Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Diskuzní klub

Spravuje: Mirak
Počet příspěvků: 11690
Vítejte ve Diskuzním klubu. Není zde pevně dané téma, to se postupně vyvíjí, nicméně více než dvě témata zároveň není záhodno probírat. Jinak zde panuje názorová volnost.

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3323 - 3342 / 11690Starší   Nejstarší

Mvek - 12. duben 2010 22:44sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip:
chalupoida

Od čeho je odvozeno tento "pojem"?:-)

Jinak tedy jak na trase A na západě plánované, tak na poslední části trasy C mi přijde dost přehnané také, jak se vlní (z Ládví zas na Prosek, a pak na Letňany).
AVip - 12. duben 2010 21:33sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade: Jinak ti bohu?el poněkud uniká pointa trasy D, která je jednoduchá - dostat lidi z ji?ní části Prahy do centra a na metro A (ev. B) a vlak - to v?e při vyřazené trase C (berme v potaz nejhor?í mo?ný scénář).

Trasu, kterou navrhuje?, ře?í plánovaná okru?ní trasa E, které se ov?em nikdo z nás při současném přístupu radnice v Praze nemá ?anci do?ít, proto?e ?ílená "chalupoida" má bohu?el za stávajícího vedení města přednost.
AVip - 12. duben 2010 21:28sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade: Kousek od Nám. bří Synků je Otakarova, co? je poměrně významný tramvajový uzel, zejména ve směru Vr?ovice/Vinohrady, ostatně, nádra?í Vr?ovice taky není zas tak daleko.

A kvůli taktu souprav by měla být nějaká stanice mezi Pankrácí a Mírákem a Synkáč je z tohoto hlediska logická volba. V opačném případě by bylo nutno kvůli propustnosti linky D nutno budovat několika oddílový autoblok, co? by vedlo k občasnému zastavení v tunelu tak jako tak - tak proč tam rovnou nemít regulérní stanici?

Je taky otázka, jestli Synkáč pře?ije finální verzi trasování, zejména s ohledem na stoupání klesání tratě - takhle jsme například při?li o stanici Troja, která měla být mezi Nádr. Hole?ovice a Kobylisy.
Mvek - 12. duben 2010 20:24sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Yakuzza: Jak jsem říkal, po té větvi cestují i studenti jiných univerzit, třeba V?CHT, ČVUT, mnozí z UK a dal?í. Tedy jak jsem zjistil, tak třeba i policejní akademie, ale ta je u Lhotky. Mo?ná i jiní.

Ale jinak obávám se, ?e V?E v dobách kolem pauz má bohu?el na svědomí slu?né procento. Nejen kvůli cestujícím z a na koleje, ale i díky tomu, ?e první ročníky mívají některé předměty na JM a některé na ?i?kově.
Yakuzza - 12. duben 2010 20:01sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mveku, ne v?ichni cestující metrem jsou studenti V?E :-)
Mvek - 12. duben 2010 19:58sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Tak kdy? studenti nebudou přesedat (původně to mělo být z Hlaváku D blí?e, proto?e tam měl být jen tunel průchozí mezi C a D, ale vypadalo to, ?e metro povede právě skoro pod V?E, ale to to pokračovalo jen na Basilejské, nikoliv na Nám. Rep.), tak bude platit to, ?e místní pojedou rad?i D, proto?e bude volněj?í, to je jedno.

Jinak Zahradní Město samotné není podstatné, tady jsou jen lokální problémy, ale mělo to pokračovat přes Hostivař a? do Dubice a Černokostelecká je horor. Ov?em je pravda, ?e tato část, stejně jako exponované Horní Počernice nebo teoreticky i ty Čakovice (a vlastně i Kbely) jsou dobře dostupné vlakem, rychle a díky linkám S i v rámci PID a třeba tramvajenky. Jinak ale právě v oblasti Čakovic a Kbel a okolních vesnic rostou obytné komplexy jako z vody (a minimálně prodlou?ení o stanici do zástavby Letňan by neu?kodilo, teď je to fakt jen dopravní uzel, který jako u?itečný vidím).

Btw. 193 se má prodlou?it co nevidět na Nádra?í Vr?ovice. Jen mi je záhadou, proč nemohou pomoct dopravě tím, ?e by nádra?í bylo dostupné i z Michle podchodem nebo přechodem, a pak podchodem. Toté? ten Hlavák z nám. W. Churchilla od V?E a ?i?kova.
Telemachus Rhade - 12. duben 2010 18:55sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Vá?ně myslí?, ?e studenti z Ji?áku přesednou na D aby se dostali do stanice, kam by je dovezlo u? to céčko? :) Ta 193 by tomu sice mohla pomoct, ale musela by se zastávka postavit hned vedle separátního vchodu do D :) Já si toti? myslim, ?e těch hafo linek, co jezdí na Kačerov z Novodvorský, Libu?e a Písnice pokrátěj tak na polovinu, a to včetně "barrandovkého expresu" 192 a dostupnost z pravého břehu na levý se v té oblasti je?tě zhor?í. Respektive polovina lidí na Pankráci stejně přesedne na C a povede to ke kapacitnímu kolapsu IP Pavlova. "Pravá" varianta D mi prostě přijde ?patná po v?ech stránkách.

Převý?ení z Karláku na PP není vět?í ne? z Malostranské na Hrandčanskou. (bráno podle vý?ky tunelu) Aspoň bychom zase měli nějaké dlouhé schody :)

Stanice Kbely by měla smysl a? kdyby pro?el plán udělat z tamního leti?tě, leti?tě komerční. Metro do Čakovic je stejný nemysl jako původní plán stanice "Hornopočernická" za Černým mostem. Zahradní město mů?e počkat, tam ta dostupnost není nejhor?í. (i kdy? nejlep?í taky ne, samozřejmě) Co mě ale potě?ilo opravdu hodně moc, je propojení Zličín-Bílá hora a termín realizace - původně bylo toto plánováno a? pro trasu G. A je?tě zajímavá zpráva je prota?ení linky 8 z Podbaby do Suchdola, aneb Hnojárna bude dostupněj?í :) A to je přesně ono, na levém břehu Vltavy to vypadá jako by to navrhoval někdo úplně jiný, mnohem chytřej?í.
Mvek - 12. duben 2010 17:41sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Zato mě mrzí, ?e v tomto horizontu u? zanikly plány na větev A přes Zahradní Město a Hostivař nebo pokračování C na Čakovice či Kbely či obě větve.
A přemý?lím, co je Západní Město. ?e by Řeporyje?
Mvek - 12. duben 2010 17:39sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Huh, to Nám. Republiky je nějaký nový vývoj, to jsem je?tě neviděl.
Jinak Synkáč taky úplně nechápu, propojení tady bych ale smysluplné viděl, proto?e C ve ?pičce je narvané a jezdí u? dost těsně za sebou. Tvá varianta na Karlák by mohla taky pomoct, ale převý?ení bychom se nezbavil a nesmíme zapomínat, ?e trasu C hojně vytě?ují studenti z kolejí na JM. Část jich jezdí na V?E, tzn. Hlavní nádra?í. Ale uznávám, ?e ostatní univerzity jsou u? diskutabilní, proto?e na Karlák i do Dejvic musí přes vět?í část centra, tak?e stejně budou střed exponovat. A nebo ti ostatní budou jezdit C a bě?ní lidé D, třeba i na nádra?í (tam navíc jezdí dost lidí z kolejí). Tak?e samotný Synkáč je diskutabilní, ale trasa ne.

?i?kov a Vackov teď taky netu?ím. Dříve se mluvilo o ?i?kov, který mi vycházel cca na Prokopovo náměstí a o Basilejském náměstí (kulaté mezi Nákladové nádra?í ?i?kov a Biskupcovou), kde je to i snad v územním plánu.
Telemachus Rhade - 12. duben 2010 17:01sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade


Vysvětlete mi někdo, jaký má reálný význam stavět stanici metra na Náměstí bratří Synků při existenci linky 193? Tramvaje z Otakarky stejnak nezmizej a 193 se stejnak nezru?í. Spořilovu to nepomů?e naprosto v ničem a zatím to vypadá spí? jako hodně drahý expres pro pár lidí na Náměstí republiky. A co má být jako zač stanice "?i?kov"? O ji?ní variantě nemluvim, tu potřebuje Písnice jak prase drbání. Kdyby to stavěli z Karláku na Pra?ské povstání a dál po své plánové trase, tak pochopim, ale co je tohle vá?ně nechápu. Sice chápu, ?e je potřeba náhrada za Nuselák, který na 2-3 roky vysadí, ale to se dá ře?it jinak. Tram nebo busy X-C z IP na PP by to pokryly blbě, ale dostatečně. (při úpravě dopravy) A přitom na levém břehu Vltavy ty plány vypadají víc ne? k světu.
lagga - 18. únor 2010 19:47sipka
ZAMĚŘIT
lagga
Yakuzza:jojo :)
Vyslanec - 17. únor 2010 16:17sipka
ZAMĚŘIT
Vyslanec
Yakuzza: Byla informována u? dopoledne, odmítla, ?e prej pojedou a? s náma :)
Yakuzza - 17. únor 2010 15:18sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
laggo? :-)

Po?lete svého ply?áka na zájezd. V Česku vznikla unikátní cestovka

aneb Tomio Okamura vymý?lí hovadiny... :-)
Mvek - 06. únor 2010 17:58sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ono nejde o tu cenu, tou se přirozeně reguluje počet míst atd. Ale pak se má oznámit současně s fakturou za pobyt zesnulého (regulační poplatky) nebo oznámením o úmrtí.
Telemachus Rhade - 06. únor 2010 10:34sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Interní směrnice podniku, aneb auto ti taky nikdo neuskladní zadarmo. Vím, morbidní, ale pradivé. Dokud to nikdo nenapadne, situace se jen tě?ko změní.
Mvek - 05. únor 2010 18:37sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Tak kdyby to někoho zajímalo, ubytování mrtvoly Na Bulovce stojí 400,- bez daně za den, přičem? o víkendech ani nevydávají a dělají v?e pro to, aby tam ten člověk le?el co nejdéle. Přitom ale pozůstalé neinformují dopředu.

Tak mě napadá, v?dy? s nimi nikdo neuzavírá smlouvu, není informován o podmínkách, jak mů?ou vlastně legálně chtít takové peníze...
Mvek - 01. únor 2010 09:43sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Sharku, v?e nej k zítřej?ím narozeninám - jeliko? Tomorrow is Yesterday:-)
Telemachus Rhade - 28. leden 2010 10:13sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Tak amisháků je tam pořád hodně. Dokonce se u? pokou?ejí i o vý?kové budovy :)
Yakuzza - 28. leden 2010 10:02sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
A taky se dívám, ?e tam vznikají dal?í kolonie potenciálních amisháků :-)
Yakuzza - 28. leden 2010 10:01sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mvek: Tu vý?kovou budovu tvoří server, na kterém bě?í StarNET, mazec! :-)

Nejnovější   Novější 3323 - 3342 / 11690Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o