|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 11690 |
|
Vítejte ve Diskuzním klubu. Není zde pevně dané téma, to se postupně vyvíjí, nicméně více než dvě témata zároveň není záhodno probírat. Jinak zde panuje názorová volnost. |
|
|
| Jsem rád, ?e patřím mezi 9/10 obyvatel ČR, kterým je to víceméně u prdele, i kdy? je to pro pra?áky a Telemacha nepochopitelné :-) |
|
|
|
| Mvek: Najdi si jméno starosty Prahy 6. :-)
No a ten nesmysl za Ládví pochází z dílny stejných "brilantních" mozků, jako zmíněné prodlou?ení trasy A.
Ostatně, není bez zajímavosti, ?e na Prosek / Letňany měla původně vést trasa D... C se měla za Ládví stočit dál na sever.
|
|
|
|
| AVip:
chalupoida
Od čeho je odvozeno tento "pojem"?:-)
Jinak tedy jak na trase A na západě plánované, tak na poslední části trasy C mi přijde dost přehnané také, jak se vlní (z Ládví zas na Prosek, a pak na Letňany). |
|
|
|
| TelemachusRhade: Jinak ti bohu?el poněkud uniká pointa trasy D, která je jednoduchá - dostat lidi z ji?ní části Prahy do centra a na metro A (ev. B) a vlak - to v?e při vyřazené trase C (berme v potaz nejhor?í mo?ný scénář).
Trasu, kterou navrhuje?, ře?í plánovaná okru?ní trasa E, které se ov?em nikdo z nás při současném přístupu radnice v Praze nemá ?anci do?ít, proto?e ?ílená "chalupoida" má bohu?el za stávajícího vedení města přednost. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Kousek od Nám. bří Synků je Otakarova, co? je poměrně významný tramvajový uzel, zejména ve směru Vr?ovice/Vinohrady, ostatně, nádra?í Vr?ovice taky není zas tak daleko.
A kvůli taktu souprav by měla být nějaká stanice mezi Pankrácí a Mírákem a Synkáč je z tohoto hlediska logická volba. V opačném případě by bylo nutno kvůli propustnosti linky D nutno budovat několika oddílový autoblok, co? by vedlo k občasnému zastavení v tunelu tak jako tak - tak proč tam rovnou nemít regulérní stanici?
Je taky otázka, jestli Synkáč pře?ije finální verzi trasování, zejména s ohledem na stoupání klesání tratě - takhle jsme například při?li o stanici Troja, která měla být mezi Nádr. Hole?ovice a Kobylisy. |
|
|
|
| Yakuzza: Jak jsem říkal, po té větvi cestují i studenti jiných univerzit, třeba V?CHT, ČVUT, mnozí z UK a dal?í. Tedy jak jsem zjistil, tak třeba i policejní akademie, ale ta je u Lhotky. Mo?ná i jiní.
Ale jinak obávám se, ?e V?E v dobách kolem pauz má bohu?el na svědomí slu?né procento. Nejen kvůli cestujícím z a na koleje, ale i díky tomu, ?e první ročníky mívají některé předměty na JM a některé na ?i?kově. |
|
|
|
| Mveku, ne v?ichni cestující metrem jsou studenti V?E :-) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Tak kdy? studenti nebudou přesedat (původně to mělo být z Hlaváku D blí?e, proto?e tam měl být jen tunel průchozí mezi C a D, ale vypadalo to, ?e metro povede právě skoro pod V?E, ale to to pokračovalo jen na Basilejské, nikoliv na Nám. Rep.), tak bude platit to, ?e místní pojedou rad?i D, proto?e bude volněj?í, to je jedno.
Jinak Zahradní Město samotné není podstatné, tady jsou jen lokální problémy, ale mělo to pokračovat přes Hostivař a? do Dubice a Černokostelecká je horor. Ov?em je pravda, ?e tato část, stejně jako exponované Horní Počernice nebo teoreticky i ty Čakovice (a vlastně i Kbely) jsou dobře dostupné vlakem, rychle a díky linkám S i v rámci PID a třeba tramvajenky. Jinak ale právě v oblasti Čakovic a Kbel a okolních vesnic rostou obytné komplexy jako z vody (a minimálně prodlou?ení o stanici do zástavby Letňan by neu?kodilo, teď je to fakt jen dopravní uzel, který jako u?itečný vidím).
Btw. 193 se má prodlou?it co nevidět na Nádra?í Vr?ovice. Jen mi je záhadou, proč nemohou pomoct dopravě tím, ?e by nádra?í bylo dostupné i z Michle podchodem nebo přechodem, a pak podchodem. Toté? ten Hlavák z nám. W. Churchilla od V?E a ?i?kova. |
|
|
|
| Mvek: Vá?ně myslí?, ?e studenti z Ji?áku přesednou na D aby se dostali do stanice, kam by je dovezlo u? to céčko? :) Ta 193 by tomu sice mohla pomoct, ale musela by se zastávka postavit hned vedle separátního vchodu do D :) Já si toti? myslim, ?e těch hafo linek, co jezdí na Kačerov z Novodvorský, Libu?e a Písnice pokrátěj tak na polovinu, a to včetně "barrandovkého expresu" 192 a dostupnost z pravého břehu na levý se v té oblasti je?tě zhor?í. Respektive polovina lidí na Pankráci stejně přesedne na C a povede to ke kapacitnímu kolapsu IP Pavlova. "Pravá" varianta D mi prostě přijde ?patná po v?ech stránkách.
Převý?ení z Karláku na PP není vět?í ne? z Malostranské na Hrandčanskou. (bráno podle vý?ky tunelu) Aspoň bychom zase měli nějaké dlouhé schody :)
Stanice Kbely by měla smysl a? kdyby pro?el plán udělat z tamního leti?tě, leti?tě komerční. Metro do Čakovic je stejný nemysl jako původní plán stanice "Hornopočernická" za Černým mostem. Zahradní město mů?e počkat, tam ta dostupnost není nejhor?í. (i kdy? nejlep?í taky ne, samozřejmě) Co mě ale potě?ilo opravdu hodně moc, je propojení Zličín-Bílá hora a termín realizace - původně bylo toto plánováno a? pro trasu G. A je?tě zajímavá zpráva je prota?ení linky 8 z Podbaby do Suchdola, aneb Hnojárna bude dostupněj?í :) A to je přesně ono, na levém břehu Vltavy to vypadá jako by to navrhoval někdo úplně jiný, mnohem chytřej?í. |
|
|
|
| Zato mě mrzí, ?e v tomto horizontu u? zanikly plány na větev A přes Zahradní Město a Hostivař nebo pokračování C na Čakovice či Kbely či obě větve.
A přemý?lím, co je Západní Město. ?e by Řeporyje? |
|
|
|
| TelemachusRhade: Huh, to Nám. Republiky je nějaký nový vývoj, to jsem je?tě neviděl.
Jinak Synkáč taky úplně nechápu, propojení tady bych ale smysluplné viděl, proto?e C ve ?pičce je narvané a jezdí u? dost těsně za sebou. Tvá varianta na Karlák by mohla taky pomoct, ale převý?ení bychom se nezbavil a nesmíme zapomínat, ?e trasu C hojně vytě?ují studenti z kolejí na JM. Část jich jezdí na V?E, tzn. Hlavní nádra?í. Ale uznávám, ?e ostatní univerzity jsou u? diskutabilní, proto?e na Karlák i do Dejvic musí přes vět?í část centra, tak?e stejně budou střed exponovat. A nebo ti ostatní budou jezdit C a bě?ní lidé D, třeba i na nádra?í (tam navíc jezdí dost lidí z kolejí). Tak?e samotný Synkáč je diskutabilní, ale trasa ne.
?i?kov a Vackov teď taky netu?ím. Dříve se mluvilo o ?i?kov, který mi vycházel cca na Prokopovo náměstí a o Basilejském náměstí (kulaté mezi Nákladové nádra?í ?i?kov a Biskupcovou), kde je to i snad v územním plánu. |
|
|
|
|
Vysvětlete mi někdo, jaký má reálný význam stavět stanici metra na Náměstí bratří Synků při existenci linky 193? Tramvaje z Otakarky stejnak nezmizej a 193 se stejnak nezru?í. Spořilovu to nepomů?e naprosto v ničem a zatím to vypadá spí? jako hodně drahý expres pro pár lidí na Náměstí republiky. A co má být jako zač stanice "?i?kov"? O ji?ní variantě nemluvim, tu potřebuje Písnice jak prase drbání. Kdyby to stavěli z Karláku na Pra?ské povstání a dál po své plánové trase, tak pochopim, ale co je tohle vá?ně nechápu. Sice chápu, ?e je potřeba náhrada za Nuselák, který na 2-3 roky vysadí, ale to se dá ře?it jinak. Tram nebo busy X-C z IP na PP by to pokryly blbě, ale dostatečně. (při úpravě dopravy) A přitom na levém břehu Vltavy ty plány vypadají víc ne? k světu. |
|
|
|
| Yakuzza: Byla informována u? dopoledne, odmítla, ?e prej pojedou a? s náma :) |
|
|
|
| Ono nejde o tu cenu, tou se přirozeně reguluje počet míst atd. Ale pak se má oznámit současně s fakturou za pobyt zesnulého (regulační poplatky) nebo oznámením o úmrtí. |
|
|
|
| Interní směrnice podniku, aneb auto ti taky nikdo neuskladní zadarmo. Vím, morbidní, ale pradivé. Dokud to nikdo nenapadne, situace se jen tě?ko změní. |
|
|
|
| Tak kdyby to někoho zajímalo, ubytování mrtvoly Na Bulovce stojí 400,- bez daně za den, přičem? o víkendech ani nevydávají a dělají v?e pro to, aby tam ten člověk le?el co nejdéle. Přitom ale pozůstalé neinformují dopředu.
Tak mě napadá, v?dy? s nimi nikdo neuzavírá smlouvu, není informován o podmínkách, jak mů?ou vlastně legálně chtít takové peníze... |
|
|
|
| Sharku, v?e nej k zítřej?ím narozeninám - jeliko? Tomorrow is Yesterday:-) |
|
|
|
| Tak amisháků je tam pořád hodně. Dokonce se u? pokou?ejí i o vý?kové budovy :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|