|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 11690 |
|
Vítejte ve Diskuzním klubu. Není zde pevně dané téma, to se postupně vyvíjí, nicméně více než dvě témata zároveň není záhodno probírat. Jinak zde panuje názorová volnost. |
|
|
| Zephram:
je možné udělat striktně nekuřácký vnitřek a kuřáckou zahrádku?
Takhle funguje většina hospod se zahrádkou... |
|
|
|
| Tak mne napadá... je možné udělat striktně nekuřácký vnitřek a kuřáckou zahrádku? (nebo naopak?) |
|
|
|
| Mvek: Všade, kde sa podáva jedlo je zákaz fajčenia, alebo povinnosť spraviť hermeticky oddelenú časť pre fajčiarov, pričom nejačiarske priestory musia byť ako prvé po vstupe do reštaurácie.
Samozrejme netvrdím, že všetci na Slovensku tento zákon dôsledne dodržiavajú... |
|
|
|
| Pokud turistické souhrnné údaje o Slovensku z ÚAMK:-) mluví pravdu, tak na Slovensku je to jako u nás dříve, restaurace musí být nekuřácké, nebo musí mít stavebně oddělené prostory pro kuřáky. Zatím můžu jen soudit z jedné resturace, ale tady se to stavební oddělení možná myslí vážně, a ne jako některé směšné oddělené místnosti s průchodem bez dveří, velkým jako vrata u nás (a nálepkou, že tam jsou oddělená místa pro kuřáky).
Tady konkrétně to je obří restaurace a pro kuřáky má jen jednu prosklenou kukaň s jedním velkým stolem (a přes den v létě odsunutým jedním panelem, takže mají dostatek vzduchu, takto odkrývají panely i pro zbytek zimní zahrady této resturace). |
|
|
|
| Zajímavé https://www.dtest.cz/clanek-4492/kolik-stoji-reklamace
Aneb o účelně vynaložených nákladech na reklamaci, které mohu uplatnit, jsem věděl (a poprvé se je chystám použít u toho blbého kanystru, protože nejméně půl deci benzínu jsem ztratil díky závadě, ale i když to asi neprokážu, zkusím aspoň tu dopravu), ale netušil jsem, že je nezákonné požadovat pokutu/proplacení při neoprávněné reklamaci (i když je to logické).
A už vůbec jsem netušil, že lhůta správně má začít běžet od oznámení, bez nutnosti už tam to zboží dopravit, viz poslední odstavec (běžně to není zajímavé, ale...).
Zkrátka je v tom článku pár bodů, které se mohou hodit na vzpurné prodejce.
Na druhou stranu dTest tvrdí a předkládá i vzor smlouvy, že lze přenést práva na reklamaci na nového vlastníka věci (aby nemusel jít reklamovat původní kupující, ale nový majitel zboží), a přitom advokát, se kterým jsem mimo jiné řešil jiné věci, mi řekl, že podle něj je to nesmysl a nic takového nejde. |
|
|
|
| ou, přidávám se taky s přáním všeho nejlepšího Miraku |
|
|
|
| Diky vsem.
Yakuzza:
Jo, to muzem. |
|
|
|
| Dodatečně také přeji vše nejlepší. -) |
|
|
|
| Vše nej, mohli bysme dát zase někdy pivo. |
|
|
|
| Chvílu jsem nechápal, holt už mám tu ikonku moc dlouho :-) Díky! |
|
|
|
| Na můj (stručný, heslovitý) podnět odpověděli, že si problémů jsou vědomi, některé jsou předmětem reklamací, a že věž je otevřená jen asi od předchozího víkendu.
Při psaní podnětů jsem si ještě uvědomil, že tím, jak jsou dvířka razantní a jedno křídlo (levé) se otevírá ven pro východ a druhé dovnitř, tak hrozí, že to srazí nějaké dítě (docela mě to bouchlo do ruky). |
|
|
|
| Pozemstan: Jako pobavil jsem se, takže bezva přidaná hodnota. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|