|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 11690 |
|
Vítejte ve Diskuzním klubu. Není zde pevně dané téma, to se postupně vyvíjí, nicméně více než dvě témata zároveň není záhodno probírat. Jinak zde panuje názorová volnost. |
|
|
| Mvek: To je další věc, že facebook ani nemá mé pravé jméno. |
|
|
|
| Seven: Už nevím jak, ale dávno mě FB nějak přinutil mu dát číslo, takže je to celkem fuk, stejně ho ví.
Sice pro mě není životně důležitý, protože ho na přihlašování nikam nepoužívám, a aktivní na něm jsem taky málo, ale přece jen může tak někdo dělat ostudu, nebo hůře ostudu těm několika stránkám, do kterých mám moderátorských nebo vlastnický přístup. |
|
|
|
| Seven:
alespoň se mi nedopíše Mikšík, že chtěj pohlídat dítě
Další člověk, kterého sis zablokovala? :) |
|
|
|
| Máš na FB něco, co by ti stálo za to mu dávat telefonní číslo? Já třeba ne, pokud mi ho někdo hackne, ať si užije ten nekonečný string memů s kočičkama a gifů z Once Upon a Time, co si tam posílám soukromou poštou s kámošema a hlavně alespoň se mi nedopíše Mikšík, že chtěj pohlídat dítě. |
|
|
|
| Je tu někdo, kdo využívá na FB dvoufaktorové přihlášení? Já jen, že po zkušenostech s prolomením mailu (ale ne změnou hesla), a následným pokusům změnit hesla do některých služeb, jsem už podruhé zkusil podlehnout tvrzení, že na FB jedině dvoufaktor (stejně jako na Google atp.).
Jenže SMS z FB mi vždy chodí pár dní, a pak přestanou. Už je to podruhé. Nic prostě nepřijde. |
|
|
|
| AVip: Dodatečně Ti přeji všechno nejlepší. -) |
|
|
|
| Mvek: A místo nich se objeví další alternativy, tak jako úplně u všeho :) |
|
|
|
| Mirak: Ale můžou se to začít šířit a mizet další zdroje, a budou taky tabu jak jiné odkyzy. |
|
|
|
| Ono je to akademické, nikdo z nás kvůli tomu titulky používat nepřestane. Am I right or am I right? :) |
|
|
|
| Mvek: Pravda, možná jsem to pochopil opačně, než jak to bylo myšleno. Myslel jsem, že vybrali hlavně filmy, které komerčně dostupné nebyly, aby tím posílili váhu žaloby, že šlo o jasně nelegální aktivitu, ale mohlo to být i naopak, což by pak opět posilovalo i argumentaci ušlým ziskem (a pak tedy soud rozhodl svým způsobem férově, když bral jen ze skutečného "zisku")... |
|
|
|
| Pozemstan: Zrovna té jedné větě jsem moc nerozuměl, jestli chtěli říct, že se použily filmy, které nebyly dostupné, nebo právě naopak, ale že většina obsahu se týká filmů, které nejsou, jen na ty se v žalobě nezaměřili, aby právě někdo moc nekřičel.
|
|
|
|
| Mvek: To je docela drsné, zejména pokud jde o fanouškovsky vytvořené titulky v případech filmů, u kterých originální distribuce podporu ve švédštině ani neposkytovala. Ba co víc, přiznávají, že použili v žalobě především filmy, které v té době nebyly ve Švédsku komerčně dostupné. Ano, mají tak svým způsobem větší jistotu nelegální distribuce na daném území (byť v době globálního internetového trhu to nemusí být stoprocentní, ačkoli třeba legální nosiče mohou mít různá regionální omezení apod.) Každopádně to podle mě zpochybňuje argumentaci ušlým ziskem. Zakladatel oné stránky tedy také musí zaplatit jen část sponzorských darů a reklam, i když téměř 600 tisíc Kč není málo. Zase je ale tedy otázkou, zda není trestáno hlavně toto - že i když titulky poskytoval zdarma, nejednal zcela neziskově...
Pomiňme teď fakt, že Švédové většinou umí dobře anglicky, což je jazyk většiny hollywoodské produkce. Třeba ale využívali i titulky anglické, i když pak neplatí moje argumentace absencí švédské podpory. |
|
|
|
| Nicméně, bude sedět v Novartisu na Pankráci, takže mě nezajímá, jak bude vypadat :D |
|
|
|
| já furt nevím, co znamená super junior...jestli nemusíš nic umět anebo jestli je to suprová pozice. |
|
|
|
| Nemám experience s iOS ani Apple/Mac a ten první bod je u mě taky hodně diskutabilní, takže bych asi neprošel :-) |
|
|
|
| Nechcate někdo přijít dělat kanďouška?
Hello Team!
We have a super junior position for Novartis and maybe you can help us. Check requirements below, maybe one of your friends is a great fit :)
Professional Experience:
Lives and loves mobile apps and mobile smart devices
Deep familiarity with mobile devices and applications is required.
Help Desk / IT support experience is huge advantage
Strong communication skills and customer focus
Fluent in English (written and spoken), other languages are advantage
Technical Skills/Competencies:
Ticketing systems / Incident management experience is a big advantage
Mobile experience: iOS, Android. Nice to have: Windows Phone
Mobile Device Management (MDM): Any MDM is advantage
Apple/Mac experience is an advantage
Thank you! |
|
|
|
| Mvek: Dodatečně Ti přeji všechno nejlepší. -) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|