|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 7632 |
|
|
|
| S.S.Enterprise: Ano, ty titulkové animace nechápu, ale jsou móda u ledasčeho.
Nezhlížel jsem detailně porovnání, ale určitě oceňuji náznak detailů v oknech nebo snad i více animací na Defiantu apod. |
|
|
|
| Mvek: no... ale lepší efekty v dnešním ofic treku nejsou, jako když to srovnám s titulkovou animací u JJ ST, tak tato DS9 intro 4K verze je rozhodně lepší |
|
|
|
| Určitě za to mohlo první přehrání a v HTML5 prohlížeči. Po stažení to vypadá lépe, předtím mi cukala občas i kometa. Teď už vidím jen minimálně občas věci, na které jsem zvyklý u her, akorát u filmu působí trošinku rušivě. A tím je "překreslování" stínů na kometě na začátku, připomíná mi to, jak když se posunuje render distance ve hrách. Pak klasické mihotání, když antény přecházejí přes pylony, ale s tenkými předměty jako ploty (pletivo), antény apod. je ve hrách vždycky problém.
A pořád občas vidím nějakou změnu plynulosti pohybu některého objektu, třeba Defiantu. Ale to už je přehnaná citlivost.
Co mi ale přijde jasné, je odlétající Defiant od stanice pryč, kdy jeho trajektorie nevypadá do oblouku, ale jako několikrát lomená křivka. Prostě skokově změní o trochu úhel odletu. Možná špatně vytyčená cesta pro pohyb modelu.
A červí díra je skvělá, až na ta přidaná bílá "chapadla", co po otevření pokroucená trčí ven. Tam mi to připomíná zase hru. |
|
|
|
| Mvek: Jinak určité nepřesnosti vůči originálu si člověk uvědomí opravdu jen při přímém srovnání, neřekl bych, že jde ale změny k horšímu, jen je to prostě trochu jiné... nejvyznamější změna je ale v té lodi kotvící ve vnějším prstenci... |
|
|
|
| Mvek: mě se cukala scéna s asteroidem, ale jen při prvním spuštění na TV, teď se neseká, takže to bylo spíš dáno rychlostí připojení nebo aktuálním špatným výpočetním výkonem stroje (v mém případě TV) |
|
|
|
| Mvek: chlape koukal jsi se na stejné video? Mě se tam teda nic necukalo a červík je vynikající. |
|
|
|
| S.S.Enterprise: Ale jo, snaha se cení, jestli je to fakt fanouškovské, tak super. Jinak je vidět, že renderovací počítač asi úplně nezvládal (náhodně cukajíc se lodě) a ty pohyby lodí by chtělo vylepšit. A samozřejmě efekt červí díry nevypadá ve finále nejlépe, ale na fan projekt super a model stanice je pěkný. |
|
|
|
| Já si počkám až to ten chlapík s fialovou bradkou dotáhne do konce. Jinak tahle metoda může být OK v případě absence původního filmu nebo třeba na CGI, ale zrovna o víkendu jsem viděl DS9Doc Update from the Vault...
Hlavně on to není "remaster". |
|
|
|
| Tacking Into the Wind - 3,5/5 - Dobré, ale smrt Gowrona byla lame.
Extreme Measures - 4/5 - Konečně se Oddíl 31 dostal do nadprůměru.
The Dogs of War - 4/5 - ferengská část 3/5, ostatní děj 5/5.
What You Leave Behind - 5/5 - Tady není moc co řešit. Nejlepší trekové finále. Patrně proto, že jako jediné nabízí dohru. |
|
|
|
| When It Rains... - 3/5 - Nebylo to nezajímavé, ale buďto selhala režie nebo střižna. Hudba, tempo, struktura... všechno špatně. Anebo je to prostě Oddílem 31, který mi prostě přijde stupidní. |
|
|
|
| kapitan Pike:
Dukat si nevzal univerzálního tlumočníka a tudíž nerozumím Breenům, ale s Worfem a Ezri se domluví úplně v pohodě.
Človeče, kolik kanaru jsi u toho vypil? :) Jednak to byl Damar a pak je tam explicitně řečeno, že si tlumočníka nezkalibroval a tudíž mu nepřekládá jen Breeny ;)
kdyby Bashir zůstal se Sarinou
Jasně, to bych taky rád. Ale to není úplně problém TFCh.
ten vztah Ezri a Bashira mi připadá podobný jako ten mezi Sedmou a Chakotayem
Nope. Nopak mi to vzhledem k Bashirově snaze neustále sbalit Jadziu sedí.
Ezri jde hledat Worfa do Badlans v raketoplánu, navzdory přímému rozkazu Siska? To je zápletka jak z Discovery.
V Discu by to její velitel ovšem myslel smrtelně vážně, ona by se z toho pak snažila vyknňučet, zavřeli jí na doživotí a všichni by ji úkosným pohledem soudili a pomlouvali ;) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Politikaření mě baví, ale zrovna moc ho tam není. Ty scény Damara s Weyounem jsou poměrně krátké. Místo toho episody řeší Worfa plánujícího život s Ezri, Ezri mluvící ze spaní o Bashirovi nebo Dukata, jak souloží s Winn. Super by např. bylo, kdyby Bashir zůstal se Sarinou a z ní se stal recurring character. Ale ten vztah Ezri a Bashira mi připadá podobný jako ten mezi Sedmou a Chakotayem nebo mezi Worfem a Troi. Na konci každého Treku je holt potřeba spárovat nějaké dvě hlavní postavy.
A pak další věci. Ezri jde hledat Worfa do Badlans v raketoplánu, navzdory přímému rozkazu Siska? To je zápletka jak z Discovery. Dukat si nevzal univerzálního tlumočníka a tudíž nerozumím Breenům, ale s Worfem a Ezri se domluví úplně v pohodě. |
|
|
|
| kapitan Pike: Pokud te tedy nezajimaji vztahy a vyvoj postav + politikareni, co bys tam rad videl. One giant enormous space battle? :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|