Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Jo takhle, tak to nevím. Zaujalo mě to, protože tankuju prakticky výlučně na Shellce, ale přiznám se, že ceny moc nesleduju.
Ale s tou VISA kartou to je zajímavé, díky, o tom si pozjišťuju víc. |
|
|
|
| Stručně - jestli máte VISA kartu a banka vám sdělí kód, můžete tankovat u Shellu v Praze klasický Natural za 33,60.
V-Power Natural za 34,60 |
|
|
|
| Doplněk z dnešního provozu - magistrála opravdu skoro nejede, protože se všechno možné přelilo do aut... ve srovnání s magistrálou byla dnes "korunovaná horáková" doslova procházka... |
|
|
|
| Co by ale mohlo být zajímavé pro mnohé, VISA a SHELL mají akci, že při platbě touto kartou dostanete na FuelSave 1 Kč slevu na litr a pro ten V-Power 2 Kč.
Nicméně potřebujete k tomu kód od vaší banky, mBank ho poslala v rámci svých vnitřních zpráv. Kód funguje asi 5x. Pár pump je z toho vyřazených (např. Domažlice).
Na druhou stranu nejsou za to Shell body. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Na podzim 2012 se ti ještě vyplatilo jezdit do Měcholup:-).
Ale jinak ano, zajíždět někam se mi taky nechce, na druhou stranu já mám ONO často opravdu při cestě na sever od Prahy.
Co se týče kvality benzínu, naprostou náhodou jsme oba s tátou konstatovali, že nám teď přišlo po natankování toho FuelSave, že auto jelo spíš hůř než po ONO benzínu.
A před tím rokem a něco se tu vyjádřil i AVip, že záleží také na trubkách, jestli cisterna nestřídá benzín a naftu, a pak teprve na pančování provozovatelem. |
|
|
|
| Jinak o víkendu jsem jel tam a zpět po D1, respektive Praha až exit 119 a zpět, a musím pochválit za aplikaci dvojpruhů. Krásně plynulá cesta, kde jsem si jen v opravovaných úsecích přibrzdil. Kdo tvrdí, že jsou ty pruhy úzké, tak nechápe jejich smysl a neumí řídit. Byla to paradoxně dost možná nejpříjemnější cesta po D1, jakou jsem kdy jel :) |
|
|
|
| Mvek: Všichni pumpaři z tohohle vyššího ranku občas sníží cenu na úroveň konkurence. Třeba Agip Bělěhradská měl dlouho Diesel-tech 34,70 - od minulého týdne 36,90. Klasická snaha vytvořit si nové klienty a pak je trochu škubnout. Nicméně i takovýhle rozdíl tvoří jen 100 na nádrž (pokud budeme brát škodovýckých 45l), což jsou 3 litry. Takže mně je v Nuslích víceméně jedno, jestli si dojedu dolů na Otakarku k Agipu, nebo se projedu k Onu do Měcholup, kde cestou spálím tak těch 2,5 litru, když chytim červenou vlnu.
ONO má super ceny stále - otázka je, co vlastně tankuju. S diesel-techem nebo fuelsave naftou od Shellu ujedu subjektivně o malinko víc a přijde mi, že při mých 55 kW mám prostě lepší výkon/zvuk. Ale palivo 37 Kč + netankuju, nejsem blázen. |
|
|
|
| Yakuzza: Tak pardon, trochu jsem to přehnal, jen po celé Praze (a možná v M. Boleslavi, pokud tu cenu tam nevyplnil nějaký vtipálek).
Nicméně před rokem snížil na cenu Tank ONO, které je kousek od něj, na jedné pumpě v Praze. Letos snížil cenu všech pražských pump pod cenu ONO. |
|
|
|
| Zephram: Problém je jaksi v tom, že stancice metra Národní třída, kam by se případně mohl provoz "přelít" bude otevřena až v červenci... takže tímhle přijde Žižkov o spojení směr Národní (a obráceně) takřka dokonale.
No a magistrála... ta pojede pochopitelně ještě hůř než teď...
|
|
|
|
| Koukám, že se Shell pokouší opět o likvidaci levné konkurence, a tentokrát na všech frontách a masivně. |
|
|
|
| AVip: Ono to zase tolik ulic není, magistrála normálně pojede. Ale v půli Václaváku budou ty dva měsíce krušné.
Kolo nebo pěšky.
|
|
|
|
| No potěš koště... to zas bude v centru Prahy veselo:
Tramvaje dva měsíce neprojedou centrem Prahy, auto raději nezkoušejte
http://praha.idnes.cz/kvuli-oprave-nepojedou-tramvaje-centrem-prahy-fq8-/praha-zpravy.aspx?c=A140424_105922_praha-zpravy_bur
|
|
|
|
| Jízdní kolo bez vypletení a skládací
Zajímavé možné řešení do budoucna pro causal cyklisty ve městech, kteří řeší, kam s kolem. Přece jen skládat ho na ulici a nosit, to se pořád člověku asi tak moc chtít nebude, ale před vyjetím a po, to ještě jde.
Jiným řešením je asi nějaká ta forma bike sharingu, jako nyní vznikla od soukromé firmy v Praze (pokud vím, tak 1000 ročně a vyhledávání kola přes mobilní aplikaci, přičemž kola se můžou nechat třeba někde u stromu po městě). |
|
|
|
| Jinak ad nedávný článek o železničních stanicích v Praze, někdo přemýšlel podobně jako já.
V rámci zbudování zastávek Zahradní Město a Eden se totiž má zrušit stanice Strašnice, a navíc i ta větev tratě tam (a změnit na cyklostezku a celkově oblast revitalizovat). |
|
|
|
| "nedávno" je tak relativní:-).
Já tam jezdím znovu teprve 2 roky, ale značka tam bude delší dobu, jen vím, že celá 90. léta tam nebyla:-). |
|
|
|
| Mvek:
zákaz "mimo dopravní obsluhu" tam vznikl až nedávno.
ta značka tam je přes deset let a všichni tam jezdí auty stále.
Tak potom nerozumím, jak to tam je dlouho :) |
|
|
|
| Pokud sídlem není jen sídlo právnické osoby či firmy... Na což nejsem právník.
Jinak v tomto případě (ačkoliv jsem se radši zeptal) to bude zřejmě znamenat takový ten případ, kdy se prostě předpokládá, že se zákon bude porušovat a bude se to neoficiálně tolerovat, protože ta značka tam je přes deset let a všichni tam jezdí auty stále. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|