|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 11695 |
|
Vítejte ve Diskuzním klubu. Není zde pevně dané téma, to se postupně vyvíjí, nicméně více než dvě témata zároveň není záhodno probírat. Jinak zde panuje názorová volnost. |
|
|
| Lt.Shark: Je?tě ?e mě neučí?, jinak bys psal jenom o mně :-) |
|
|
|
| Asi si budu muset zalozit svoje forum, kde budu licit jak me kterej zak nastval tim, ze bezel moc pomalu nebo neskamal dost vysoko... treba, ale jen treba az bude kazdej muj druhej prispevek o tomhle (coz je u tebe asi 2000), tak to mozna taky zacne nekoho stvat... :o) |
|
|
|
| Lt.Shark: No, začíná? se tak jevit:-) |
|
|
|
| Razer: To budu muset zjistit. A k tvé první otázce.. no, taky mě to zarazilo, ale vyplývá mi z toho spí? to, ?e oni neře?í, jak jsem to koupil, oni ře?í prostě technickou zále?itost (nemluvím o tom, jeslti mají či ne). A ta rada s reinstalací nebylo oficiální stanovisko v protokolu (tam je, ?e se nic neprojevilo, ale pár věcí vyměnili a testy proběhyl dobře), ale jen reakce mailem o technika poté, co jsem si postě?oval na opětovný výskyt problému. |
|
|
|
| Mvek: Ale copak, ja sem taky jeden z tvych problemu? :o))) |
|
|
|
| No pravda je, ?e u? mu to i přejmenovali... :-( |
|
|
|
| Lt.Shark: Ale tak sorry, hw problémy jsem u? Yakuzzovi řekl, ?e vím, bylo to moc, prostě nějak bylo toto fórum při ruce víc ne? soukromá po?ta.
Tohle je ale věc veřejného rázu a mnohem obecněj?í a mů?e potkat více lidí, jak to vlastně je s OEM licencí Win, navíc dotaz na dva lidi! Tak?e tady si stojím za oprávněností dotazu.
A? na to, ?e jsem se zeptal dřív, ne? jsem se rozhodl, jestli to chci tak moc ře?it hned nebo ne.
Mé pousy o změnu tématu tu nikdo moc nebral.
A jak jsem řekl, teď je to oprávněné, tak mlč, nebo ho hodím po tobě! Pak budu mít po dvou starostechnajednou. Jen?e potom si koupím nový notebook (jiné značky) a budu trápit tvé potomstvo či já nevím jaké pozůstalé v rodině:-) |
|
|
|
| Mvek:No tak z toho vyplývá ?e by se ti o to měl postarat ten servis, ale zase nejspí? zále?í za jakejch dal?ích podmínek jsi to od nich koupil.
Teď ale nechápu jak po tobě mohou chtít aby jsi si to reinstaloval sám kdy? ti nedali instalační CD?
Vyslanče: Není to spí? tohle OEM nějaké druh smlouvy ne? nákup produktu? Tedy, ?e oni se zavazují poskytovat Mvekovi přístup k Win po určitou dobu? |
|
|
|
| Vyslanec: :o) Klid, bratre... |
|
|
|
| Lt.Shark: TOHLE BYCH TESAL! SVATÁ PRAVDA!!!! KONEČNĚ TO NĚKDO ŘEKL!!!!!!!!!!!!!!
Válím se pod stolem smíchy :-) |
|
|
|
| Mvek: Mveku, prosimte uz ten pocitac vyhod z okna... me uz vazne stve cist porad dokola tvoje prispevky o problemech s pocitacem. Starnet je diskuzni forum o scifi a ne o tvoji Opere nebo Asusu. To to nemuzes resit na nejakem jinem, k tomu urcenem webu? |
|
|
|
| Razer:
Vazeny pane Vondracku,
Moznost ziskani instalacniho media k zakoupenemu produktu zavisi na zpusobu jeho nakupu.
Zde Vam popisu hlavni moznosti pri nakupu:
1. Krabicovy nakup - ziskavate zaroven i instalacni medium
2. Multilicencni nakup - neziskavate instalacni medium, ale je Vam umozneno si jedno takove instalacni medium od sveho prodejce dokoupit a nasledne provest rozinstalaci daneho produktu na tolik pocitacu, kolik mate zakoupeno licenci.
3. OEM - zalezi na OEM prodejci, jestli Vam s nakupem produktu doda i instalacni medium ci nikoliv. Pokud ano, provadite si instalaci a pripadnou preinstalaci sam. Jestlize Vam instalacni medium nedoda, provadi Vam preinstalaci Vas OEM prodejce pomoci sveho instalacniho media a instalacniho klice (OEM prodejce Vam poskytuje technickou podporu).
|
|
|
|
| Jdu si dát panáka a hned přiběhnu :-) |
|
|
|
| Razer: No, asi se k tomu vrátím případně a? bude potřeba. Teď to necháme být, nebudu vás otravovat zbytečně:-). Ale samozřejm,ě je to klasický počítač dodávaný s OS. A právě asi restore CD (no, ono to není jen tak jedno, to je slo?itěj?í:-), ale taky je to jako skrytá partition disku, z té je to obnovené za čtvrt hodiny jako po koupi) je teda náhrada CD, proto?e samotné CD by asi pro ně byl problém dodávat.
ANo, detaily na to OEM bych pak musel někde vyhledat, to myslím není nikde přilo?eno, ale je pravda, ?e je?tě jednou zkontroluju, jestli licenční podmínky nejsou součástí balení, kde byla příručka. Patrně je mám při tom obnovení, ale tam nejde jaksi si nic zkopírovat:-). ALe mo?ná je najdu někde i na disku nainstalované, odněkud se musí tahat.
Jestli je vadné to restore CD, to nemů?u zatím vědět. Teda servis to naznačuje, ale neprokazuje, proto?e oni s tím enexperimentovali a problém se vyskytl a? po instalaci i dal?ích věcí (kdo by dělal se surovou instalací WIn, ?e:-)). Naznačují, ?e problém mů?e působit i nějaký jiný soft, byť u té závady s rozsvícením diody rovnou mluvili o ovladačích a Win. |
|
|
|
| No a teď to po sobě čtu a úplně se mi to nezdá .) Vyslanče raď :)
Jde mi o to ?e přesně nevím co je OEM
Mů?e jít prostě o to ?e jako médium pro program poslou?il tvůj disk a jestli jsi ho svým neodborným zásahem po?kodil (jako kdybys ?roubovákem rejpal do CD) tak na náhradu nárok nemá?.
Na druhou stranu pokud je to OEM vymezeno normálně tak bys měl mít nárok na to co jsem tu psal :/ |
|
|
|
| Mvek:Nevím jestli jsem to správně pochopil, ale pokud ty má? "zakoupený" Win bez dal?ích dodatků ve smlouvě tak ti musí být umo?něno s ním nakládat po neomezeně dlouhou dobu.
Jasně a stručně, buď ti daj instal CD a nebo ti to reinstalnou sami - jestli?e to obnovovací CD nefunguje jak má (v tomhle případě mělo zjevně suplovat instalační CD) tak má? právo na reklamaci. Na druhou stranu, pokud u? ti ta reklamační doba vypr?ela tak reklamovat nemů?e?. Ov?em stále se mů?e? domáhat svoho práva svůj majetek řádně u?ívat.
Ov?em a teď u? to asi přeháním a chtělo by to pozorně přečíst smlouvy a co to vlastně to OEM v tomhle případě znamená. Bys je mohl za?alovat za podvod, proto?e ti tvrdili, ?e to obnovovací CD stačí k výkonu tvých práv a ona to není pravda a ty jsi s tím nebyl seznámen :) |
|
|
|
| ?e? Teda myslím na začátek. Jak říkám, zeptám se jich, jak mám provést doporučení jejich servisu, kdy? nemám CD. A uvidíme:-) |
|
|
|
| Razer: Já ti to teda opravdu stručně shrnu. Má? pravdu v prvním odstavci a? na poslední bod. Instalace byla ře?ena formou předinstalace, kteár se dá obnovit. V servisu v?e dělali na mé instalaci, akorát se jim mo?ná automaticky nainstalovala nová mechanika, kteoru měnili, mo?ná základní deska, ale ?lo o stejný typ. Zkrátka samotné Win neinstalovali nikdy.
Oni doporučují reinstal, já ale čistý reinstal nemám provést z čeho. Oni jsou jen servis, ne samotný výrobce, jen jsou jeho smluvní servis i pro reklamace.
A teď tak řekněme naivní otázka, po kom mám chtít tu čistou přeinstalaci? Po servisu, kdy? chci reklamovat absenci instalačního CD, nebo vůbec té mo?nosti? Microsoft mi řekl, ?e u OEM Win je na dodavateli (ASUS), jak mi instalaci Win poskytne. Akorát mám mít ten hologram atd.
Ale myslím, ?e obrátit se v tomto případě přímo na ASUS by asi bylo nejlep?í. |
|
|
|
| AVip: Ale no, taky má? pravdu, jejich testům RAM, HDD a snad desky i kvůli druhému mproblému zrovna neříkám testování. Měli to nechat běhat několik dní (taky to tak trvalo a měl jsem přislíbenou prioritu oproti ostatním zakázká) atd. Ale je to zvlá?tní. Nicméně zvlá?tní spí? je, ?e se ten obraz vyskytl údajně u toho samého modelu u jednoho člověka od nás ze ?koly (to vím přes fórum, osobně ho neznám) a děje se to tak jednou měsíčně.
Tak?e uvidíme ten reinstal. Prioritně zkusím asi přelstít ho tím na?ím instalačním CD, pak teprve, kdyby se to nepovedlo, budu kontaktovat nejdřív ASUS, jak tedy mám přeinstalovat Win, kdy? mi to neumo?ňují, ale servis doporučuje. Nicméně asi do té doby budu líný:-). A ta 30 denní doba na vyzkou?ení nebude tak moc dostatečná. NEbudu si jist, kdy? se nic neporjeví, ?e to stačilo,byť u? to bude slibné.
Uvidíme.
Vyslanec: Rozmyslel jsem si to a asi se zeptám znovu a? za necelý měsíc, pokud mi instalace domácích Win XP s číslem z notebooku sel?e. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

|