Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Doleva, doprava - a třeba i rovně

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 3043
Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :)

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2238 - 2257 / 3043Starší   Nejstarší

Telemachus Rhade - 18. březen 2014 19:00sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Zimáky mají smysl pod 5°C. Nad jsou k ničemu, přilnavost je horší a spotřeba vyšší.
Mvek - 18. březen 2014 12:19sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jako teď ten zákon je nastaven naštěstí jakž takž, že když člověk v zimě nechce jezdit, tak ok, musí si dát bacha, aby vyjel maximálně, když opravdu nic nehrozí. Takže se zákonem bych hýbat ani nechtěl.

Ale vadí mi spíš to, jak se ty zimáky stále propagují jako nutná úžasná věc. Jsem přesvědčený, že kdyby se upozorňovalo i na to, že za tepla, zejména na mokru, kloužou víc, tak by pár drobných nehod ubylo. Protože řidiči by na to museli myslet podobně jako ti, co dříve jezdili na letních či "univerzálních" v zimě.
Yakuzza - 18. březen 2014 10:57sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
(Aneb už si nemůžu moc testovat odpich při odbočení z Nového Lískovce po Chironově nahoru do Kohoutovic.)
Yakuzza - 18. březen 2014 10:56sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
S těma zimníma mám úplně stejnou zkušenost jak Mvek, cca poslední týden dva.
Mvek - 18. březen 2014 10:27sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Dlouho jsem nepřestupoval na Želivského, a tak mě před měsícem překvapilo, že je tramvajové nástupiště východně od křižovatky předělané a nyní zde staví též BUSy, které začínají cestu ze Želivského (124, 139...). Přestup se tak zlepšil, ale jen pro některé.
A křižovatka se tak ještě zkomplikovala:-).
Mvek - 17. březen 2014 09:10sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Až mě někdo zase bude přesvědčovat, že mít preventivně zimáky je vždy lepší, tak ho už opravdu praštím.
Kola mi proklouznou při rozjezdu jen, když musím fakt spěchat do rušné křižovatky z vedlejší apod. V sobotu se mi to stalo dvakrát, a jednou při naprosto normálním rozjezdu po červené.
A už víckrát jsem v zimě brzdil hůř, a to i na suchu, ale to oproti tomu prohrábnutí je přece jen více subjektivní. Přitom mám od podzima nové Barum Polaris 2 nebo 3.
AVip - 13. březen 2014 10:54sipka
ZAMĚŘIT
AVip
No, rozhodně vím, koho NEVOLIT, abych tak řekl...
Mvek - 13. březen 2014 10:35sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Myslíš tím, že chtějí získat hlasy od voličů uvnitř města, nebo že i když to připraví a rozhodnou v dubnu, jak se tváří, tak to pak další "vláda města" zruší, nebo že bys věděl, koho volit?:-)
AVip - 13. březen 2014 10:19sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: Kdy jsou nejbližší komunální volby...? Není to čistě náhodou letos?

Mvek - 13. březen 2014 09:59sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Možná za rok nebudou smět do Prahy benzíňáky vyrobené před 2005 a diesely před 1999, přičemž buď půjde o širší centrum, nebo o vnitřek městského okruhu (Jižní spojka atd.).

Nebudu se rozčilovat předčasně, protože článek bude asi zase odfláknutý. Ale nechápu, kde přišli na rok 2005 u benzínu, když třeba Felicie mají katalyzátory už někdy od konce století (a spotřebou i při jízdě po Praze by neměly převyšovat 8 litrů na sto). Nemluvě o tom, že většina i moderních dieselů pěkně smrdí (a ten kouř bývá i tmavý), když řidič šlápne trochu víc na plyn, tak nechápu, co tam smrdí, jestli mají mít už tak dlouhou dobu dobré emise.

lagga - 07. březen 2014 14:29sipka
ZAMĚŘIT
lagga
celý roky mám klid a dneska sem si vyzkoušela jak nenavazující spoje tak smradlavého spolucestujícího, ...na každého jednou dojde, předpokládám :) ještěže mi na tom nic nezáviselo
Zephram - 25. únor 2014 10:07sipka
ZAMĚŘIT
Zephram
Něco pro Liberečáky.
Mvek - 31. leden 2014 10:44sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Policie v EU by mohla na dálku zastavovat ujíždějící řidiče

Zase jedna diskutabilní novinka. Na jednu stranu je to velmi zajímavé, na druhou docela nebezpečné z mnoha důvodů. Jak co se týče zneužití, tak co se týče věcí jako, že s vypnutým motorem přestává fungovat posilovač brzd, tak nebezpečí chyby a zastavení auta samovolně.
Yakuzza - 24. leden 2014 13:14sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Už jsem se lekl :)
Mvek - 24. leden 2014 13:13sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Yakuzza: Ne, zdá se, že jsem se ještě nezbavil tohoto mého častého překlepu (na QWERTY).
Yakuzza - 24. leden 2014 13:11sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mvek:
na olomoucky

To je úmysl?
Mvek - 24. leden 2014 12:58sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Šternberk na olomoucky prodává obložení stropu - jednotlivé hliníkové kachle totožné s kachlemi zdobícími starší stanice metra A
Mvek - 23. leden 2014 15:12sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Přesně tak, to vytýkám od začátku. Informace "omluvte nepravidelný provoz" je na dvě věci. Zvláště, když nenasadí rychle nějaký náhradní BUS, aby někdo mohl jet metrem (i když jestliže stavělo na mnoho minut na každé stanici, tak to bylo dost naprd) a někdo náhradním busem, a pak teprve někdo dalšími způsoby, pokud nechtěl přímo do centra.
AVip - 23. leden 2014 14:22sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Ještě všeobecně ke včerejšímu výpadku trasy C.
Mne se to dotklo +/- okrajově, jel jsem až po 17:00. Od Pražského Povstání dolů jsme nechávali na peróně cestující, kteří se do vlaku nevešli.

Co bych DPP vytknul ze všech nejvíc, je naprosto mizerný způsob, jakým byli cestující o celém problému informováni, či spíše neinformováni.

Dále se jednoznačně ukázalo, že stačí, aby trasa C trochu zakašlala a je průšvih - ve světle toho je jasné, že je zapotřebí záložní infrastruktura jak ve formě tramvaje, tak celé trasy D. nedělám si ovšem iluze, že by si z toho vzal Syreček poučení.
Každopádně, včerejšek jasně demonstroval, proč nemají různí anti-D či anti-tramvajoví rozumprdi pravdu...

Fakt, že neoficiální zdroje, které jsou jindy plné poměrně přesných informací (metroweb, k-report), stran včerejška +/- zaraženě mlčí taky nevěstí nic dobrého.
Mvek - 23. leden 2014 12:08sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Pozemstan: Ne, na časy přestupů se absolutně nedá spolehnout. Na křižovatce Chodovská/Záběhlická (U Plynárny) dává rád přestup mezi Chodovskou a Chodovskou, nebo Chodovskou a Bohdaleckou (často je to opravdu lepší) 2-3 minuty. Jelikož je člověk závislý na semaforech ve většině případů (a může být na dvou), navíc jsou obě zastávky od křižovatky vzdálené až 100 metrů, tak je to reálné tak maximálně pro svižné mladé.
Navíc často dva směry jsou u světel naštosované a v případě Záběhlické bezpečnost přechodů, že musí mít ostrůvky, zúžila silnici tak, že tam částečný pruh pro BUS nepomůže, kus stejně musí přes zácpu.

Nejnovější   Novější 2238 - 2257 / 3043Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o