|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 11690 |
|
Vítejte ve Diskuzním klubu. Není zde pevně dané téma, to se postupně vyvíjí, nicméně více než dvě témata zároveň není záhodno probírat. Jinak zde panuje názorová volnost. |
|
|
| AVip: Ne, ne, u Č. Lípy, tady jsou akorát Holanské rybníky opodál. |
|
|
|
| Mvek: Kde?e máte chalupu? Nemusí? dávat souřadnice, stačí přibli?ně - já jen, ?e podél Vltavy v Ji?ních Čechách je ptačí chřipka téměř zaručená zále?itost... ;-) |
|
|
|
| Hm, vidím, ?e u nás na chalupě se dějou často zvlá?tní věci, od sr?ňů v krbu, krtků vylézajících na povrch, slepic lezoucích téměř do domu... a? po dne?ní labu?, která se promenádovala u sousedů v zahradě, pak pod nedodělaným plotem prolezla a sedla si na poli. Občas se obírá, občas se jen rozhlí?í. Vzpomněl jsem si na ptačí chřipku... |
|
|
|
| Pozemstan: Pravda,díky, tady hledat mě nenapadlo. Ale teď akorát vím, ?e na ?ířku se musím vejít do 10 cm:-) |
|
|
|
| Mvek: Něco o tom pí?e tady Diegina. |
|
|
|
| Nemáte někdo nějaký ten ST manuál nebo tak? Jen přemý?lím, jak mů?e být velká ta insignie na uniformách na Enterprise v TOSce... Myslím na vý?ku třeba. Ono z screenů to není tak dobře znát. |
|
|
|
| Mvek: LOL!
Klasika, která v?dy potě?í! |
|
|
|
| Tak toto mě místy dokonale pobavilo, zejména některé odpovědi techniků na konci...:-)
Jedná se o opravdové záznamy.
Vě?: "Abyste zabránili hluku, uhněte prosím o 45 stupňů doprava."
Pilot: "Co mů?eme dělat za hluk ve 35000 stopách?"
Vě?: "Takovej rachot, jako kdy? va?e 707 narazí do 727 před vámi."
Vě?: "Jste Airbus 320, nebo 340?"
Pilot: "Samozřejmě, ?e Airbus 340".
Vě?: "V tom případě buďte tak laskav a zapněte před startem taky ty dva
dal?í motory."
Pilot: "Dobré ráno Bratislavo"
Vě?: "Dobré ráno, pro informaci, tady je Vídeň"
Pilot: " Chystáme se na přistání Bratislavo."
Vě?: "Tady je opravdu Vídeň"
Pilot: " Vídeň?"
Vě?: "Ano Vídeň".
Pilot: "Ale proč? My jsme chtěli do Bratislavy."
Vě?: "OK, tak přestaňte přistávat a zahněte doleva."
Vě? ironicky k pilotovi, který právě obzvlá?? tvrdě přistál: "Nojo, přistání
nemusí být ?ádný tajemství, pasa?éři mů?ou klidně vědět, ?e u? jsou dole.
Pilot: "To nevadí, oni stejně v?dycky tleskaj"!
Pilot společnosti Alitalia, kterému vyřadil blesk z provozu půlku kokpitu:
"Skoro v?echno nám vypadlo, nic u? u? nefunguje, ani vý?koměr u? nic
neukazuje......"
Po pěti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: "Dr? u? hubu a zemři
jako chlap!"
Pilot: "Máme málo paliva. Okam?itě ?ádáme dal?í instrukce.
Vě?: "Jaká je va?e pozice? Nemáme vás na radaru."
Pilot: "Stojíme na dráze 2, čekáme u? věčnost na cisternu."
Vě?: "Po přistání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2,
Delta 1 a Oskar 2"
Pilot: "Kde to je? My se tady přeci nevyznáme!"
Vě?: "Nic si z toho nedělejte, já jsem tady taky teprve druhý den."
Pilot: "?ádáme o povolení ke startu."
Vě?: "Sorry, ale nemáme vá? letový plán, kam letíte?"
Pilot: "Do Salzburgu, jako ka?dý pondělí"
Vě?: "Dneska je úterý"
Pilot: "To je super, tak to máme dnes volno."
Vě?: "Va?e vý?ka a pozice?"
Pilot: "Měřím 180 a sedím vepředu vlevo".
Vě?: "Máte dostatek paliva, nebo ne?"
Pilot: "Ano"
Vě?: "Ano co?".
Pilot: "Ano pane".
Vě?: "Oznamte nám očekávaný čas příletu."
Pilot: "Úterý by se mi docela hodilo."
Po ka?dém letu vyplňují piloti formulář, který se jmenuje Grip, neboli
stránka. A tam napí?ou v?echny technické problémy a závady na letadle, které
zpozorovali během letu a které je potřeba opravit. A mechanici si to přečtou
a zjednají nápravu a pak do formuláře napí?ou, co a jak bylo opraveno. Mají
zcela zvlá?tní humor....
Letecká společnost Quantas vydala knihu, ve které nejlep?í chu?ovky
zveřejnila. Je tam v?dy zapsán problém a ře?ení:
Zapsaný problém: levá vnitřní pneumatika skoro potřebuje vyměnit.
Ře?ení: levá vnitřní pneumatika byla skoro vyměněna.
Problém: zku?ební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice
drsné.
Mechanikova poznámka: automatické přistávání na tomto letadle není
nainstalováno.
Poznámka: něco je uvolněno v pilotní kabině.
Mechanik: něco bylo uta?eno v pilotní kabině.
Poznámka: Na předním skle jsou mrtví brouci...
Mechanik dopsal: byli objednáni ?ivý brouci.
Poznámka: autopilot v poloze "dr?et vý?ku" nechá letadlo klesat 60 m/min.
Mechanik: tento problém si nemohu předvést na zemi.
Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuvěřitelné síle.
Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uvěřitelnou sílu.
Zapsaný problém: Třecí zámky způsobují, ?e se ?krtící páčka zastaví.
Mechanik dopsal: proto tam také jsou.
Zapsaný problém: Podezření na prasklé sklo.
Mechanik: podezření je správné.
Zapsaný problém: Motor číslo 3 chybí!
Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.
Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legračně.
Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polep?ilo a létalo vá?ně.
Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.
Mechanik: cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových textů.
Zapsaný problém: My? v pilotní kabině.
Mechanik: byla namontována kočka.
Zapsaný problém: Z pod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky
jako by trpaslík bouchal na něco kladívkem.
Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.
|
|
|
|
| http://www.youtube.com/watch?v=gUQMrgOkS-I&mode=related&search
Ach ta angličtina. |
|
|
|
| Jacob:přece nechce? abych ti v?echno vyspoiloval ,-)
|
|
|
|
| Jacob:TA TAKY UMŘE PŘEZEJ JÍ VEJPŮL !!! |
|
|
|
| Vyslanec: Brzo - no nemám kvalitní a rychlé zdroje :o) Doufám ale, ?e mi tam zůstane Elizabeth a nic se jí nestane :o) |
|
|
|
| Jacob: Tos to viděl brzo :) Ale taky mě to mrzelo :( |
|
|
|
| Mvek: Dne?ní den je a? moc krutý ... |
|
|
|
| Je?i?i kriste!!! Dr. Carson zemřel ... :o( |
|
|
|
| kapitan Pike: Ale to ne, to bych spí? řekl, ?e právě tam asi ?el, proto nechce přijít k tobě. |
|
|
|
| Jacob: No Microsoft nejde tam, kam by měl (nechci to jmenovat, abych nebyl sprostý :-)). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|