Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Na jindřichohradecké úzkokolejce zkoušejí nové motorové vozy
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/266838-na-jindrichohradecke-uzkokolejce-zkouseji-nove-motorove-vozy/
Ta konstrukce je dobře úchylná, ale zas... proč ne...? |
|
|
|
| Zimáky mají smysl pod 5°C. Nad jsou k ničemu, přilnavost je horší a spotřeba vyšší. |
|
|
|
| Jako teď ten zákon je nastaven naštěstí jakž takž, že když člověk v zimě nechce jezdit, tak ok, musí si dát bacha, aby vyjel maximálně, když opravdu nic nehrozí. Takže se zákonem bych hýbat ani nechtěl.
Ale vadí mi spíš to, jak se ty zimáky stále propagují jako nutná úžasná věc. Jsem přesvědčený, že kdyby se upozorňovalo i na to, že za tepla, zejména na mokru, kloužou víc, tak by pár drobných nehod ubylo. Protože řidiči by na to museli myslet podobně jako ti, co dříve jezdili na letních či "univerzálních" v zimě. |
|
|
|
| (Aneb už si nemůžu moc testovat odpich při odbočení z Nového Lískovce po Chironově nahoru do Kohoutovic.) |
|
|
|
| S těma zimníma mám úplně stejnou zkušenost jak Mvek, cca poslední týden dva. |
|
|
|
| Dlouho jsem nepřestupoval na Želivského, a tak mě před měsícem překvapilo, že je tramvajové nástupiště východně od křižovatky předělané a nyní zde staví též BUSy, které začínají cestu ze Želivského (124, 139...). Přestup se tak zlepšil, ale jen pro některé.
A křižovatka se tak ještě zkomplikovala:-). |
|
|
|
| Až mě někdo zase bude přesvědčovat, že mít preventivně zimáky je vždy lepší, tak ho už opravdu praštím.
Kola mi proklouznou při rozjezdu jen, když musím fakt spěchat do rušné křižovatky z vedlejší apod. V sobotu se mi to stalo dvakrát, a jednou při naprosto normálním rozjezdu po červené.
A už víckrát jsem v zimě brzdil hůř, a to i na suchu, ale to oproti tomu prohrábnutí je přece jen více subjektivní. Přitom mám od podzima nové Barum Polaris 2 nebo 3. |
|
|
|
| No, rozhodně vím, koho NEVOLIT, abych tak řekl... |
|
|
|
| AVip: Myslíš tím, že chtějí získat hlasy od voličů uvnitř města, nebo že i když to připraví a rozhodnou v dubnu, jak se tváří, tak to pak další "vláda města" zruší, nebo že bys věděl, koho volit?:-) |
|
|
|
| Mvek: Kdy jsou nejbližší komunální volby...? Není to čistě náhodou letos?
|
|
|
|
| Možná za rok nebudou smět do Prahy benzíňáky vyrobené před 2005 a diesely před 1999, přičemž buď půjde o širší centrum, nebo o vnitřek městského okruhu (Jižní spojka atd.).
Nebudu se rozčilovat předčasně, protože článek bude asi zase odfláknutý. Ale nechápu, kde přišli na rok 2005 u benzínu, když třeba Felicie mají katalyzátory už někdy od konce století (a spotřebou i při jízdě po Praze by neměly převyšovat 8 litrů na sto). Nemluvě o tom, že většina i moderních dieselů pěkně smrdí (a ten kouř bývá i tmavý), když řidič šlápne trochu víc na plyn, tak nechápu, co tam smrdí, jestli mají mít už tak dlouhou dobu dobré emise.
|
|
|
|
| celý roky mám klid a dneska sem si vyzkoušela jak nenavazující spoje tak smradlavého spolucestujícího, ...na každého jednou dojde, předpokládám :) ještěže mi na tom nic nezáviselo |
|
|
|
| Policie v EU by mohla na dálku zastavovat ujíždějící řidiče
Zase jedna diskutabilní novinka. Na jednu stranu je to velmi zajímavé, na druhou docela nebezpečné z mnoha důvodů. Jak co se týče zneužití, tak co se týče věcí jako, že s vypnutým motorem přestává fungovat posilovač brzd, tak nebezpečí chyby a zastavení auta samovolně. |
|
|
|
| Yakuzza: Ne, zdá se, že jsem se ještě nezbavil tohoto mého častého překlepu (na QWERTY).
|
|
|
|
| Mvek:
na olomoucky
To je úmysl? |
|
|
|
| AVip: Přesně tak, to vytýkám od začátku. Informace "omluvte nepravidelný provoz" je na dvě věci. Zvláště, když nenasadí rychle nějaký náhradní BUS, aby někdo mohl jet metrem (i když jestliže stavělo na mnoho minut na každé stanici, tak to bylo dost naprd) a někdo náhradním busem, a pak teprve někdo dalšími způsoby, pokud nechtěl přímo do centra. |
|
|
|
| Ještě všeobecně ke včerejšímu výpadku trasy C.
Mne se to dotklo +/- okrajově, jel jsem až po 17:00. Od Pražského Povstání dolů jsme nechávali na peróně cestující, kteří se do vlaku nevešli.
Co bych DPP vytknul ze všech nejvíc, je naprosto mizerný způsob, jakým byli cestující o celém problému informováni, či spíše neinformováni.
Dále se jednoznačně ukázalo, že stačí, aby trasa C trochu zakašlala a je průšvih - ve světle toho je jasné, že je zapotřebí záložní infrastruktura jak ve formě tramvaje, tak celé trasy D. nedělám si ovšem iluze, že by si z toho vzal Syreček poučení.
Každopádně, včerejšek jasně demonstroval, proč nemají různí anti-D či anti-tramvajoví rozumprdi pravdu...
Fakt, že neoficiální zdroje, které jsou jindy plné poměrně přesných informací (metroweb, k-report), stran včerejška +/- zaraženě mlčí taky nevěstí nic dobrého. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|