeného kosočtverce, přičemž taky není vyloženě časově úsporná. Při dodržování rychlosti je to něco kolem čtyř hodin. Zajímavá je ale možnost Jablonec > Ml. Boleslav > Nymburk > Kolín > Čáslav, což je nějakých 160 km a teoreticky by se to dalo vzít za 2 hodiny. |
|
|
|
| Ad jisté fórum vedle, ano, mezi naším domem a KD v Chotěboři je to opravdu 117 km, resp. přesně podle Google Earth 117,77 km. -) Ale pokud jde o dobu cesty 4-5 hodin, uvažuji jen vlakové a autobusové spoje, autem by to snad bylo přece jen rychlejší. Takto je to paradoxně někdy i "kratší" přes Prahu, podobně jako v rámci Prahy např. cesta z Jižního Města na Černý Most metrem přes centrum... Přitom je Chotěboř směrem od nás (podobně jako je na "křižovatce" i z jiných míst, protože se nachází poblíž Golčova Jeníkova - geografického středu Česka), na cestě mezi krajskými městy: Liberec - Hradec Králové - Pardubice - Jihlava, kde by mohlo jezdit něco rychlejšího... |
|
|
|
| Nyní je zde první anketa. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|