Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Yakuzza: Nevidím do brněnské situace kolem tamního MO, ale jo, věřím. Ostatně v Praze jsme se sice konečně dočkali aspoň jižní části, ale sever je v háji no a na východě je také každý den nějakou dobu zacpaná Štěrboholská spojka, která už prostě dvacet let nestačí. |
|
|
|
| Zmatky okolo městského okruhu v Brně. Ani silničáři neví, kdy se dostaví
Kvůli neustálým změnám ve vedení Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), které je investorem stavby, o vývoji projektu nyní nemá aktuální informace ani vedení Brna.
Podle mých posledních informací se mělo začít stavět v prvním čtvrtletí roku 2016. Neoficiálně jsem se ale ke svému překvapení doslechl, že bylo zrušeno výběrové řízení na zpracování dokumentace pro stavební povolení.
Obvykle nejsem příznivcem výkřiků tohoto typu, ale musím zkonstatovat, že je tady opravdu neuvěřitelný bordel. Stačí jenom trochu větší provoz a daný úsek VMO je prakticky nepoužitelný. Pokud teda člověk nemá nic lepšího na práci, než popojíždět dvacet minut na jedničku v kolonách.
Ať se nikdo nezlobí, ale celý náš politický systém ať jde do hajzlu. Před volbama člověk poslouchá sliby o zeštihlování byrokracie, ale ve výsledku je situace asi horší a horší. Výběrové řízení na zpracování dokumentace pro stavební povolení? To vážně? Dokončení aktuálně vypadá na konec roku 2019. Takže minimálně 5 let bude ještě půlka Brna dělat všechno pro to, aby se danému místu vyhnula. Nemluvě o tom, že se termín bude ještě samozřejmě průběžně posouvat, takže nějaký ten rok ještě naskáče. Já se kolikrát ani nedivím, že je ve společnosti nálada jaká je. |
|
|
|
| Pozemstan: Jo, to je tak nějak už normální stav. O Velikonocích to bylo na většině zastávkách podobné. |
|
|
|
| Marshall: Pochybuji, že by to někdo myslel vážně... Takže pak je to celkem jedno.
Ale Letňany bych spíš odvodil od létání, i když to určitě historicky takto nevzniklo.
Každopádně měli z Pankráce udělat Pancreas. Beztak od hodin biologie na škole tam slinivku vždycky slyším z hlášení stanic. |
|
|
|
| Jo, na fcb už to proběhlo.. Některé názvy se hodně povedly. |
|
|
|
| No dovolím si oponovat, že člověk, co to dělal, moc o "historical meaning" nevěděl.
Tak například u Ládví (kde teď bydlím) je možnost původu názvu dvojí - může to být od Hledví (místo dalekého rozhledu) nebo od bohyně Lady, kterou tady uctívali. |
|
|
|
| Z K-reportu... metro anglicky:
:-) |
|
|
|
| Jo takhle, tak to nevím. Zaujalo mě to, protože tankuju prakticky výlučně na Shellce, ale přiznám se, že ceny moc nesleduju.
Ale s tou VISA kartou to je zajímavé, díky, o tom si pozjišťuju víc. |
|
|
|
| Stručně - jestli máte VISA kartu a banka vám sdělí kód, můžete tankovat u Shellu v Praze klasický Natural za 33,60.
V-Power Natural za 34,60 |
|
|
|
| Doplněk z dnešního provozu - magistrála opravdu skoro nejede, protože se všechno možné přelilo do aut... ve srovnání s magistrálou byla dnes "korunovaná horáková" doslova procházka... |
|
|
|
| Co by ale mohlo být zajímavé pro mnohé, VISA a SHELL mají akci, že při platbě touto kartou dostanete na FuelSave 1 Kč slevu na litr a pro ten V-Power 2 Kč.
Nicméně potřebujete k tomu kód od vaší banky, mBank ho poslala v rámci svých vnitřních zpráv. Kód funguje asi 5x. Pár pump je z toho vyřazených (např. Domažlice).
Na druhou stranu nejsou za to Shell body. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Na podzim 2012 se ti ještě vyplatilo jezdit do Měcholup:-).
Ale jinak ano, zajíždět někam se mi taky nechce, na druhou stranu já mám ONO často opravdu při cestě na sever od Prahy.
Co se týče kvality benzínu, naprostou náhodou jsme oba s tátou konstatovali, že nám teď přišlo po natankování toho FuelSave, že auto jelo spíš hůř než po ONO benzínu.
A před tím rokem a něco se tu vyjádřil i AVip, že záleží také na trubkách, jestli cisterna nestřídá benzín a naftu, a pak teprve na pančování provozovatelem. |
|
|
|
| Jinak o víkendu jsem jel tam a zpět po D1, respektive Praha až exit 119 a zpět, a musím pochválit za aplikaci dvojpruhů. Krásně plynulá cesta, kde jsem si jen v opravovaných úsecích přibrzdil. Kdo tvrdí, že jsou ty pruhy úzké, tak nechápe jejich smysl a neumí řídit. Byla to paradoxně dost možná nejpříjemnější cesta po D1, jakou jsem kdy jel :) |
|
|
|
| Mvek: Všichni pumpaři z tohohle vyššího ranku občas sníží cenu na úroveň konkurence. Třeba Agip Bělěhradská měl dlouho Diesel-tech 34,70 - od minulého týdne 36,90. Klasická snaha vytvořit si nové klienty a pak je trochu škubnout. Nicméně i takovýhle rozdíl tvoří jen 100 na nádrž (pokud budeme brát škodovýckých 45l), což jsou 3 litry. Takže mně je v Nuslích víceméně jedno, jestli si dojedu dolů na Otakarku k Agipu, nebo se projedu k Onu do Měcholup, kde cestou spálím tak těch 2,5 litru, když chytim červenou vlnu.
ONO má super ceny stále - otázka je, co vlastně tankuju. S diesel-techem nebo fuelsave naftou od Shellu ujedu subjektivně o malinko víc a přijde mi, že při mých 55 kW mám prostě lepší výkon/zvuk. Ale palivo 37 Kč + netankuju, nejsem blázen. |
|
|
|
| Yakuzza: Tak pardon, trochu jsem to přehnal, jen po celé Praze (a možná v M. Boleslavi, pokud tu cenu tam nevyplnil nějaký vtipálek).
Nicméně před rokem snížil na cenu Tank ONO, které je kousek od něj, na jedné pumpě v Praze. Letos snížil cenu všech pražských pump pod cenu ONO. |
|
|
|
| Zephram: Problém je jaksi v tom, že stancice metra Národní třída, kam by se případně mohl provoz "přelít" bude otevřena až v červenci... takže tímhle přijde Žižkov o spojení směr Národní (a obráceně) takřka dokonale.
No a magistrála... ta pojede pochopitelně ještě hůř než teď...
|
|
|
|
| Koukám, že se Shell pokouší opět o likvidaci levné konkurence, a tentokrát na všech frontách a masivně. |
|
|
|
| AVip: Ono to zase tolik ulic není, magistrála normálně pojede. Ale v půli Václaváku budou ty dva měsíce krušné.
Kolo nebo pěšky.
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|