|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 11695 |
|
Vítejte ve Diskuzním klubu. Není zde pevně dané téma, to se postupně vyvíjí, nicméně více než dvě témata zároveň není záhodno probírat. Jinak zde panuje názorová volnost. |
|
|
| ?e? Teda myslím na začátek. Jak říkám, zeptám se jich, jak mám provést doporučení jejich servisu, kdy? nemám CD. A uvidíme:-) |
|
|
|
| Razer: Já ti to teda opravdu stručně shrnu. Má? pravdu v prvním odstavci a? na poslední bod. Instalace byla ře?ena formou předinstalace, kteár se dá obnovit. V servisu v?e dělali na mé instalaci, akorát se jim mo?ná automaticky nainstalovala nová mechanika, kteoru měnili, mo?ná základní deska, ale ?lo o stejný typ. Zkrátka samotné Win neinstalovali nikdy.
Oni doporučují reinstal, já ale čistý reinstal nemám provést z čeho. Oni jsou jen servis, ne samotný výrobce, jen jsou jeho smluvní servis i pro reklamace.
A teď tak řekněme naivní otázka, po kom mám chtít tu čistou přeinstalaci? Po servisu, kdy? chci reklamovat absenci instalačního CD, nebo vůbec té mo?nosti? Microsoft mi řekl, ?e u OEM Win je na dodavateli (ASUS), jak mi instalaci Win poskytne. Akorát mám mít ten hologram atd.
Ale myslím, ?e obrátit se v tomto případě přímo na ASUS by asi bylo nejlep?í. |
|
|
|
| AVip: Ale no, taky má? pravdu, jejich testům RAM, HDD a snad desky i kvůli druhému mproblému zrovna neříkám testování. Měli to nechat běhat několik dní (taky to tak trvalo a měl jsem přislíbenou prioritu oproti ostatním zakázká) atd. Ale je to zvlá?tní. Nicméně zvlá?tní spí? je, ?e se ten obraz vyskytl údajně u toho samého modelu u jednoho člověka od nás ze ?koly (to vím přes fórum, osobně ho neznám) a děje se to tak jednou měsíčně.
Tak?e uvidíme ten reinstal. Prioritně zkusím asi přelstít ho tím na?ím instalačním CD, pak teprve, kdyby se to nepovedlo, budu kontaktovat nejdřív ASUS, jak tedy mám přeinstalovat Win, kdy? mi to neumo?ňují, ale servis doporučuje. Nicméně asi do té doby budu líný:-). A ta 30 denní doba na vyzkou?ení nebude tak moc dostatečná. NEbudu si jist, kdy? se nic neporjeví, ?e to stačilo,byť u? to bude slibné.
Uvidíme.
Vyslanec: Rozmyslel jsem si to a asi se zeptám znovu a? za necelý měsíc, pokud mi instalace domácích Win XP s číslem z notebooku sel?e. |
|
|
|
| Mvek:Já bych ti i docela rád poradil dokonce jsem si to 2x přečetl alě nejak nechápu o co vlastně jde .)
pochopil jsem: Má? problém s HW, servis radí reinstalaci. Ty nemá? reinstalační CD av?ak instalaci ti prováděl PC servis.
A ty ře?í? jestli kdy? se di podělal SW k HW tak jestli se ta záruka na HW vztahuje i na SW?
Pokud by problémy se SW instalací provedenou tou firmou vznikly hned od začátku nebyl by problém ov?em v téhle fázi někdy po 1 roce kdy ty pou?ívá? PCčko si myslím ?e je ten SW jako součást HW nereklamovatelný zvlá?ť pokud ze začátku fungoval a tys do něj nezasahoval co? vlastně ani ze zákona nesmí? = chyba není v HW ani v SW dodávaného k HW ale v ostatním SW co jsi ov?em zapříčinil pouze ty :)
Jestli jsem něco pochopil ?patně tak mi to řekni.
|
|
|
|
| Mvek: Instalace SW jako takového je diskutabilní, nicméně, já bych to otočil - jak si mů?e být servis jistý, ?e v?echno chodí, kdy? to novou reinstalací nevyzkou?el?
Nebo jak to tedy zkou?eli...?
Ovladače v aktuální verzi se dají stáhnout ze stránek Asusu. |
|
|
|
| Mvek: Já počkám na Razera a případně ho doplním :-) |
|
|
|
| Vyslanec: Hele, nechci z tebe ?ádná dalekosáhlá moudra a dlouhé je to kvůli opakování věcí, které jste si tady u? mohli přečíst hodněkrát, tak?e to mů?e? přelétnou velmi rychle.
Nejpodstatněj?í je první a poslední odstavec (samotného textu, to Mám dotaz nepočítám:-)) |
|
|
|
| Mvek: 2L2r :-) (too long to read) |
|
|
|
| Mám dotaz (spí?e na právníky)...
I sám servis mi na informování o znouvobjevení problému s obrazem, plus o tom rozsvícení kontrolky Bluetooth, odpověděl, ?e i po poradě s výrobcem bych měl přeinstalovat načisto celý systém plus ovladače, ale ?e samotné voladače nemusí stačit.
Jen?e jak jsem ji? řekl, nemám instalační CD, jen obnovovací. Pominu-li to, ?e chci zkusit s na?ím CD a tím mým číslem (kdyby to nevy?lo, nevím, kde se?enu jiné instalční CD, necraknuté), tak bych rád tohle vyře?il.
Budu psát ASUSu a tento mail brát jako pádný argument, jak mám podle nich přeinstalovat Win. Ale doma jsme ře?ili, zda to není stále i v kompetenci servisu? Zkrátka je to oficiální servis výrobce, ře?il reklamaci, jen?e nedoře?il, patrně je v sw. Nicméně já sw kupoval s notebookem!
Co vy na to? MYslíte, ?e se z toho servis lehce vyvlékl?
Nebo se předinstalace tady dá brát jako sw a na sw je jen půl roku reklamace?? Proto?e pokud jo, tak je to u? stejně jedno (aspoň myslím, ?e i s přičtením doby, kdy byl nb v servisu to je přes půl roku). |
|
|
|
| Noviny Prahy 10Zastupitelstvo Městské části Praha 10 s politováním oznamuje úmrtí člena ... Velkoobjemové kontejnery o prázdninách. Autor: [ celý článek ]. Praha získala ...
www.p10.cz/zobrazVydani.php?roc=2006&vyd=13
Aneb jak se člověk občas pobaví při vyhledávání... I kdy? zrovna úmrtí pana Velkoobjemové kontejnery není tak zábavné |
|
|
|
| Yakuzza: To je nějaká Če?ka, co se vdala do GB a przní tam DVD pro region 2... |
|
|
|
| Co je vůbec zač ta Jana Carlisle? Její titulky bývají stra?né... |
|
|
|
| Lt.Shark: Nemluvě o tom, ?e bychom jí za tu hrůzu je?tě museli platit... |
|
|
|
| Lt.Shark: Myslí? titulky od vyhlá?ené Jany Carlisle? :-)
Pozemstan: Vynasna?ím se... |
|
|
|
| Vyslanec: Viděl jsem u? Anryho titulky, před časem i část dabované (a jinak přelo?ené) verze. Jsem zvědav na tvé podání. -) |
|
|
|
| Vyslanec: A co ty title z DVDka, ty urcite nebudou fanovsky, ne? :o) |
|
|
|
| Asi takhle - ke kinofilmu se nedají prsknout jakékoliv fanovské titulky, musí se dodr?ovat mno?ství znaků na vteřinu (je to těch deset) a vůbec by s úpravou bylo tolik práce, ?e jsem se to rozhodl přelo?it znovu, kdy? u? jsem to dělal jako román... |
|
|
|
| Vyslanec: A proč dělat znova něco, co u? je udělaný minimálně dvakrát? |
|
|
|
| Mvek: Ne, ale dělám je?tě titulky k Nemesis :-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

|