|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 11690 |
|
Vítejte ve Diskuzním klubu. Není zde pevně dané téma, to se postupně vyvíjí, nicméně více než dvě témata zároveň není záhodno probírat. Jinak zde panuje názorová volnost. |
|
|
| TelemachusRhade: Tohle (stále od stejného autora, jako jsem odkazoval dříve) ti asi na malbu taky nebude připadat nejlepší, co? Ale líbí se mi.
Mutara... |
|
|
|
| TelemachusRhade:
od příštího roku by měly trať Liberec - Jablonec n/N - Tanvald - Harachov / Szklarska Poręba komplet obsluhovat nové vozy
To se mi ulevilo :-) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Jasně, měl jsem spíš na mysli minimální délku soupravy. Koneckonců v Praze na S5 jezdí třívozové také. |
|
|
|
| Mvek:
z Plzně do Domažlic StudentAgenc
"Žlutý mor" předváděl Desira, to je něco o dost modernějšího než Regionovy. |
|
|
|
| AVip:
Regionovy jsou dvouvozové
I tří. Každopádně tím, že je to 810 v novém kabátu je stejně nemožné si v tom například pustit MP3, protože míra hluku je možná větší než v nezrekonstruovaných vozech.
Nicméně od příštího roku by měly trať Liberec - Jablonec n/N - Tanvald - Harachov / Szklarska Poręba komplet obsluhovat nové vozy od švýcarského Stadleru. Ale ČD jsou ČD a s jejich nasazením počítám spíš až 2012.
Ovšem už i teď (a nějaké 3 roky zpátky) je 2x denně (zatím jen o víkendu) možnost cestovat mezi LBC a JBC jako člověk, protože Deutsche Bahn provozují se svými vlaky spoj Tanvald - Dresden Hbf. |
|
|
|
| Bohužel mi unikla možnost svézt se z Plzně do Domažlic StudentAgency, byl jsem zvědav, co by to bylo, ale asi to bylo velikostí něco jako Regionova. Když jsem tam jel už po několikáté, tak se to nějak z jízdního řádu vytratilo, tak možná mají nějaké rozepře (už jsem po tom nepátral). |
|
|
|
| Přesně, 810 jsou tímhle systémem vybaveny naprosto běžně. Mimochodem, neoficiální (ale velmi pravděpodobný) důvod současného šílenství s rušením tratí je prostý - za staré M152 aka 810 není adekvátní náhrada.
Regionovy jsou dvouvozové... (a mimochodem, je to navrch huj a vespod fuj, protože Regionovy vznikají konverzí 810 + 010/Btax). |
|
|
|
| Yakuzza: By ses divil, jaké staré vagony/vlaky jsou osazeny tímhle hlášením. Ale možná kecám, možná je tam jen to tlačítko. V Praze jezdí také staré, takové delší. |
|
|
|
| Mvek:
mívají také hlášení zastávek
Ano, měly by mít :-) Ale často to jsou ty klasické jedno-vagonové motoráčky...
|
|
|
|
| Zajímavé, obvykle tyhle vlaky, co mají více zastávky na znamení, mívají také hlášení zastávek. A tedy by mělo se dát poznat, kdy značit. |
|
|
|
| Yakuzza: Ve frýdlatském (pravém) výběžku je vlaková trať, kde jsou na znamení všechny zastávky krom konečných. A místy je to opravdu hodně zajímavé, protože v zimě si cestující nemá šanci všimnout, že svou zastávku už dávno přejel :)
Navíc je stroj pouze řízen, průvodčí nahradili normální MHD automaty na potisknutí lístku. |
|
|
|
| Mě teda mnohem víc fascinuje logika vlakových zastávek na znamení... Onehda jsem kamsi jel a vystupoval jsem v nějaké díře, která byla na znamení a dalo mi docela zabrat najít ve vagonu to tlačítko. Navíc mi pak průvodčí řekla, že viděla na mojí jízdence, že tam vystupuju, tak že to prý mačkat nemusím... Tak nevím, úplně jsem to nepochopil :-) |
|
|
|
| Yakuzza: Jo, v těch okrajovějších částech tam ty zastávky na znamení jsou asi pořád. Myslím, že konkrétně ta 52 jich má hned několik |
|
|
|
| Mimochodem Antonína Procházky je tím mám pocit i pověstná, že tam řidič kolikrát to mávání jednoduše ignoruje :-) |
|
|
|
| Mirak: Ono to je spíš dané konkrétní situací. Např. ráno do práce jezdím z Tvrdého busem 51, což je na znamení, ale mávat většinou nemusím, protože tam automaticky zastaví. Jiná situace je v Kohoutovicích (jak mám to nové bydlení), zastávka Antonína Procházky, která je taky na znamení a jezdí tam kromě 37 a 52 různé 26 do vozovny, pofiderní linky jako je 29 apod, takže když člověk nezamává, tak troleják ani nezpomalí... |
|
|
|
| V Brně se teda taky mává, ale je to dané časem. Mám pocit, že na znamení se hraje jen od 20:00 do 06:00 |
|
|
|
| A naopak mi někdy právě nezastavil, když jsem kdysi nezamával. |
|
|
|
| Tak já na pár zastávkách ano, protože tam jezdí více linek, takže je nejisté, kterou dotyčný potřebuje. |
|
|
|
| Doplním se - "...nebo aspoň já jsem se s tím v Parze nesetkal." V noci nevím, ale přes den jsem protě mávání nezaregistroval. |
|
|
|
| TelemachusRhade:
A mávání snad v praxi nikdy nebylo.
V Praze ano. A zejména u nočních busů toto může být problém, protože rozlišit, jestli ta na zastávce se potácející postava chce jet či nikoliv bude docela problém. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|