Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| Po tom je komická dnešní zpráva:
Pražský dopravní podnik odstavil kvůli závadě na brzdách několik tramvají typu 15T ForCity. U deseti vozidel se pokazil automatický dostavovací mechanismus hydraulických brzd. Do běžného provozu by se měly tramvaje vrátit v úterý 13. května
Zdroj: http://praha.idnes.cz/dpp-odstavil-kvuli-poruse-nekolik-tramvaji-forcity-fy0-/praha-zpravy.aspx?c=A140509_155808_praha-zpravy_bur
Nicméně tvrdí, že jde o výrobní závadu na nějaké dodávce těch dílů, takže je to výjimka:-). |
|
|
|
| Nevím no, čtrnáctky mi prostě nevadí. IMHO jsou v Praze horší vozy na odstřel. |
|
|
|
| Porsche umí akorát auta... jak jde o tank nebo tramvaj, tak vždycky zvítězí design nad funkcí... :-) |
|
|
|
| Yakuzza: Ano, ty kryty jsou divné a myslím, že přispívají k hluku, i když z nich vystupují jakési (také zvláštní) černé izolační kartáče. |
|
|
|
| Tady to je trochu vidět u přední sady kol. |
|
|
|
| V poslední době jsem se v Praze párkrát svezl 15T a musím říct, že to bylo velice přijemné svezení. Nesedí mi jenom jedna věc, když vůz zatáčí v oblouku, tak se vysunují jakési kryty u kol (z venku) a vypadá to strašně divně :) |
|
|
|
| Je fakt, že se třeba při přejezdu výhybek hlučně třesou jako "žebřiňák", takže navozují dojem, že se pod moderním designem skrývá šrot, ale v tomto ohledu není ani 15T o moc lepší... 14T na mě přitom alespoň působí vzhledově jako tramvaj, zatímco 15T připomíná spíš autobus, byť se mi celkově líbí víc... |
|
|
|
| Oj oj, neměli jste ale s těmi 15T taky nějaké problémy? Nebo nějak blbě postavená smlouva se škodovkou? Jinak brněnské 13T jsou sice děsně neoblíbené, ale aspoň jezdí spolehlivě. |
|
|
|
| "Prodej tramvají souvisí i s tím, že se Praha do konce roku 2018 zavázala odebrat celkem 250 modernějších tramvají 15T ForCity. Vzhledem k objemu zakázky musí dopravní podnik vyprázdnit vozovny, aby měl nové soupravy kam dát."
Dopravní podnik, no :-/ |
|
|
|
| Yakuzza: Nevidím do brněnské situace kolem tamního MO, ale jo, věřím. Ostatně v Praze jsme se sice konečně dočkali aspoň jižní části, ale sever je v háji no a na východě je také každý den nějakou dobu zacpaná Štěrboholská spojka, která už prostě dvacet let nestačí. |
|
|
|
| Zmatky okolo městského okruhu v Brně. Ani silničáři neví, kdy se dostaví
Kvůli neustálým změnám ve vedení Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), které je investorem stavby, o vývoji projektu nyní nemá aktuální informace ani vedení Brna.
Podle mých posledních informací se mělo začít stavět v prvním čtvrtletí roku 2016. Neoficiálně jsem se ale ke svému překvapení doslechl, že bylo zrušeno výběrové řízení na zpracování dokumentace pro stavební povolení.
Obvykle nejsem příznivcem výkřiků tohoto typu, ale musím zkonstatovat, že je tady opravdu neuvěřitelný bordel. Stačí jenom trochu větší provoz a daný úsek VMO je prakticky nepoužitelný. Pokud teda člověk nemá nic lepšího na práci, než popojíždět dvacet minut na jedničku v kolonách.
Ať se nikdo nezlobí, ale celý náš politický systém ať jde do hajzlu. Před volbama člověk poslouchá sliby o zeštihlování byrokracie, ale ve výsledku je situace asi horší a horší. Výběrové řízení na zpracování dokumentace pro stavební povolení? To vážně? Dokončení aktuálně vypadá na konec roku 2019. Takže minimálně 5 let bude ještě půlka Brna dělat všechno pro to, aby se danému místu vyhnula. Nemluvě o tom, že se termín bude ještě samozřejmě průběžně posouvat, takže nějaký ten rok ještě naskáče. Já se kolikrát ani nedivím, že je ve společnosti nálada jaká je. |
|
|
|
| Pozemstan: Jo, to je tak nějak už normální stav. O Velikonocích to bylo na většině zastávkách podobné. |
|
|
|
| Marshall: Pochybuji, že by to někdo myslel vážně... Takže pak je to celkem jedno.
Ale Letňany bych spíš odvodil od létání, i když to určitě historicky takto nevzniklo.
Každopádně měli z Pankráce udělat Pancreas. Beztak od hodin biologie na škole tam slinivku vždycky slyším z hlášení stanic. |
|
|
|
| Jo, na fcb už to proběhlo.. Některé názvy se hodně povedly. |
|
|
|
| No dovolím si oponovat, že člověk, co to dělal, moc o "historical meaning" nevěděl.
Tak například u Ládví (kde teď bydlím) je možnost původu názvu dvojí - může to být od Hledví (místo dalekého rozhledu) nebo od bohyně Lady, kterou tady uctívali. |
|
|
|
| Z K-reportu... metro anglicky:
:-) |
|
|
|
| Jo takhle, tak to nevím. Zaujalo mě to, protože tankuju prakticky výlučně na Shellce, ale přiznám se, že ceny moc nesleduju.
Ale s tou VISA kartou to je zajímavé, díky, o tom si pozjišťuju víc. |
|
|
|
| Stručně - jestli máte VISA kartu a banka vám sdělí kód, můžete tankovat u Shellu v Praze klasický Natural za 33,60.
V-Power Natural za 34,60 |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|