Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

1) Star Trek => Deep Space Nine

Spravuje: Mirak
Počet příspěvků: 7632
"...the best show on television that no one noticed."

- Entertainment weekly




DS9 na Memory Alpha
Slovenské stránky od ds9fan
DS9 na TV.com
DS9 na wikipedii
Stránky nejen o Odovi
DS9 na Sickbay
DS9 na Trek Core

Stáhněte si CZ titulky

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 316 - 335 / 7632Starší   Nejstarší

S.S.Enterprise - 23. září 2019 12:26sipka
ZAMĚŘIT
S.S.Enterprise
Mvek: Lépe bych to nenapsal, napadlo mě to stejné, zvlášť, když tam doslova *brečel nad tím, že to byly nejlepší léta jeho života*.
Mvek - 23. září 2019 10:10sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
What We Left Behind se tak stává tak trochu jeho mementem...
Telemachus Rhade - 22. září 2019 19:28sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Lt.Shark: Jo, s dvanáctiletým Jakem tam pobíhal čtyřiadvacetiletý Nog ;)
Lt.Shark - 22. září 2019 18:31sipka
ZAMĚŘIT
Lt.Shark
V 50ti? To byl tedy o dost starší než sem myslel...
Telemachus Rhade - 22. září 2019 12:40sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Ve věku 50 zemřel představitel Noga, Aron Eisenberg
S.S.Enterprise - 14. srpen 2019 17:31sipka
ZAMĚŘIT
S.S.Enterprise
What We Left Behind

... já jsem spokojen, od dokumentu nelze čekat zázraky, nástin 8. série je třeba brát s rezervou, protože ho vytvořili až teď pro dokument a s vědomím, že se nikdy realizovat nebude, takže je určitě nedotažený, co se týče zvratů byl ale plný dobrých nápadů

... viděl jsem 720p verzi a i tak mě z celého dokumentu nejvíc uchvátil pohled na HD(ready) verzi červí díru. Ten efekt je mistrovské dílo, byť vznikl v 90 letech...

... co se týče nudy, tak ano, v 50minutě jsem se začal trochu nudit, ale dokumnet jako cleek je OK, prostě chtěli dát prostor maximu lidí.

... asi nejvtipnější mi přišel moment, kdy se Nana Visitor přeřekla a misto *Gula Dukata přímo řekla, že s (hercem) Marcem Alaimem, odmítala jakékoli romantické scény no a on se v jiných scénach sám choval lehce nevhodně, když si jako jediný měl pořád nohy na stole - konferenčním stolku zatímco ostatní seděli slušně. Prostě doma to dělám sám, ale v seriozním dokumentu to vypadá dosti blbě.*

Celkově je na dokumentu vidět, že muselo dát opravdu hodně práce ho vytvořit, že herci i tvůrci mají ten seriál opravdu hodně rádi.

Za remasterované scény jsem rád, konečně existuje ochutnávka DS9 v HD :)

S.S.Enterprise - 12. srpen 2019 10:57sipka
ZAMĚŘIT
S.S.Enterprise
hmmm a je to na tom iTunes v 720p nebo 1080p?
Telemachus Rhade - 12. srpen 2019 00:26sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
What We Left Behind

V konkurenci nádherných a dlouhých bonusů pro BD vydání TOS, TNG a ENT, je tohle opravdu slaboučké.

Nejzajímavější na celém "filmu" je asi writing room s přípravou fiktivní 8x01, kde jsem ovšem moc rád, že něco takového nikdy nevzniklo.

Nejhorší je pak jednoznačně režie - nekoherentní, přelétavá, chaotická. Zásadní téma slouží jako rychlý úvodník méně zajímavému tématu, Ira nenechá nikdo říct víc než jednu větu v kuse - to je strašně otravné.

Dobrou třetinu vyplňují remasterované 16:9 scény, které jsou sice moc pěkné, ale jejich kadence ruší. Někteří hosté neřeknou nad rámec traileru vůbec nic navíc a jsou představeni klidně 3 minuty před koncem. Mnohem víc prostru než třeba Herman Zimmerman dostane i Bill Mummy :-)

Co z toho ovšem teče jak láva je všudypřítomné srdíčko a kumbaya. Z toho mi bylo nepříjemně už asi po 40 minutách a postavit na tom celý snímek byla jednoznačně chyba.

Podobně jako Kryplův hněv plně docení asi 6 lidí, i tady je to stylem "od Iry pro Iru a jeho 4 přátele". V zásadě to jsou 2 hodiny ničeho vyplněné goofy humorem.

Jako taková shnilá třešnička na vrch jsou hudební čísla Maxe Gródenchika ala Vica. To je takové přímé pokračování špatnosti ferengských epizod.

Číselně asi zhruba 1,5/5. Nedokázalo mě ničím chytit, a to jsem člověk pokládající DS9 za jeden ze dvou nejlepších seriálů, čili by na mě měla působit nějaká ta nostalgie, ale nic. Škoda.
Telemachus Rhade - 11. srpen 2019 22:21sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Pulhodinka za mnou. Je to desne chaoticky zrezirovane...
Telemachus Rhade - 11. srpen 2019 21:11sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
S.S.Enterprise: Dík za echo.
S.S.Enterprise - 11. srpen 2019 20:19sipka
ZAMĚŘIT
S.S.Enterprise
"What We Left Behind is now available on iTunes, Amazon, GooglePlay, Xbox and Playstation in the United Kingdom. It is also available on iTunes in Belgium, Bulgaria, Cyprus, Czechia (Czech Republic), Denmark, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Ireland, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, and Sweden.

... tak už to někdo viděl?

zdroj
Telemachus Rhade - 04. srpen 2019 17:47sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Redakční rewatch pokračuje...

RR DS9 – 6. řada: Sinusoida dominionské války

Tentokrát jsme spojili síly s Pikem ;)
S.S.Enterprise - 23. červenec 2019 13:51sipka
ZAMĚŘIT
S.S.Enterprise
Mvek: Tak DEfiant je opravenej, v puvodni znelce byla verze s deflektorem posazeným níže.

Co se týče oken, tak se mi zdá, že promenáda je za okny plastická, zbytek je ale už jen svítící 2D skelet v úrovni samotného okna
Mvek - 22. červenec 2019 22:48sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
S.S.Enterprise: Ano, ty titulkové animace nechápu, ale jsou móda u ledasčeho.

Nezhlížel jsem detailně porovnání, ale určitě oceňuji náznak detailů v oknech nebo snad i více animací na Defiantu apod.
S.S.Enterprise - 22. červenec 2019 20:21sipka
ZAMĚŘIT
S.S.Enterprise
Mvek: no... ale lepší efekty v dnešním ofic treku nejsou, jako když to srovnám s titulkovou animací u JJ ST, tak tato DS9 intro 4K verze je rozhodně lepší
Mvek - 22. červenec 2019 16:28sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Určitě za to mohlo první přehrání a v HTML5 prohlížeči. Po stažení to vypadá lépe, předtím mi cukala občas i kometa. Teď už vidím jen minimálně občas věci, na které jsem zvyklý u her, akorát u filmu působí trošinku rušivě. A tím je "překreslování" stínů na kometě na začátku, připomíná mi to, jak když se posunuje render distance ve hrách. Pak klasické mihotání, když antény přecházejí přes pylony, ale s tenkými předměty jako ploty (pletivo), antény apod. je ve hrách vždycky problém.
A pořád občas vidím nějakou změnu plynulosti pohybu některého objektu, třeba Defiantu. Ale to už je přehnaná citlivost.

Co mi ale přijde jasné, je odlétající Defiant od stanice pryč, kdy jeho trajektorie nevypadá do oblouku, ale jako několikrát lomená křivka. Prostě skokově změní o trochu úhel odletu. Možná špatně vytyčená cesta pro pohyb modelu.

A červí díra je skvělá, až na ta přidaná bílá "chapadla", co po otevření pokroucená trčí ven. Tam mi to připomíná zase hru.
S.S.Enterprise - 21. červenec 2019 18:47sipka
ZAMĚŘIT
S.S.Enterprise
Mvek: Jinak určité nepřesnosti vůči originálu si člověk uvědomí opravdu jen při přímém srovnání, neřekl bych, že jde ale změny k horšímu, jen je to prostě trochu jiné... nejvyznamější změna je ale v té lodi kotvící ve vnějším prstenci...
S.S.Enterprise - 21. červenec 2019 18:45sipka
ZAMĚŘIT
S.S.Enterprise
Mvek: mě se cukala scéna s asteroidem, ale jen při prvním spuštění na TV, teď se neseká, takže to bylo spíš dáno rychlostí připojení nebo aktuálním špatným výpočetním výkonem stroje (v mém případě TV)
Marshall - 21. červenec 2019 17:39sipka
ZAMĚŘIT
Marshall
Mvek: chlape koukal jsi se na stejné video? Mě se tam teda nic necukalo a červík je vynikající.
Mvek - 21. červenec 2019 16:29sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
S.S.Enterprise: Ale jo, snaha se cení, jestli je to fakt fanouškovské, tak super. Jinak je vidět, že renderovací počítač asi úplně nezvládal (náhodně cukajíc se lodě) a ty pohyby lodí by chtělo vylepšit. A samozřejmě efekt červí díry nevypadá ve finále nejlépe, ale na fan projekt super a model stanice je pěkný.

Nejnovější   Novější 316 - 335 / 7632Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o