|
Spravuje: Mirak Počet příspěvků: 7632 |
|
|
|
| V 50ti? To byl tedy o dost starší než sem myslel... |
|
|
|
| What We Left Behind
... já jsem spokojen, od dokumentu nelze čekat zázraky, nástin 8. série je třeba brát s rezervou, protože ho vytvořili až teď pro dokument a s vědomím, že se nikdy realizovat nebude, takže je určitě nedotažený, co se týče zvratů byl ale plný dobrých nápadů
... viděl jsem 720p verzi a i tak mě z celého dokumentu nejvíc uchvátil pohled na HD(ready) verzi červí díru. Ten efekt je mistrovské dílo, byť vznikl v 90 letech...
... co se týče nudy, tak ano, v 50minutě jsem se začal trochu nudit, ale dokumnet jako cleek je OK, prostě chtěli dát prostor maximu lidí.
... asi nejvtipnější mi přišel moment, kdy se Nana Visitor přeřekla a misto *Gula Dukata přímo řekla, že s (hercem) Marcem Alaimem, odmítala jakékoli romantické scény no a on se v jiných scénach sám choval lehce nevhodně, když si jako jediný měl pořád nohy na stole - konferenčním stolku zatímco ostatní seděli slušně. Prostě doma to dělám sám, ale v seriozním dokumentu to vypadá dosti blbě.*
Celkově je na dokumentu vidět, že muselo dát opravdu hodně práce ho vytvořit, že herci i tvůrci mají ten seriál opravdu hodně rádi.
Za remasterované scény jsem rád, konečně existuje ochutnávka DS9 v HD :)
|
|
|
|
| hmmm a je to na tom iTunes v 720p nebo 1080p? |
|
|
|
| What We Left Behind
V konkurenci nádherných a dlouhých bonusů pro BD vydání TOS, TNG a ENT, je tohle opravdu slaboučké.
Nejzajímavější na celém "filmu" je asi writing room s přípravou fiktivní 8x01, kde jsem ovšem moc rád, že něco takového nikdy nevzniklo.
Nejhorší je pak jednoznačně režie - nekoherentní, přelétavá, chaotická. Zásadní téma slouží jako rychlý úvodník méně zajímavému tématu, Ira nenechá nikdo říct víc než jednu větu v kuse - to je strašně otravné.
Dobrou třetinu vyplňují remasterované 16:9 scény, které jsou sice moc pěkné, ale jejich kadence ruší. Někteří hosté neřeknou nad rámec traileru vůbec nic navíc a jsou představeni klidně 3 minuty před koncem. Mnohem víc prostru než třeba Herman Zimmerman dostane i Bill Mummy :-)
Co z toho ovšem teče jak láva je všudypřítomné srdíčko a kumbaya. Z toho mi bylo nepříjemně už asi po 40 minutách a postavit na tom celý snímek byla jednoznačně chyba.
Podobně jako Kryplův hněv plně docení asi 6 lidí, i tady je to stylem "od Iry pro Iru a jeho 4 přátele". V zásadě to jsou 2 hodiny ničeho vyplněné goofy humorem.
Jako taková shnilá třešnička na vrch jsou hudební čísla Maxe Gródenchika ala Vica. To je takové přímé pokračování špatnosti ferengských epizod.
Číselně asi zhruba 1,5/5. Nedokázalo mě ničím chytit, a to jsem člověk pokládající DS9 za jeden ze dvou nejlepších seriálů, čili by na mě měla působit nějaká ta nostalgie, ale nic. Škoda. |
|
|
|
| Pulhodinka za mnou. Je to desne chaoticky zrezirovane... |
|
|
|
| S.S.Enterprise: Dík za echo. |
|
|
|
| "What We Left Behind is now available on iTunes, Amazon, GooglePlay, Xbox and Playstation in the United Kingdom. It is also available on iTunes in Belgium, Bulgaria, Cyprus, Czechia (Czech Republic), Denmark, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Ireland, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, and Sweden.
... tak už to někdo viděl?
zdroj |
|
|
|
| Mvek: Tak DEfiant je opravenej, v puvodni znelce byla verze s deflektorem posazeným níže.
Co se týče oken, tak se mi zdá, že promenáda je za okny plastická, zbytek je ale už jen svítící 2D skelet v úrovni samotného okna |
|
|
|
| S.S.Enterprise: Ano, ty titulkové animace nechápu, ale jsou móda u ledasčeho.
Nezhlížel jsem detailně porovnání, ale určitě oceňuji náznak detailů v oknech nebo snad i více animací na Defiantu apod. |
|
|
|
| Mvek: no... ale lepší efekty v dnešním ofic treku nejsou, jako když to srovnám s titulkovou animací u JJ ST, tak tato DS9 intro 4K verze je rozhodně lepší |
|
|
|
| Určitě za to mohlo první přehrání a v HTML5 prohlížeči. Po stažení to vypadá lépe, předtím mi cukala občas i kometa. Teď už vidím jen minimálně občas věci, na které jsem zvyklý u her, akorát u filmu působí trošinku rušivě. A tím je "překreslování" stínů na kometě na začátku, připomíná mi to, jak když se posunuje render distance ve hrách. Pak klasické mihotání, když antény přecházejí přes pylony, ale s tenkými předměty jako ploty (pletivo), antény apod. je ve hrách vždycky problém.
A pořád občas vidím nějakou změnu plynulosti pohybu některého objektu, třeba Defiantu. Ale to už je přehnaná citlivost.
Co mi ale přijde jasné, je odlétající Defiant od stanice pryč, kdy jeho trajektorie nevypadá do oblouku, ale jako několikrát lomená křivka. Prostě skokově změní o trochu úhel odletu. Možná špatně vytyčená cesta pro pohyb modelu.
A červí díra je skvělá, až na ta přidaná bílá "chapadla", co po otevření pokroucená trčí ven. Tam mi to připomíná zase hru. |
|
|
|
| Mvek: Jinak určité nepřesnosti vůči originálu si člověk uvědomí opravdu jen při přímém srovnání, neřekl bych, že jde ale změny k horšímu, jen je to prostě trochu jiné... nejvyznamější změna je ale v té lodi kotvící ve vnějším prstenci... |
|
|
|
| Mvek: mě se cukala scéna s asteroidem, ale jen při prvním spuštění na TV, teď se neseká, takže to bylo spíš dáno rychlostí připojení nebo aktuálním špatným výpočetním výkonem stroje (v mém případě TV) |
|
|
|
| Mvek: chlape koukal jsi se na stejné video? Mě se tam teda nic necukalo a červík je vynikající. |
|
|
|
| S.S.Enterprise: Ale jo, snaha se cení, jestli je to fakt fanouškovské, tak super. Jinak je vidět, že renderovací počítač asi úplně nezvládal (náhodně cukajíc se lodě) a ty pohyby lodí by chtělo vylepšit. A samozřejmě efekt červí díry nevypadá ve finále nejlépe, ale na fan projekt super a model stanice je pěkný. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|