|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 11690 |
|
Vítejte ve Diskuzním klubu. Není zde pevně dané téma, to se postupně vyvíjí, nicméně více než dvě témata zároveň není záhodno probírat. Jinak zde panuje názorová volnost. |
|
|
| kapitan Pike: Musí? si promluvit s PR oddělením tvého blogu :) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Tu Tak to vypadá, ?e za nedostatek feedbacku mů?e ?patná promotion. |
|
|
|
| kapitan Pike: Je?tě taková nenápadná otázka - Kde tu sérii má?? :) |
|
|
|
| Celkem bych i ocenil nějaký ten názor (pokud to nebude rána pěstí :-) ) na svou sérii článků Ekonomika ve Star Treku :-) |
|
|
|
| Razer: :-DDD
Inu, trh přece vyře?í v?e... |
|
|
|
| Vyslanec: Jistě, svou pětačtyřicítku má? bezpečně ulitou. :-) Ale pobavilo mě velice to volání po starých dobrých časem monarchie. :-) |
|
|
|
| BorgDog: Nářky majitelů zbraní mě absolutně nezajímají :-) |
|
|
|
| Vyslanec: Vzhledem k tvému "právnickému" oboru bys mo?ná shledal zajímavým tohle: http://www.gunlex.cz/?p=704 |
|
|
|
| Kdy? to chce? překrucovat, ?e jsem proti nim, tak bych to mohl otočit i opačně...
Copak je tenhle militantní přístup normální?! Kdoví, jak by celkový názor vypadal, kdyby si snad při ka?dé nehodě v zimě různá média nepřisadila, ?e dotyčný neměl zimáky, a je jedno, jaké byly okolnosti nehody. Doufám, ?e jednou, při nějaké nehodě tramvaje, za ni bude moct její řidič, proto?e neměl zimní výbavu...
Tímhle způsobem nemá smysl diskutovat, kdy? budeme vybírat v?dycky ty nejextrémněj?í případy. V?dycky se takový příapad dá najít, na sebelep?í úpravě nejen v dopravě. To nás budou zákony vést ve v?em za ručičku? Já si myslel, ?e zákony mají nabádat lidi k pou?ívání jejich rozumu nejen na základě postihů.
Z mé strany TEČKA. Tak si mě je?tě překru?te, já u? vás opravovat nebudu, je mi to putna. |
|
|
|
| Já také je?tě nepřezouvám, zatím nosím "letní" boty, ani v Jablonci, pokud vím, je?tě není sníh... -)) Jinak, pokud jde o auta, snad není v dne?ní elektronizované době problém podat třeba ráno v rozhlase závazné hlá?ení o stavu vozovky a tomu odpovídajících pneumatikách, jako bývá nebo bývalo třeba o odběru plynu... Ale nejsem řidič. |
|
|
|
| Ono pak taky stačí jeden magor, co v Praze přece kvůli 14 dnům sněhu nebude přezouvat, a stojí celá silnice/dálnice... |
|
|
|
| Já budu přezouvat a? začátkem prosince. Proto?e mám na léto li?áky a na zimu plechy zvládnu výměnu sama a nemusím se spoléhat na to, jestli budou mít v servisu volno.
Jinak souhlasím s Vyslancem v tom, ?e letní jsou sice lep?í na v?em krom sněhu, ale na sněhu jsi s letníma neřízená střela (vlastní zku?enost při řízení cizího auta). Kde?to zimní bez sněhu jedou slu?ně, jen se při vy??ích teplotách víc ničí.
Závěrem - já na zimu rozhodně přezouvám a myslím, ?e by tak měli činit v?ichni i kdy? celou zimu neopustí Prahu. Zrovna minulou zimu byla pěkná kalamitka - sice jen pár dní, ale do práce jsem s autem toho času dojela jen já. Kolegové s letňáčema, nebo univerzálkama nedojeli :). |
|
|
|
| Vyslanec: Fajn, mně opačná tvrzení také přijdou jak z jiného světa, nebo jak pod vlivem propagandy. A ani ty jsi neřekl argument pro své tvrzení. |
|
|
|
| Tohle je fakt zase jak z jinýho světa... |
|
|
|
| Tak předně zkrátit zimní období. Ani podle pranostik je?tě teď nemá být sníh.
Pak např. v té Praze je sníh poslední roky párkrát a méně ne? 14 dní v roce (za tu poslední jsem viděl snad i ni??í číslo). Zimáky na břečce jsou prý taky k ničemu. A navíc jsou mo?ná statisíce řidičů, co jezdí slu?ebně, ale taková města neopustí.
Nehody nejsou v pneumatikách, ale v lidech. Vidím to jako chodec, vidím to jako sváteční řidič, sly?ím to od mnoha řidičů. A stejně tak nebudou lidi včas přezouvat zpět na letní kvůli vytí?eným pneuservisům.
Tak a? se vyrábějí odolněj?í pneumatiky rovnou s řetězy, to by nebylo nikdy nebezpečné (akorát drahé i pro silničáře), a naopak by to pomohlo v?dy.
Ideální stav, ale zatím nereálný, bych si představoval tak, ?e by bylo mo?né rychlé "přezutí" (a? u? to bude v praxi znamenat cokoliv), třeba při stání na ulici. A při jakékoliv nehodě by řidič bez zimní výbavy (jsou-li na ni zrovna podmínky) měl výrazně vět?í sankce, ne? správně vybavený. Aspoň dříve to tak bylo s rychlostí na německých dálnicích, jede? rychleji ne? je doporuč. max. rychlost, dostane? se do nehody, má? vět?í problém. |
|
|
|
| Ano, zimní pneumatiky jsou na v?em kromě sněhu (ano, i na vodě) hor?í ne? letní. Jen?e na sněhu jsou o tolik lep?í, ?e stojí za to je v zimním období mít obuté, výhody převa?ují.
Naopak obouvat "univerzály" pova?uji za velice ne??astné, proto?e sice kombinují vlastnosti letních a zimních, ale bohu?el jen vlastnosti negativní. |
|
|
|
| Mvek: Ano, taky jsem koukal, ale teď u? je to jedno :) |
|
|
|
| KONEČNĚ! Konečně někdo v plo?ných médiích řekl na plnou hubu, ?e mít zimáky při vy??ích teplotách je naopak nebezpečné.
Viz. dne?ní Prima: archiv v cca 13. minutě reportá?. Stačí chvíli počkat, ne? se vám video celé načte, pak pauznout a skočit na cca 13. minutu a pustit (dříve to skáče méně nebo vůbec).
Tudí? by mělo být zakázáno také jezdit na zimácích déle, ne? je nutné na jaře... Jinak je to dvojí metr a nesmysl.
Prostě je mnoho míst v ČR, kde je třeba mít zimáky tak pětkrát do roka. Ano, myslím i Prahu. A celkově máme stejně v zimním období teploty kolem deseti nad nulou vět?inu času... v posledních letech.
Jediné ře?ení tkví ve vývoji univerzálních pneumatik, nebo ře?ení, které bude mo?né přizpůsobit během chvilky i na cestě. |
|
|
|
| Mvek:vypnula zapnula a funguje:) klasika. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|