Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Letos má v Praze vzniknout železniční zastávka Kačerov a o dalších se mluví. No, o těch dalších se v podobném horizontu pár let mluvilo už před 10 lety, takže sice by Podbaba a Kačerov byly přece jen nějaký pokrok, ale s velkým zpožděním.
Každopádně kdyby to vyšlo, tak se docela už prodlouží cesta na Beroun apod. Protože Vršovice, Eden, Strašnice, Zahradní Město, Hostivař, navíc tak naměstnané na sobě, to musí hrozně brzdit. A nepředpokládám, že u těchto zastávek by šlo využít znamení, protože tady bude nastupovat skoro pokaždé někdo. Dokonce i když by mi bylo líto některých lidí a je fakt, že Strašnice mám přímo a nejblíže BUSem, asi bych se pak přimlouval o jejich zrušení, protože Zahraďák bude na lepším spojení. |
|
|
|
| Hm, 124ka v meziměstském provedení, aneb Renault/Karosa v modrobílé. Zvláštní, že zrovna použili tohle vozidlo. |
|
|
|
| Marshall: O tom vůbec žádná! :-D
(opět technikálie: řady E a F byly vyvíjeny a stavěny +/- paralelně a jejich designy si byly tím pádem velmi podobné a jsou vyloženě ikonické; nejslavnější EMD F7 je asi ve filmu "Splašený vlak", ano je to ten "starý typ", kde jsou zaseknuté přechodové dveře - to by bylo fajn, kdyby za ní v té soupravě nebyly řazené dvě EMD GP7, které jsou +/- ze stejné doby... :-D) |
|
|
|
| No pro nás laiky stačí, že je hezká. :D |
|
|
|
| Zajímavý článek o jedné klasické lokomotivní řadě:
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/5262-O-legende-madarskych-trati-jmenem-NOHAB/
O legendě maďarských tratí jménem NOHAB
Nicméně, nebyl bych to já, abych tam nenašel chybu - NOHAB M61 vycházela z řady EMD E a nikoliv EMD F (nebudu zabíhat do technikálií, stačí když napíšu, že se to poměrně neomylně pozná podle podvozku). |
|
|
|
| U nás na Moravě máme toto, ale sám jsem tam nebyl. |
|
|
|
| TOHLE mě naprosto uchvátilo.
Na druhou stranu kdybys sebou chtěl vzít Leenu a třeba Krakena tak potřebujem větší :D |
|
|
|
| No to by mohlo být taky zajímavé!!! Jinak na drezínu bych tě vzal sebou :) |
|
|
|
| Marshall:
Kolo na jedné kolejnici tě asi neuspokojí, že? :-)
|
|
|
|
| Marshall: Zkus se více pídit po muzeu Sudoměř (mezi Mělníkem a M.B.). Mají krátký kus udržované trati a mají právě i ručně poháněné drezíny. Ale web zrovna moc nemají. Nicméně nějaké akce pořádají i v souvislosti s akcí Na Kokořínsko s párou, která bývá druhou sobotu v červnu (letos by to mělo být 14.6. společně s Veteránským rojením na Lobči). |
|
|
|
| Měl bych takovou otázku. Celkem delší dobu se toužím projet po železnici s pohonem vlastní silou (buď to takové ty páky nebo šlapací). Má někdo zkušenost tady v Čechách? |
|
|
|
| V kruhácích by se mohly objevit reklamy
Výborně! Sakra, jak se o těch reklamách může kecat deset let a nic neudělat?
V Praze mě už na několika místech opravdu rozptyluje animovaný billboard, protože další přibyly (Průmyslová, Chodovská)... |
|
|
|
| AVip: Ještě s tou barvou mi to hrozně připomíná nějakou vojenskou loď z první světové války nebo něco mezi ponorkou a lodí:-). |
|
|
|
| Na jindřichohradecké úzkokolejce zkoušejí nové motorové vozy
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/266838-na-jindrichohradecke-uzkokolejce-zkouseji-nove-motorove-vozy/
Ta konstrukce je dobře úchylná, ale zas... proč ne...? |
|
|
|
| Zimáky mají smysl pod 5°C. Nad jsou k ničemu, přilnavost je horší a spotřeba vyšší. |
|
|
|
| Jako teď ten zákon je nastaven naštěstí jakž takž, že když člověk v zimě nechce jezdit, tak ok, musí si dát bacha, aby vyjel maximálně, když opravdu nic nehrozí. Takže se zákonem bych hýbat ani nechtěl.
Ale vadí mi spíš to, jak se ty zimáky stále propagují jako nutná úžasná věc. Jsem přesvědčený, že kdyby se upozorňovalo i na to, že za tepla, zejména na mokru, kloužou víc, tak by pár drobných nehod ubylo. Protože řidiči by na to museli myslet podobně jako ti, co dříve jezdili na letních či "univerzálních" v zimě. |
|
|
|
| (Aneb už si nemůžu moc testovat odpich při odbočení z Nového Lískovce po Chironově nahoru do Kohoutovic.) |
|
|
|
| S těma zimníma mám úplně stejnou zkušenost jak Mvek, cca poslední týden dva. |
|
|
|
| Dlouho jsem nepřestupoval na Želivského, a tak mě před měsícem překvapilo, že je tramvajové nástupiště východně od křižovatky předělané a nyní zde staví též BUSy, které začínají cestu ze Želivského (124, 139...). Přestup se tak zlepšil, ale jen pro některé.
A křižovatka se tak ještě zkomplikovala:-). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|