|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 11690 |
|
Vítejte ve Diskuzním klubu. Není zde pevně dané téma, to se postupně vyvíjí, nicméně více než dvě témata zároveň není záhodno probírat. Jinak zde panuje názorová volnost. |
|
|
| Tak mne napadá... je možné udělat striktně nekuřácký vnitřek a kuřáckou zahrádku? (nebo naopak?) |
|
|
|
| Mvek: Všade, kde sa podáva jedlo je zákaz fajčenia, alebo povinnosť spraviť hermeticky oddelenú časť pre fajčiarov, pričom nejačiarske priestory musia byť ako prvé po vstupe do reštaurácie.
Samozrejme netvrdím, že všetci na Slovensku tento zákon dôsledne dodržiavajú... |
|
|
|
| Pokud turistické souhrnné údaje o Slovensku z ÚAMK:-) mluví pravdu, tak na Slovensku je to jako u nás dříve, restaurace musí být nekuřácké, nebo musí mít stavebně oddělené prostory pro kuřáky. Zatím můžu jen soudit z jedné resturace, ale tady se to stavební oddělení možná myslí vážně, a ne jako některé směšné oddělené místnosti s průchodem bez dveří, velkým jako vrata u nás (a nálepkou, že tam jsou oddělená místa pro kuřáky).
Tady konkrétně to je obří restaurace a pro kuřáky má jen jednu prosklenou kukaň s jedním velkým stolem (a přes den v létě odsunutým jedním panelem, takže mají dostatek vzduchu, takto odkrývají panely i pro zbytek zimní zahrady této resturace). |
|
|
|
| Zajímavé https://www.dtest.cz/clanek-4492/kolik-stoji-reklamace
Aneb o účelně vynaložených nákladech na reklamaci, které mohu uplatnit, jsem věděl (a poprvé se je chystám použít u toho blbého kanystru, protože nejméně půl deci benzínu jsem ztratil díky závadě, ale i když to asi neprokážu, zkusím aspoň tu dopravu), ale netušil jsem, že je nezákonné požadovat pokutu/proplacení při neoprávněné reklamaci (i když je to logické).
A už vůbec jsem netušil, že lhůta správně má začít běžet od oznámení, bez nutnosti už tam to zboží dopravit, viz poslední odstavec (běžně to není zajímavé, ale...).
Zkrátka je v tom článku pár bodů, které se mohou hodit na vzpurné prodejce.
Na druhou stranu dTest tvrdí a předkládá i vzor smlouvy, že lze přenést práva na reklamaci na nového vlastníka věci (aby nemusel jít reklamovat původní kupující, ale nový majitel zboží), a přitom advokát, se kterým jsem mimo jiné řešil jiné věci, mi řekl, že podle něj je to nesmysl a nic takového nejde. |
|
|
|
| ou, přidávám se taky s přáním všeho nejlepšího Miraku |
|
|
|
| Diky vsem.
Yakuzza:
Jo, to muzem. |
|
|
|
| Dodatečně také přeji vše nejlepší. -) |
|
|
|
| Vše nej, mohli bysme dát zase někdy pivo. |
|
|
|
| Chvílu jsem nechápal, holt už mám tu ikonku moc dlouho :-) Díky! |
|
|
|
| Na můj (stručný, heslovitý) podnět odpověděli, že si problémů jsou vědomi, některé jsou předmětem reklamací, a že věž je otevřená jen asi od předchozího víkendu.
Při psaní podnětů jsem si ještě uvědomil, že tím, jak jsou dvířka razantní a jedno křídlo (levé) se otevírá ven pro východ a druhé dovnitř, tak hrozí, že to srazí nějaké dítě (docela mě to bouchlo do ruky). |
|
|
|
| Pozemstan: Jako pobavil jsem se, takže bezva přidaná hodnota. |
|
|
|
| Mvek: Tak to jsou "pěkné" zážitky... -)( |
|
|
|
| Návštěva v Hradci Králové byla velmi humorná. Jejich renovovaná zvonice Bílá věž mě dostala a zaslouží si zařadit do sbírky našich re-pre elektrorezistentních zážitků (ten web taky stojí za to).
Dostanete lístek s čárovým kódem bez instrukcí. Pak jdete od kasy asi dvě patra k rozcestí bez označení, z něj to vede k východu nebo nahoru k turniketu. Turniket je v podobě dvoukřídlých dvířek, každé dvířek má u sebe čtečku s nápisem, abych tam přiložil kód (myslím, že díky mnohabarevným diodám není jasné, kam vlastně a jak). Dvoukřídlá dvířka s čtečkou slouží pro vstup i východ ven.
Když lísteček přiložíte, dvířka se otočí dovnitř a můžete projít. Prošla za mnou i Dáša, protože proti se hrnul dav lidí z věže, kteří chtěli ven, takže jsme nechtěli překážet.
Rozhlížíme se po informačních LCD panelech, zatímco dav seshora zápasí s čtečkou, a pak postřehneme, že zřejmě na Dášu volá přes repráček a vysílačku pokladní, že musí přiložit lístek (i když je dávno uvnitř). Dvířka, která jsme použili, se zřejmě zablokovala se slabým pípáním, červeným blikáním, protože asi čidlo zaznamenalo průchod dvou lidí. Ale toho pípání a barev si stejně nejde všimnout díky davu i záplavě barevných diod ozvláštňující starý interiér (prý zkusili kombinovat starý a nový styl, ale venku naštěstí kromě pokladny u paty nechali jen starý).
Když jsme už stoupali vzhůru, měli stejné zážitky lidé vycházející, také se skupině asi nechtělo čekat, než se dvířka zavřou a čtečka vezme další lístek, aby pustila ven dalšího návštěvníka.
Aby toho nebylo málo, tak za dvířky je jsou ještě jedny schody dolu, pouze ke skleněnému modelu věže a s nouzovým východem (až na to, že to jsou poměrně malé dveře, bych se nedivil, kdyby někdo zkoušel odcházet tamtudy a možná taky vyvolal alarm).
A ještě jsou ve věži digitální informační panely (LCD), na několika z nich byla současná fotka a popis, že jde o výhled daným směrem na přelomu 19. a 20. století a v současnosti. Fotky se neměnily, dotyk na panel nepomáhal, tlačítko tam nebylo.
Jeden z takových panelů zobrazoval plochu Windows a někdo tam otevřel browser a jeho nápovědu:-).
Navíc se ve věži asi kromě videí na některých panelech také měly ozývat ambientní zvuky jako hučení, duněné, rezonance... V posledním patře se během naší prohlídky ochozu začal z repráků ozývat ohlušující šum.
Ke vstupu a "použití" věže nebyla jediná instrukce, až na nápis, že mám přiložit vstupenku na tom automatu hrajícím barvami, na instrukci o přechovávání vstupenky po celou dobu návštěvy na ní samotné a na informaci u vstupu, že dalekohledy na ochozu nefungují, a tak do nich nemám házet mince (u nich už varování nebylo).
Takže mě děsí, jaké prachy za tak strašně nefuknční výbavu dali, a je to námět pro někoho, kdo se rád rozčiluje. Tady by měl tolik prostoru pro ztropení scény. Částečnou omluvou je pouze to, že prý snad věž otevřeli v posledních pár týdnech. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|