Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Diskuzní klub

Spravuje: Mirak
Počet příspěvků: 11690
Vítejte ve Diskuzním klubu. Není zde pevně dané téma, to se postupně vyvíjí, nicméně více než dvě témata zároveň není záhodno probírat. Jinak zde panuje názorová volnost.

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3301 - 3320 / 11690Starší   Nejstarší

endeavour1701 - 19. duben 2010 07:54sipka
ZAMĚŘIT
endeavour1701
Zdravím... mo?ná je to mimo probíhající diskuzi, ale sháním MOC sháním Star Trek Encyklopedii. Koukal sem na Ebay, ale vůbec nevím od koho nebo jak to objednat... Za 2 měsíce jedu do Anglie, tak?e by se to dalo sehnat mo?ná i tam... kdysi tam prý býval shop s trekies tématikou... Poradí te? Díky...
Telemachus Rhade - 13. duben 2010 18:39sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Vyslanec: Tak to je fantastické! Dělat tunel jako kráva, kdy? tam za stejnou dobu mů?u dojet silnicí hned vedle, to je tedy síla.
AVip - 13. duben 2010 18:10sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Vyslanec: To určitě souvisí s turistikou a velkými hradními komplexy... :-)
Vyslanec - 13. duben 2010 18:08sipka
ZAMĚŘIT
Vyslanec
AVip: Jsem ti to říkal :)
AVip - 13. duben 2010 18:02sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Vyslanec: Říkám wow a beru zpět, proto?e vezmu-li v potaz poměr velikostí Krumlova a Prahy, tak tohle trhá v?echna měřítka! :-D
Vyslanec - 13. duben 2010 17:19sipka
ZAMĚŘIT
Vyslanec
AVip: Dovol, abych ti oponoval :-)

http://obcan.ckrumlov.info/docs/cz/tunel.xml
AVip - 13. duben 2010 16:59sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Vyslanec: Tak to bezesporu, ale přece jen, zvládat tunel finanční a fyzický najednou, to u? je jistá specialita... :-)
Vyslanec - 13. duben 2010 16:45sipka
ZAMĚŘIT
Vyslanec
AVip: Uji??uju tě, ?e Praha není mězi dal?ími městy výjimkou.
AVip - 13. duben 2010 15:47sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade:
místa těch kravkej větví do polí

Jen?e je třeba se ptát, na kterých pozemcích je zainteresováno současné vedení magistrátu... a na těch v centru to není.

Jó, v Praze se máme, tady se tuneluje v?emi způsoby.
Telemachus Rhade - 13. duben 2010 13:34sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
AVip: E to ře?it bude, to vím, ale co do té doby? :)

Navíc s průkopem Anděl-Karlák-IP Pavlova-Nám. Míru počítá projekt linky G. Sice je to je?tě vzdáleněj?í budoucnost ne? to éčko, ale evidentně se s tím aspoň nějak počítá. Nechápu, proč se prostě nepostaví přednostně třeba kus toho éčka nebo klidně i géčka, místa těch kravkej větví do polí, kde to zatím v pohodě mů?ou zvládnout busy.
Yakuzza - 13. duben 2010 12:02sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Jo a zapomněl jsem je?tě zmínit, ?e celé Brno je vpodstatě postavené na ba?ině :-)
AVip - 13. duben 2010 11:56sipka
ZAMĚŘIT
AVip
A jen abyste se dostali do obrazu - oficiálně publikovaná schémata metra jsou deformovaná zejména v západovýchodním směru, to aby se cestující (a voliči) nezděsili, jak daleko do polí současný magis*át plánuje stavět.
A trasa Dejvická - Ruzyně je mimochodem del?í, ne? původní trasa Náměstí Míru - Dejvická.

Ono buhví jak to nakonec bude, proto?e peníze jsou t.č. pro stavbu maximálně do Motola.
Yakuzza - 13. duben 2010 11:54sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mvek: To je přesně ono. "Problémy s podlo?ím" zní sice hrozně nevinně. V praxi je problém v tom, ?e celé centrum Brna a blízké okolí má neuvěřitelně slo?ité podzemí, kolikrát pořádně nezmapované. Proto se čas od času něco někam propadne (mimochodem včera se zase propadla silnice na Biskupské). Jsou to kombinace starých sklepů, podzemních chodeb z různých dob, krytů CO + do toho rozsáhlé podzemní prostory (také některé nezmapované) ?pilberku, Petrova a dal?ích kostelů (například na Jakubském náměstí, kousek od Náměstí Svobody, je kostnice a bývalý hřbitov pod kostelem sv. Jakuba, které volně navazují na zru?ené sklepní prostory okolních domů).
Čili tímto materiálem vést nějakou dal?í podzemní stavbu je docela ?ílený nápad.
(On ten ?ílený nápad dostal komunista v 70. letech, kdy se rozhodl vybudovat tunel pod ?pilberkem pro tramvaje mezi Mendlovým náměstím a Českou. A kápl právě na to, ?e to opravdu dobrý nápad není :-) Vybudovali asi 600 metrů dlouhou průzkumnou ?tolu, která končí asi 50 metrů před plánovaným vyústěním. S trochou ?ikovnosti se tam i dá dostat. Docela zajímavý pocit, kdy? člověk stojí v té chodbě s vědomím, ?e nad ním se nachází několik pater kasemat a celý ?pilberk :-))
AVip - 13. duben 2010 11:49sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade: V Praze je snaha dostat busy z centra. Pamatuju dne?ní periferní linky 134 a 148 z dob, kdy je?tě jezdily do centra (na Karlák a Mírák, respektive).

"tebou nadhozený problém (který existuje, o tom ?ádná) by měla ře?it okru?ní trasa E, která měla být v první fázi postavena na trase Smíchov - Pankrác a postupně měla obkrou?it centrum.

Mám obavu, ?e stavět ve směru na Karlák dal?í metro prostě není mo?né, nicméně, někde v Podskalí (Dvorce) by se stanice vylíhnout mohla.

Btw. ta úvra? směr ?i?kov na D je hlavně úlitba příslu?ným městským částem, AFAIK, nikdo seriózně nepočítá se stavbou tímto směrem.
AVip - 13. duben 2010 11:42sipka
ZAMĚŘIT
AVip
lagga: Problém je v tom, ?e prota?ení A na leti?tě dle stávajícího plánu bude úchylně dlouhé a ve výsledku bude jízdní doba do centra srovnatelná se stávající situací. Rozumněj?í ře?ení by bylo udělat výhybku za Veleslavínem a jet do Ruzyně rovně.
nebo ten nesmysl do Ruzyně vůbec nestavět a postavit jen ji?ní větev A, to by bylo logické, proto?e by to byla spojnice Motola a Dejvic s Jihozápadním městem a to by se vyplatilo.

D je nutné kvůli tomu, ?e se třeba počítat s nejhor?ím mo?ným scénářem, to jest, ?e Nuselák nepůjde snadno opravit a trasa C zůstane na dva kusy po dobu blí?e neurčitou.

Stanice Nádra?í krč je na ?elezniční trati Vr?ovice - Braník + v okolí jsou sídli?tě a stará zástavba.

Tzv. Kamýk a Labe dtto. - D má za úkol eliminovat busy jezdící t.č. na Kačerov (C).
Mvek - 13. duben 2010 11:30sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Nemyslel jsem zastávku Černokostelecká, ale ulici a? do Říčan. Teda já vím, ?e se tam jmenuje je?tě jinak, ale tohle jméno lidi znají víc (včetně mě). Tak?e Měcholupy a spol. A ty čtvrti na východ od ní, kde vyrůstají samé nové satelity.


lagga: Někdo mi na křtu knihy v brně říkal, ?e tam mají problémy s podlo?ím, a tak by stavba přes centrum severo-ji?ně byla moc drahá.
Yakuzza - 13. duben 2010 10:44sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
lagga: Metro určitě ne. Mluvilo se o podzemní rychlodráze (co? je vpodstatě to samé, ?e jo :-)), ale reálné to není.
Jinak mo?ná ti unikly ty spory kolem toho, referenda apod, ale nádra?í se v horizontu cca 5-10 let stěhuje a celá ta oblast se bude kompletně měnit. Některé počáteční fáze u? sice začaly, ale celkově to je na dlouhé lokte. Pořád se to posouvá, komplikace s pozemky a tak...
Ale souhlas, hlavní nádra?í v Brně a okolí, to je nehorázný humus.
Telemachus Rhade - 13. duben 2010 10:19sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek, AVip: Prota?ení 193 je takový nápad/nenápad - Ta linka má potenciál stát se jednou z nejvytí?eněj?ích linek. D na Synkáči bude znamenat kapacitní nárůst u? tak hodně předimenzované Otakarovy, která se stane jakýmsi přestupním a výchozím bodem pro Nusle, Vr?ovice a Spořilov. Linky 6, 7, 11, 18 a 24 jsou na jednu kři?ovatku celkem hodně a navíc s nimi nepůjde nic udělat. Naopak se obrovsky zvý?í zatí?enost ?estky, která bude výhledově jedinou rozumnou spojnicí na béčko a hlavně na IP Pavlova, která kapacitně nestíhá u? nějakých 20 let :)

Spojka na Náměstí republiky, kam jak jsem pochopil bude zají?dět ka?dá souprava, proto?e to zatím vypadá na 2 separátní větve Nám.Rep.-Modřany/Písnice a Nám.Rep.-Vackov, by se mohla vyplatit, kdyby následovalo prota?ení řekněme na Letnou nebo na Strossmeyerovo náměstí, ale o tom se zatím nikde nepí?e.

Jinak smysl D mi neuniká, ale jak jsem říkal, tento postup jeví se mi poněkud ne??astným. Proti Synkáči samotnému defacto nic nemám - kdyby ov?em existovala spojka na Karlák. Bez ní to bude kapacitní sebevra?da.

ad Černokostelecká) 7 a 11 obsluhují oblast celkem zdatně, nemluvě o Depu Hostivař a busové návaznosti na Spojovací. Tak?e zrovna Černokosteleckou bych neře?il.

ad vlnění tras) Západní áčko je sice trochu extrémní, ale na druhou stranu je potřeba víc dostupnost do Divoké ?árky nebo do Motola? :) Navíc se tím mů?e protáhnout větev na Zličín a ulehčit řepským tramvajím + lep?í spojení třeba na Suchdol a podobné severní zále?itosti. Ostatně kolem Radlické se to taky pěkně vlní..
lagga - 13. duben 2010 09:27sipka
ZAMĚŘIT
lagga
no konečně taky někdo něco dělá s Áčkem na levém břehu
trasu D tak jako tak pořád nechápu...a kdy? u?, tak na co je třeba zastávka Nádra?í Krč, Kamýk nebo Labe ?
Synkáč naopak chápu
ono taky ty názvy mů?ou bejt zavádějící, proto?e metro mů?e být o kousek vedle

btw. bude taky někdy metro u nádra?í v Brně ? nebo aspoň reorganizace ? je tam supr bordel :D
Mvek - 13. duben 2010 00:20sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip:
?e na Prosek / Letňany měla původně vést trasa D.

Tak, je?tě i nedávno zůstávala pozděj?í etapa plánována na Vysočanskou, s tím, ?e dál by se vidělo.

Nejnovější   Novější 3301 - 3320 / 11690Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o