|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 11690 |
|
Vítejte ve Diskuzním klubu. Není zde pevně dané téma, to se postupně vyvíjí, nicméně více než dvě témata zároveň není záhodno probírat. Jinak zde panuje názorová volnost. |
|
|
| lagga: Jj, ale to mě druhý den vět?inou čeká zkou?ka, maturita, nebo něco podobného:-) |
|
|
|
| chmjo, nemů?u spát :s apřitom sem utahaná jako kotě
stává se vám to taky někdy ? |
|
|
|
| Vyslanec: Přidávám se k Vyslancovi! |
|
|
|
| Nemá nějaká dobrá du?e titulky na Free Enterprise? Anglické nebo, nedejbo?e, české? |
|
|
|
| Má pravdu ... je to osvědčené :o) |
|
|
|
| Mvek: jo, přesně tak, dítě by teoreticky nemělo sly?et ?ádné zákazy, ?ádná ne, proto?e je to demotivující, otupuje to snahu zkou?et nové věci...je to oficiální pedagogická poučka a já na to při?la náhodou |
|
|
|
| Mvek:Nebo je?tě zbejva metoda Igora Hnízda o speciálním výnosu ministerstva ?kolství... |
|
|
|
| lagga: Jak myslí? to s tím ne? Jako preferovat, co musí a ne, co nesmí? |
|
|
|
| Mvek jak říká tuvok07, zjisti co kdo umí a pak jim mů?e? dělat motivaci na konec hodiny "kdo mne poslouchá, tak ví, co má udělat a pak si za odměnu mů?e udělat tohle..." třeba jim tam hoď nějakou hru
s promítáním v rámci výuky by bylo v?echno lehčí, ani mi o tom nemluv
a je?tě jdna věc, co sem zjistila, ?e ú?asně pomáhá: pou?ívat slovo a předponu "ne" co nejméně, nejlépe vůbec a klást po?adavky nebo příkazy takovou formou, ?e určitá zodpovědnost padá na ně
Dr?im ti palečky |
|
|
|
| Mvek: Jj, to znám. Pomohlo mi kdy? jsem si udělal malý průzkum co kdo s PC u? umí. |
|
|
|
| A není tu mezi vámi skrytý daňař nebo znalec zákona 586/1992 s novelami, prostě obecně ohledně daní fyzických osob (ře?ím problém s daněmi v rámci brigád, kdy? ročně dělám daňové přiznání kvůli příjmům za pronájem bytu)?
0:-) |
|
|
|
| Lt.Shark: Jo, já vím. Nejhor?í je, ?e jim to nemů?u hromadně ukázat, proto?e projektor není. Sedí ke mně zády (aspoň vidím, co dělají), navíc ka?dý má jiné zku?enosti... No nic, Musím je pří?tě zaúkolovat od začátku. |
|
|
|
| ne, hlavne je musis dokazat zaujmout... ne jenom mluvit o Opere a Asusech :o), ale o necem co je bude opravdu zajimat a pak ti budou zobat z ruky a poslouchat. |
|
|
|
| Mvek: muzu ti poradit jen fejzrrr :o)
a nebo naopak, koupit par "Jumja sticků" a na konci je dat nejhodnejsim... ;o) |
|
|
|
| Mám dotaz. Má tu někdo zku?enosti s malými (1.-5. třída) dětmi jako vedoucí/učitel?
Já mám pocit, ?e se z nich zblázním:-). Dne?ní první hodina počítačového krou?ku byla děs, proto?e je navíc mám nakombinované a v podstatě v?ichni umí s počítačem zlobit. |
|
|
|
| ach jo, máma mi vypla tancování na Markýze proto?e chce koukat na Ztracený...je vět?í za?ranec ne? já, jdu se studem utopit do vany |
|
|
|
| Mvek: Trpělivost je zde opravdu klíčová.
A ten Asimov je opravdu poučný, mimochodem. Je docela dobré číst zárodečné povídky na téma Ří?e a Nadace... které ov?em z řady důvodů (btw. VELMI dobrých) nejsou součástí oficiální kontinuity. |
|
|
|
| AVip: To jsme na tom podobně. No, dokončené to je, ale já myslel dokončit tak, aby to bylo třeba i na publikvoatelné úrovni (já vím, u románu je to opravdu práce).
Ale u? tu o tom moc kafrám:-) |
|
|
|
| Mvek: Tak to dokonči. A po nějaké době se k tomu vra?. Z toho se fakt nestřílí... :-)
Například moje první vá?ně míněná povídka by se nakonec dala i publikovat, proto?e jsem ji zhruba dvakrát razatně přepsal, tak?e z původního textu z roku 1996 zbyla vlastně jen dějová kostra (jinak to byl poměrně brutální rip-off A.C.Clarka říznutý ST - začínal jsem u hard SF a do fanfic jsem postupně sklouzl...). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|