Vzhledem k třem nezávislým diskuzím, které se stočili k MHD, infrastruktuře, nebo dopravnímu spojení jsem se rozhodl konat! Záhlaví bude představeno na IV. ročníku Winterconu :) |
|
|
| TelemachusRhade: Přesně tak. Nemluvě o tom, že by aspoň jedna - dvě linky stačily coby "proof of concept" s ohledem na řešení situace s dopravou na/z letiště.
|
|
|
|
| AVip: Mít Praha kvalitního dopravního projektanta, tak už jsou na stole návrhy na 5 místních S-Bahnů a už by se dávala do kupy stanice Vyšehrad. Kolejí je tu dost a za minimálních investic se tu dají velmi rychle rozjet 3 nové linky. |
|
|
|
| A obecně k "D" - obě varianty, co jsou na stole mají svá prot a proti a myslím, že se bez problému shodneme, že nejhorší je varianta "0", to jest že se zas nebude stavět nic.
Dále je tu ta věc, že celá situace opravdu volá po návratu tramvají na Pankrác.
A taky po výstavbě "S-bahnu" na trase Krč - Vršovice - Hlavní Nádraží (- Holešovice) v taktu, řekněme 15 minut ve špičce.
Krčí se to propasíruje, tím jsem si jist, koukám na ní z okna, otázka je, jak by to bylo ve Vinohradských tunelech mezi Vršovicemi a Wilsonkou, eventuálně by se dalo uvažovat pro tento účel i o obnově stanice Vinohrady.
|
|
|
|
| TelemachusRhade: Tomu uvěřím, až se začne kopat; krom toho, přestup na Pankráci je ve hře doslova "od nepaměti" a s najížděním na C se v některých variantách výstavby D počítalo pouze coby s dočasným opatřením.
|
|
|
|
| TelemachusRhade: Neříkej hop, dokud zastupitelstvo nepřeskočí... -) |
|
|
|
| Mvek: Pokud je to takový systém, tak už je to jasně poněkud nekalá konkurence, jen by to asi nemělo postihovat jakékoli spolujízdy, kdy člověk přispěje na palivo... Jinak by myslím místo zákazu byla na místě spíše legalizace za jasných pravidel a standardů zajišťujících kvalitu řidiče a automobilu srovnatelnou s taxíky, zdanění atd.
Jinak při cestách autobusem mezi Prahou a Jabloncem či Libercem jsem před lety na nástupištích vídal člověka, který nabízel svezení lidem bez místenky... Jednou, když jsem se nedostal do autobusu, jsem toho v časové tísni využil. Uklidnilo mě, že se přidal i jablonecký zastupitel a paradoxně dopravní expert (původně železničář) Berounský. Jinak bych se trochu bál jet se zcela neznámými lidmi, protože ten člověk na první pohled nepůsobil moc seriózně... Cenově to nakonec vyšlo podobně jako autobus. |
|
|
|
| Yakuzza: Jo, určitě to v pořádku není a nadpis článku je zavádějící. Ovšem pokud by to vedlo k tomu, že třeba budou moct být provokatéři stopaři, kteří stopnou někoho a pak mu nabídnou peníze za svezení, a když on přijme, tak mu dají pokutu, tak by to bylo hodně špatné.
Aneb zřejmě tohle se děje v USA v některých státech (alespoň Boston Legal se na tom párkrát přiživilo) s prostitucí, že se policajtky nabízí, aby zatkly zákazníka ve chvíli, kdy jim nabídne peníze...
Únik daní je jasně špatný a diskutabilní, navíc alespoň u nás auta taxislužby přece jen mají chodit na technickou častěji a řidiči na zdravotní prohlídky. Jiná věc bohužel je, že se to dá asi snadno ošulit, když člověk chce. |
|
|
|
| Ona to je vpodstatě taková modernější verze taxiků, takhle by to mělo fungovat všude. |
|
|
|
| Mno, spolujízda je jedna věc, tohle je ale skutečně alternativa k taxikům, takže chápu, že to taxikáře štve, kor když ti lidi z toho mají pravidelný nezdaněný výdělek... |
|
|
|
| Zef: Jéé, to je pěkné (ta tramvaj). No a co se týká prolézání, tak myslím, že naši zkušenost s vlaky metra v Hostivaři jen tak něco nepřekoná. |
|
|
|
| Tak tam by se nebylo špatné podívat a pořádně si to prolézt.
http://technet.idnes.cz/technicke-zazemi-metra-07d-/tec_reportaze.aspx?c=A140510_213849_tec_reportaze_rja |
|
|
|
| Zephram: A já si říkal, co tam dělala ta tramvaj, kterou jsem zahlédl někdy před rokem nebo dvěma z auta:-). |
|
|
|
| Na Jižní spojce v úseku mezi Jižním Městem a Smíchovem začne od pondělí 2. června fungovat vyhrazený pruh pro autobusy MHD.
http://praha.idnes.cz/vyhrazeny-pruh-pro-autobusy-na-jizni-spojce-f3g-/praha-zpravy.aspx?c=A140528_154425_praha-zpravy_mis1
V článku mluví hlavně o mostu, kde si to naopak moc nedovedu představit, na druhou stranu možná tam bude méně kolizních situací (i když více čekání).
Je otázkou, jestli ten pruh udělají po celé J.S., a pak by měl tedy význam pro případ, kdy se stane nehoda, aby BUSy nemusely trčet na 8minutové trase hodinu.
Jen by to ještě chtělo někdy udělat zastávku nad Kačerovem, nebo zavést další BUS, který by jezdil např. z Budějovické přes Brumlovku a Kačerov na Smícháč.
|
|
|
|
| V Dejvicích nateklo už ráno... :-)
(demontovaná střecha je demontovaná střecha)
Takže na Dejvické na 100%.
|
|
|
|
| Otázka je jediná: Kudy nateče do metra dnes? :-) |
|
|
|
| Mvek: Neslovíčkař. :) Prostě to blbě organizujou. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|